En die van Brian.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, ik kan de stem van Amanda écht niet meer horen.......
Een slechte Bart/Nathanael imitatie.....quote:Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
Zijne Schijnheiligheid is weer aan het stoken..
Zum Kotsen.....quote:
Huub en Lieke is ook niet echt een optie, wat een gezeik weer.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:53 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel, ik kan de stem van Amanda écht niet meer horen.......
Van mij?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een slechte Bart/Nathanael imitatie.....![]()
Armoe troef op de streams.....quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Lieke is ook niet echt een optie, wat een gezeik weer.
Nou, van mij wel.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Armoe troef op de streams.....![]()
Mag Bart weer in de villa ???![]()
quote:
Meiden eruit alle 3. Dan kan het pas een echt spel worden. Zo is het niks en zal het ook nooit wat worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Lieke is ook niet echt een optie, wat een gezeik weer.
Tsja, maar dat heb je met een duo tegen de rest. Van hun bezien zijn al die discussies wel logisch, en ik vind het zo interessanter dan wanneer ze naast elkaar zitten te lezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
Lieke an Huub take 6976, zo vermoeiend.
Blocken, niet blocken........Lieke is de weg kwijt.
Huub wil alles blocken maar Lieke begrijpt het niet.
Like probeert ook enig tegenwicht, en daardoor een persoonlijkheid te krijgen..... Ze blijft een Huub-adept natuurlijk.....quote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef Desii het volgende:
Ik ben het helemaal met Huub eens.......... jammer dat Lieke het anders ziet (maar ieder zijn mening)
Joh, Laten we eens aan Tamarah vragen hoe het met de principes van Brian is.....quote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian gooit Huub zijn principes overboord voor geld.![]()
Joepiequote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef Lobasca het volgende:
Morgen gaan de dames jurken passen..
Dat is dus het probleem van Lieke.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Like probeert ook enig tegenwicht, en daardoor een persoonlijkheid te krijgen..... Ze blijft een Huub-adept natuurlijk.....![]()
Jammer, er zit imho veel meer in....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |