Gaat de premie dan ook omlaag ? Wishfull thinking I know....quote:Op woensdag 19 september 2007 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
je 2007 krijg je weer rond maart april , vanaf 1 januari krijg je 150 euro eigen risico
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
je 2007 krijg je weer rond maart april , vanaf 1 januari krijg je 150 euro eigen risico
Yep dat zijn de nieuwe regels. No claim vervalt en in ruil daarvoor krijgt iedereen verplicht 150 euro eigen risico. De eerste 150 kun je dus zelf lappen, daarna gaat de verzekering pas betalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:07 schreef Qwea het volgende:
[..]iedereen? Dus de 1ste 150 euro zelf dokken?
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep dat zijn de nieuwe regels. No claim vervalt en in ruil daarvoor krijgt iedereen verplicht 150 euro eigen risico. De eerste 150 kun je dus zelf lappen, daarna gaat de verzekering pas betalen.
De Vieze vuige geldwolven!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 23:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Yep dat zijn de nieuwe regels. No claim vervalt en in ruil daarvoor krijgt iedereen verplicht 150 euro eigen risico. De eerste 150 kun je dus zelf lappen, daarna gaat de verzekering pas betalen.
Ik las net dat de pil ook onder je eigen risico valt. Dus wij vrouwen zijn zowel al genaaidquote:Op woensdag 19 september 2007 23:24 schreef Hare het volgende:
En dat ook nog eens met een premieverhoging die we kunnen verwachten.
Ik snap echt nog steeds niet hoe dat voordelig voor ons kan zijn?? Ik heb de No-Claim altijd als een leuke bijkomstigheid gezien die de kosten van de ziektekosten wat drukten, maar nu krijgen we én no-claim niet meer én ook nog eens eigen risico. Vind het echt helemaal van de zotte.
We moeten wel iets meer zorgtoeslag krijgen als het goed is, maar dat zal vast niet veel zijn.
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen chronisch zieken krijgen een stukje minder eigen risico. Dat is een euro of 40
je bent pas genaaid als je om die reden geen pil meer gaat slikken, vervolgens een kind krijgt en als nog met torenhoge kinderkosten te maken krijgtquote:Op woensdag 19 september 2007 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las net dat de pil ook onder je eigen risico valt. Dus wij vrouwen zijn zowel al genaaid
Er zijn alternatieven hoor. Als alleen de pil onder het eigen risico valt, dan neem ik wel een spiraal.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:43 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
je bent pas genaaid als je om die reden geen pil meer gaat slikken, vervolgens een kind krijgt en als nog met torenhoge kinderkosten te maken krijgt![]()
Nou dat valt dan weer mee. Ik ben niet iemand die altijd het onderste uit de kan wil halen, maar ik ga me nu dus wel mooi beroepen op het feit dat ik officieel chronisch ziek ben. Toch weer ¤ 110 euro meegenomen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen chronisch zieken krijgen een stukje minder eigen risico. Dat is een euro of 40
De pil komt in de basisverzekering.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las net dat de pil ook onder je eigen risico valt. Dus wij vrouwen zijn zowel al genaaid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |