Dat lijkt mij inderdaad het punt vanavond!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:58 schreef Zwansen het volgende:
Maar goed, boeie. Wij zitten in de CL en hebben de 1e wedstrijd gewonnen.
Blijf van mijn Evertje af jaquote:Op woensdag 19 september 2007 23:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Jack van Gelder
Frank Snoeks
Evert ten Napel
Frits Bom
Commentator gister was wel goed bij Real Madrid... jullie vonden 'm saai maar een commentator behoort ook geen hoofdrol te spelen door óf de gehele wedstrijd nonstop door te lullen óf door als een mafkees te pratenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Blijf van mijn Evertje af ja
Dat jij nou liever talpa/rtl comentators hebt , hallo heel die zijn pas slecht![]()
daar heb jij weer gelijk in.............mn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef gday het volgende:
[..]
Pardon? Wil je aub niet zo generaliseren?
Zonder wegwijs piet krijg jij je cadeutjes niet op 5 december, dus ik zou maar 2x nadenken voordat je hem afserveert.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef BonJovi het volgende:
Kerstman
Sinterklaas
Grote smurf
Jerry
Fiona
Wegwijs piet
Je moet je gewoon inhouden, want de stoppen slaan wel vaker bij jou door.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:05 schreef djstoffel het volgende:
[..]
in ieder geval een paar die hun frustraties blijkbaar hier moeten uiten
trust me ik zit dan aan de copacabana in RIOquote:Op woensdag 19 september 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zonder wegwijs piet krijg jij je cadeutjes niet op 5 december, dus ik zou maar 2x nadenken voordat je hem afserveert.
net of fenerbahce een wereldploeg is...............waren toevallig vandaag goed ja, maar als ze altijd zo waren was hun huidige positie in europa wel anders geweestquote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef Noshiba het volgende:
psv gaat het niet winnen van fenerbache al spelen ze zoals vandaag![]()
Psv slecht
Fener ERG goed!
Gelukkig hebben die kezman. Zodra er doelpunten gemaakt moeten worden in de CL geeft ie niet thuisquote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef djstoffel het volgende:
[..]
net of fenerbahce een wereldploeg is...............waren toevallig vandaag goed ja, maar als ze altijd zo waren was hun huidige positie in europa wel anders geweest
Nou hoef je zeker niet meer te rekenen dat Sinterklaas een omweg neemt via Brazilie met zn boot.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
trust me ik zit dan aan de copacabana in RIO![]()
............sinds wanneer moet ik naar jouw luisteren?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet je gewoon inhouden, want de stoppen slaan wel vaker bij jou door.
Sinterklaas moet me ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 23:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou hoef je zeker niet meer te rekenen dat Sinterklaas een omweg neemt via Brazilie met zn boot.
Neem het advies nou van me aan. Anders heb je binnen no time een ban aan je broek hangen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:18 schreef djstoffel het volgende:
[..]
............sinds wanneer moet ik naar jouw luisteren?
je moet niet overdrijven. Heb niets gezegd wat niet veroorloofd is.Heb zelfs mn excuses nog gemaakt.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Neem het advies nou van me aan. Anders heb je binnen no time een ban aan je broek hangen.
Vond hem ook prima hoor, alleen vind ik Evert ten Napel gewoon lolligerquote:Op woensdag 19 september 2007 23:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Commentator gister was wel goed bij Real Madrid... jullie vonden 'm saai maar een commentator behoort ook geen hoofdrol te spelen door óf de gehele wedstrijd nonstop door te lullen óf door als een mafkees te praten
evert ten apel is fucking irritant en dat vinden de meeste voetbal liefhebbers in Nederland.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vond hem ook prima hoor, alleen vind ik Evert ten Napel gewoon lolligerevenals Snoeks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |