ja en die mij zich o zo onverantwoordelijk vond gedragenquote:op vrijdag 21 september 2007 17:14 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
was dat niet die ene pipo die met sunchaser ruzie had?
ja joh! je was strontvervelend naar het station toe met alle mogelijke gevolgen van dien!quote:op vrijdag 21 september 2007 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ja en die mij zich o zo onverantwoordelijk vond gedragen
ik vrees het ergste voor jequote:op vrijdag 21 september 2007 17:35 schreef #ANONIEM het volgende:
ik lijk wel wat op luciano ja
doe je toch ergens iets niet goed mien jongquote:op vrijdag 21 september 2007 17:08 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
best wel spijtig, komen zoveel lekkere wijven naar de meet en ik ben er neit bij
uh-ohquote:op vrijdag 21 september 2007 17:10 schreef q. het volgende:
degene die gaat afzeggen maak ik dood.
ga dan naar een kreeftenrestaurant anders?quote:op vrijdag 21 september 2007 17:56 schreef thesorrow het volgende:
grafwerk, tyfus hi
ben naar de chinees met mn ma, jammer dat die bak met karpers er niet meer staat anders had ik mezelf daarin verzopen
look on the bright side, volgende week rond deze tijd zijn we aan het chillen rond het bubbelbad.quote:op vrijdag 21 september 2007 19:21 schreef thesorrow het volgende:
kreeft lijkt me niet lekker
heb woensdag in mn vinger gesneden op mn werk, en nu heb ik van mn oude verrotte tandenborstelhouder een spalk gemaakt, zodat de snee kan genezen, anders buigt ie continu
rond... ?quote:op vrijdag 21 september 2007 19:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
look on the bright side, volgende week rond deze tijd zijn we aan het chillen rond het bubbelbad..
wij erin, jij loopt rond en voorziet ons van drankjesquote:op vrijdag 21 september 2007 19:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
rond... ?
we zouden er toch in gaan zitten ?
als wij er in zitten, dan past tom er niet meer in.quote:op vrijdag 21 september 2007 19:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
rond... ?
we zouden er toch in gaan zitten ?
maar ik ga niet naakt met een stropdas om drankjes serverenquote:op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
wij erin, jij loopt rond en voorziet ons van drankjes
als wij 2-en erin zitten ?quote:op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
als wij er in zitten, dan past tom er niet meer in..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |