<333333333333 EPIXquote:Op woensdag 19 september 2007 19:30 schreef tonks het volgende:
OMGOSH JULLIE HEBBEN ZO ELKAARS NAMEN EN DAN OMGEKEERD BIJ DE ANDER AAAWWWWWWWWWWWW (F)(K)(L)
OMG NOG IEMAND DIE MET NIET BEGRIJPT OMG OMG OMG OMG ! IEDEREEN ZIET TOCH DAT DAT DE AUGURKENKONING IS !!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 19 september 2007 19:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar wat heb je nu eigenlijk proberen te tekenen?
Maar ik ben normaal ...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:33 schreef Snakey het volgende:
Maak je geen zorgen, niemand begrijpt je.![]()
Nee MAAR ER IS HIER NIEMAND DIE ME BEGRIJPT OMG OMGquote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Maisnon het volgende:
Vind jij het ook erg als ik je Patrick zou noemen
Dat is gewoon dubbele ownagequote:Op woensdag 19 september 2007 19:38 schreef tonks het volgende:
Waarom heb je een vriendin EN een WoW account? Ik snap het niet!!!!!!!!!!!!!!!!
3 dubbele ownagequote:Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef Perrin het volgende:
Dubbele ownage en geen hersenen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef Lips het volgende:
Mensen die in CAPS schreeuwen om aandacht![]()
Je bent jaloers omdat jij niet in CAPS durft te schreeuwen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef Lips het volgende:
Mensen die in CAPS schreeuwen om aandacht![]()
Snakey begrijpt mijquote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat jij niet in CAPS durft te schreeuwen.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat jij niet in CAPS durft te schreeuwen.![]()
Achteraan sluiten verdammtquote:Op woensdag 19 september 2007 19:54 schreef GenesiZ het volgende:
OMG, JIJ HEBT GEWOON DE AUGURKENKONING IN JE MSN, MAG IK JE AANRAKEN?????
Nog verdacht langquote:Op woensdag 19 september 2007 20:05 schreef HenryHill het volgende:
Ra ra... hoelang zou dit topic nog blijven leven...
Scherp.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:09 schreef tonks het volgende:
De augurkenkoning is de komkommer
NEE WANT AUGURKENKONING KOMT VAN HET LAND UBER EN DAARKAN JE NIET KOMEN MET JE SPERZIEBONENPAS WANT DAT IS TE VER WEG EN JE WORD GEHINDERD DOOR BIERVILTJES DIE EJACULEREN IN HET GAT VAN EEN BIERFLESJE EN HET BIERFLESJE WORD VIA TOUWTJESPRINGEN IN DE LUCHT GEHOUDEN !quote:Op woensdag 19 september 2007 19:54 schreef GenesiZ het volgende:
OMG, JIJ HEBT GEWOON DE AUGURKENKONING IN JE MSN, MAG IK JE AANRAKEN?????
tijdje gelede zag ik dat een best lekker wijf pcies hetzelfde doen op het strand en der vriendin maakte fotos ervan,, dus toen moest ik aan dit plaatje denke en zei ik iets te hard attention whorequote:
EN TERRECHT BTW DIT IS EEN CAPS ONLY TOPIQUEquote:Op woensdag 19 september 2007 20:35 schreef DAMH het volgende:
[..]
tijdje gelede zag ik dat een best lekker wijf pcies hetzelfde doen op het strand en der vriendin maakte fotos ervan,, dus toen moest ik aan dit plaatje denke en zei ik iets te hard attention whore![]()
ik cap je moeders ass gek !!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
EN TERRECHT BTW DIT IS EEN CAPS ONLY TOPIQUE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |