Bek dicht, lam kutfiguur.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Vast iemand die tering "muziek" maakt.
Overgewaardeerd dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef koen_pijl het volgende:
Cypress Hill wordt neit ondergewaardeerd!
Ik heb dus gelijkquote:Op woensdag 19 september 2007 19:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Bek dicht, lam kutfiguur.
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:12 schreef ruud.nl het volgende:
Rappers kunnen nooit genoeg ondergewaardeerd worden.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:18 schreef Burghardt het volgende:
Allemaal prut vergeleken met Vanilla Ice, de enige ware MC.
Kijk dat je de MTV/TMF RAP/HipHop troep vind kan ik goed begrijpen maar zeggen dat alles slecht is is ook beetje..... hersenloos? simpel minded? puberaal?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:54 schreef Nobu het volgende:
Ondergewaardeerd? Alle rappers worden zonder uitzondering overgewaardeerd![]()
Eerste 3 CD's waren goed, zeer goed, daarna werd het minder.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef koen_pijl het volgende:
Cypress Hill wordt neit ondergewaardeerd!
Zonder geluid vind ik het beterquote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef Paramnesia het volgende:
Er is maar een rapper ondergewaardeerd en dat deze tjap.
http://www.youtube.com/watch?v=aDFBJyzGozA
Die chick in de clip is trouwens ganz fapbaar.
Canibus - 2nd Round Knockoutquote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef Paramnesia het volgende:
Er is maar een rapper ondergewaardeerd en dat deze tjap.
http://www.youtube.com/watch?v=aDFBJyzGozA
Die chick in de clip is trouwens ganz fapbaar.
Look-o-Look rapgumquote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef hamkaastosti het volgende:
bij welke kauwgom krijg je zo'n stoer plakplaatje?
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mensen die 'fucking baas' zeggen.![]()
Ben jij zijn hondje?
heb jij geen youtube?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
doe eens wat linkjes zodat ik het kan checken.
ik wil de bijzondere raps horen, en ik kan wel iets opzetten, maar dan weet ik nog niet of naar iets speciaals zit te luisteren. graag dus linkjes van zijn muziek die echt de baas zijn.quote:
http://youtube.com/watch?v=kkD6j3-I3XMquote:Op donderdag 20 september 2007 12:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil de bijzondere raps horen, en ik kan wel iets opzetten, maar dan weet ik nog niet of naar iets speciaals zit te luisteren. graag dus linkjes van zijn muziek die echt de baas zijn.
dom.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef Willewa het volgende:
Royce Da 5'9'' is gruwelijk..
Rot toch op man.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef danos het volgende:
Vieze Freddy is zelfs beter dan dit etnisch stukje kotsbaarheid
mainstream sowieso..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:46 schreef CG het volgende:
Hiphop is de laatste jaren al zó dood he. Het dieptepunt was wel dat nummer This Is Why I'm Hot![]()
Opgezwolle allemaal leuk en aardig, maar wordt ook wel mainstream nu.. Duvelquote:Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef Yorrit het volgende:
[..]
mainstream sowieso..
kijkt verder dan je neus lang is..
in ons geval hoef je niet eens zover te kijken.. Opgezwolle
Inderdaad je zou bijna wensen dat hij kanker krijgt hequote:Op zondag 23 september 2007 17:37 schreef Hagelkaas het volgende:
Hij is idd echt kanker goed.
Haha, metalquote:Op zondag 23 september 2007 20:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Inderdaad je zou bijna wensen dat hij kanker krijgt he
Rappers zijn niet overgewaardeerd, want ze verkopen nog steeds veel te veel CD's
En ik vind metal goed, maar ga toch ook niet klagen dat het ondergewaardeerd is.
TS je bent gewoon een jankert.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 20:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Rappers zijn niet overgewaardeerd, want ze verkopen nog steeds veel te veel CD's
En ik vind metal goed, maar ga toch ook niet klagen dat het ondergewaardeerd is.
Aangezien de massa smaakloze apen zijn die wel dingen kopen zou je natuurlijk kunnen stellen dat JUIST bepaalde artiesten onwijs worden overgewaardeerd.quote:Op zondag 23 september 2007 20:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Weinig mensen die Royce kopen hoor.quote:Op zondag 23 september 2007 20:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Aangezien de massa smaakloze apen zijn die wel dingen kopen zou je natuurlijk kunnen stellen dat JUIST bepaalde artiesten onwijs worden overgewaardeerd.
whehhe, maar wel de meest ingewikkelde multi's de ik ooit gehoord heb.quote:Op zondag 23 september 2007 20:46 schreef Zuen het volgende:
Alle rappers die nummers opnemen met Eminem vind ik bij voorbaat al klote. Wat heb ik een hekel aan die gast met zijn nep-rap
quote:Op zondag 23 september 2007 20:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee HipHop![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3u13--mRB20
Deze ken ik! Alleen heb de naam nooit onthouden.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:41 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=kkD6j3-I3XM
Sorry ik had een typfoutje. Ik bedoelde uiteraard dat rappers(quote:Op zondag 23 september 2007 20:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Aangezien de massa smaakloze apen zijn die wel dingen kopen zou je natuurlijk kunnen stellen dat JUIST bepaalde artiesten onwijs worden overgewaardeerd.
Wat een mongool, hij kan zijn huid ook gewoon zwart verven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thijs![]()
edit: plaatje toegevoegd
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |