* TwistedDarling geeft rode pump alvast aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die krijgt gewoon een naaldhak richting het hoofd geslingerd..
Nog niet lesbisch. Tot ze CL ziet.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er zit wel 1 vrouw tussen. Tot zover ik weer is die niet lesbisch dus het vereist nog wel enigzins wat moeite om háár te overtuigen.
Als ik CL zie wel. Daarvoor en daarna niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef Q. het volgende:
Ben jij al lesbisch, Twist?
oeh zonde!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
* TwistedDarling geeft rode pump alvast aan.
* noteert: CL niet uitnodigen op bruiloft Twist om verwarring te voorkomen *quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als ik CL zie wel. Daarvoor en daarna niet.
gezellige huwelijksnachtquote:Op woensdag 19 september 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
* noteert: CL niet uitnodigen op bruiloft Twist om verwarring te voorkomen *
Ga jij OOK al met Twist trouwen?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
* noteert: CL niet uitnodigen op bruiloft Twist om verwarring te voorkomen *
Het is wel eens opgekomen. Zijdelings. Je weet hoe dat gaat.quote:
Dat is een strikvraag hè?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik zou bijna zeggen: Wie niet Q, wie niet.
Misschien wel zo verstandig. Ik weet niet hoe Anna denkt over het delen van haar gozer.quote:
Zodat Twist je geen moment hoeft te missen. Wat is ze toch liefquote:Op woensdag 19 september 2007 22:33 schreef Anthraxx het volgende:
Ze heeft ooit al eens laten weten dat ze in dit soort gevallen haar snijsetje graag hanteert. Op mij.
Sjowquote:
Lekker hè?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb gister Q-snoepjes gegeten
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Gaat wel weer, 't hele huis is gekuist om vanavond wat vrienden te ontvangen om CL te kijken.
Ik vermoed dat hij het over PSV had.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Gaat wel weer, 't hele huis is gekuist om vanavond wat vrienden te ontvangen om CL te kijken. Hopelijk is 'n traditie geboren, aangezien ik 't wel gezellig vind om met deze mannen voetbal te aanschouwen
Wie?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij het over PSV had.![]()
Ik quote het relevante deel, incl. linkje zodat je de rest kan lezen. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
niet de helft quoten litpho
[..]
De Philips Sport Vereniging, die vanavond in de Champions League speelde.quote:
Uiteraard wel! Elke andere levensstijl is ongezond.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik dacht dat je celibatair was Q?
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sjow. Kom naar het Peak topic
.
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het verdient best goed. Zegt men.
Nooit van gehoord. Ik ken alleen een bepaalde Rotterdamse club uit Zuid. Op andere websites kunnen wij iig niet komen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Philips Sport Vereniging, die vanavond in de Champions League speelde.![]()
Om meer kritieke massa te krijgen en te helpen voorkomen dat de TS een fout begaat.quote:
Monniken schijnen relatief oud te worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Uiteraard wel! Elke andere levensstijl is ongezond.
Het jarenlang ondertitelen van erotische films op je CV maakte indruk?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het verdient best goed. Zegt men.
Je hebt het over de TS van dit topic?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om meer kritieke massa te krijgen en te helpen voorkomen dat de TS een fout begaat.
Onze soortgenoten.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Monniken schijnen relatief oud te worden.![]()
Triest als hoofdsponsorquote:Op woensdag 19 september 2007 22:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Ik ken alleen een bepaalde Rotterdamse club uit Zuid. Op andere websites kunnen wij iig niet komen..
vergeleken met losbandige plahays met hepatitis?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Monniken schijnen relatief oud te worden.![]()
Nee. Die is te eigenwijs, ik betwijfel of Sjow hem van het maken van fouten af kan houden.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt het over de TS van dit topic?![]()
Oh, dat lukt mij ook welquote:Op woensdag 19 september 2007 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om meer kritieke massa te krijgen en te helpen voorkomen dat de TS een fout begaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |