Denk ik ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:24 schreef maril het volgende:
Ik denk trouwens als ze allemaal de kooi uit zijn dat het binnen een maand uit is met die paartjes die blijven niet bij elkaar.
Ja en dan ook zeggen dat Huub Lieke niet laat uitpraten. Heeft ze nou echt een bord voor haar kutschjmoel.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:06 schreef riri het volgende:
Amanda:"Wat een communicatiestoornis hebben die 2"...Huub en lieke
Hoor wie het zegt
Ze projecteert wat af in de villa.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:06 schreef riri het volgende:
Amanda:"Wat een communicatiestoornis hebben die 2"...Huub en lieke
Hoor wie het zegt
Gossie wat erg hè.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef kybe het volgende:
Wat zit dellie er weer charmant bij,zo'n kort jurkje en dan met je benen wijd.
[afbeelding]
Wanneer was dat ook weer en wie waren de hoofdrolspelers?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Kussen bijna in de fik? Tja dat is wel eens eerder gebeurd
[afbeelding]
Een aantal bewoners waren weg, Huub en Lieke hadden een romantische avond met kaarsjes langs het bed. Toen de anderen tereugkwamen, renden Lieke en Huub naar boven en daarbij was een kussen op de grond gevallen. Daardoor ontstond een fikkie en Brian rende met het brandende kussen via de chill naar buiten. Hij gooide het kussen in de fontijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer was dat ook weer en wie waren de hoofdrolspelers?
Ze kleedt zich de laatste dagen idd wat minder 'Amanda-stijl'.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:25 schreef Verida het volgende:
Gaat nadia zich 'liekestijl' kleden? Dit is de langste rok die ik haar aan heb zien hebben, en het handdoekjes gewandel lijkt ook over te zijn
ik denk dat ze het bovenstedeel van nadia bedoelen, een dikke kont heeft ze niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef pullup het volgende:
Volgens de dames is Nadia ietsje flinker hier.
Ook een nette manier om te zeggen dat ze een dikke reet heeft![]()
Neuh ze wees bij het uitspreken prima aan wat ze bedoeldequote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef blomst het volgende:
[..]
ik denk dat ze het bovenstedeel van nadia bedoelen, een dikke kont heeft ze niet.
Amanda heeft een gemakkelijke maat zegt ze, zou leuk zijn als die roze jurken haar niet passenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:46 schreef beequeen het volgende:
Voor Lieke zijn alle jurken prima qua maat, bij Naad wordt het toch een probleem en Amanda zit natuurlijk met haar grote borsten. What to do, what to do?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |