Is ook mijn favoriete plek inderdaad. Opgepropt tussen twee anderen zitten vind ik helemaal niks. Ook omdat je anders zo lastig kunt schrijven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:22 schreef Lennox het volgende:
Ga lekker aan de zijkant zitten altijd. Kan je schuin gaan zitten. Triest maar je moet wat.
quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Shit, het is de "Fiscus"! Snel berg die mappen op!Dat daar! Door de versnipperaar!
![]()
Zeker een naheffing op verspipperd papier. Ik hou niks onmogelijk met dit kabinet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:45 schreef Fiskus het volgende:
jij zal onvermijdelijk geconfronteerd worden met onze alom gevreesde fiscale wapens, zoals naheffing ().
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zeker een naheffing op verspipperd papier. Ik hou niks onmogelijk met dit kabinet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef Fiskus het volgende:
[..]
![]()
trouwens, is het echt zo slecht gesteld met de zalen in het L gebouw in vergelijking met de rest? Als ik eens in het M gebouw of C-gedeelte zit, is het echt niet zoveel beter![]()
Heb ik altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:54 schreef Vincenski het volgende:
Meer mensen die al denken dat ze de tentamens niet gaan redden![]()
IBA toch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:14 schreef Public_NME het volgende:
Woensdagavond weer social drink in de Beurs, tussen 23.00-0.00 bier/wijn 1euro.
Ja klopt. Ik ga trouwens niet, is niet goed voor de tentamens... Nog maar 2 weken zucht.quote:
2weken inplannen voor tentamens?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:47 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ga trouwens niet, is niet goed voor de tentamens... Nog maar 2 weken zucht.
Twee core courses, en ik moet nog veel cases doen voor de 2e core course, dus vandaar. Kan echt niet 9-17 gaan knallen in de UB helaas.quote:
Ik loop wel eens over de eerste verdieping als er echt veel van die lui staan.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze zijn weer flink aan 't ronselen in de C-hal. Vorige week makeamove en nu voor de managementweek. Zo'n kerel wilde me vanmiddag zo'n boekje aansmeren. Hij zegt weet je wat de managementweek is? Ik zeg mwah ongeveer. "Nou werkgevers zijn op zoek naar jou" met zo'n Emile-Ratelband-gebaar erbij
. Ik zeg nou ik zal dat boekje wel een keer doorlezen
.
In het T-gebouw zijn ze ook flink bezig. Alleen staan ze daar net bovenaan de roltrap zodat je er niet omheen kunt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik loop wel eens over de eerste verdieping als er echt veel van die lui staan.Als ik aan dat soort gekkigheid mee wil doen neem ik wel contact met ze op.
Masters van RSM wel hoor. Niet echt het jaarplansysteem maar iets er tussenin ofzoquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij zit ook op RSM, en hebt dus geen last van het jaarplansysteem (= 5 periodes per jaar, FEW).
Ik vind sowieso alle collegezalen van EUR kut zittenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:09 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben 2.00; ik zit echt bijna altijd kut. (zeker als er iemand naast me zit hehe)
Dit is geen probleem als er een mooie mevrouw naast je zit heurrrr...quote:
Zelfde probleem hier, maar ik zie ook helemaal niks op SIN Online waar ik iets kan aanvinken. Echt fucking wazig.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:42 schreef Pulu het volgende:
Zijn hier nog mensen die het vak marketing few0013 gaan volgen? Ik kan me er wel voor inschrijven maar ik kan niet zien op welk tijdstippen de practica worden gegeven...vage shit...desondanks zie ik wel dat andere mensen zich voor de practica van dit vak hebben ingeschreven...rara hoe kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |