quote:Op woensdag 19 september 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
OP volgt niet!
en dat vraag je aan mij?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat houdt die icoon eigenlijk in?
Dacht al, wat is dat toch voor herrie achter......quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Zat een gesloten topic te F5'en muts dat ik ben.
Alleen als je het over mij hebt....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Lobasca het volgende:
het is toch 'dat' icoon?
ik gebruik zoveel waar ik de ballen verstand van heb, das mijn specialiteit...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, jij gebruikt hem toch?
Ja sorry, duurde weer te lang met jou....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:53 schreef willem-jozef het volgende:
hond!
valt wel mee hoor.....quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Ik was jullie kwijt![]()
Zat een gesloten topic te F5'en muts dat ik ben.
In vakjargon "Een simpele gebruiker"quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik gebruik zoveel waar ik de ballen verstand van heb, das mijn specialiteit...![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je het over mij hebt....![]()
een junkquote:Op woensdag 19 september 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In vakjargon "Een simpele gebruiker"
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja sorry, duurde weer te lang met jou....
Neuh......geen behoefte aan feedback, jij wel? Let it be, 't is toch een teringzooi hier...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geeft niet ouwe, was toch mislukt. zal ff om dingest vragen in de FB?
ik zit te wachten...quote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuh......geen behoefte aan feedback, jij wel? Let it be, 't is toch een teringzooi hier...
quote:Op donderdag 20 september 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
en ik denk dat ik binnen nu en een uur op mijn nest lig.
is toch beter, ik hou jullie alleen maar van een gezonde nachtrust af...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |