En als CSKA diezelfde instelling heeft?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:28 schreef Blawh het volgende:
Ik ben benieuwd ook vanavond, als PSV opnieuw (zoals altijd in CL) gaat spelen met de instelling 'achterin alles dichthouden en dan hopen op 1 bevlieging' dan mag CSKA van mij ook wel winnen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die trainer, echt zo'n stereotyp.
CSKA heeft zo goed als zeker ook wel die instelling ja, daarom zei ik ook dat PSV dan wel mag verliezen. Kortom, als ze beide met zo'n (kut)instelling spelen dan maakt het me geen drol uit wie er wint.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als CSKA diezelfde instelling heeft?
Met welke opstelling verwacht je dat CSKA gaat spelen vanavond sjimz?
Wat een ezel op die laatste fotoquote:
Mandrykin in het doelquote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
En als CSKA diezelfde instelling heeft?
Met welke opstelling verwacht je dat CSKA gaat spelen vanavond sjimz?
De kern is nog vrijwel dezelfde... Dat was toch het jaar dat CSKA de UEFA Cup won?quote:
Het seizoen nadat ze de UEFA Cup hadden gewonnen.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De kern is nog vrijwel dezelfde... Dat was toch het jaar dat CSKA de UEFA Cup won?
Mamaev van de FM-Challenge? lolquote:Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het seizoen nadat ze de UEFA Cup hadden gewonnen.
Ze hebben met Ratinho,Mamaev en Janzcyk natuurlijk weer grote talenten binnengehaald.
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mamaev van de FM-Challenge? lol
het werd gevraagd vanuit het PSV kamp op Fokquote:Op woensdag 19 september 2007 18:57 schreef pascalheister het volgende:
Doe je snel sjimz op de speeldag
Jawel, hoop stiekem dat hij speelt in plaats van Love, maar dat is ijdele hoopquote:Op woensdag 19 september 2007 19:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Enige kans dat Janczyk bij de selectie zit Sjimz?
Nee ze vlogen eruit in de poule.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De kern is nog vrijwel dezelfde... Dat was toch het jaar dat CSKA de UEFA Cup won?
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mandrykin in het doel
Verdediging zal denk ik bestaan uit
Semberas
De Berezutski Broertjes
Ignashevich
Rahimic als verdedigende middenvelder samen met Dudu
Zhirkov en krasic op de vleugels denk ik
En Jo en Vagner Love in de spits.
ja net zoals in de competitiequote:Op woensdag 19 september 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
Altijd de beste, maar vandaag even niet![]()
quote:Vágner Love uit selectie CSKA Moskou gezet
De Braziliaanse aanvaller Vágner Love is uit de selectie van zijn club CSKA Moskou gezet. Aanleiding van het verwijderen van de spits is het openlijk aansturen op een transfer.
Coach Valeri Gazzaev was hier niet van gediend en stuurde de aanvaller met de blauwe dreadlocks weer naar Moskou. Op dit moment verblijft de selectie van CSKA in Griekenland waar het zich voorbereid op het Champions League-treffen met Fenerbahçe.
EN of ik er naast zat zegquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:06 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat ze het PSV nog moeilijk zullen maken in de strijd om de 3e plaats.
quote:CSKA via strafschoppen bekerwinnaar
CSKA Moskou heeft voor de vierde keer in zijn historie de Russische beker opgeëist. De ploeg van trainer Valery Gazzaev bleek tegen Amkar Perm het meest koelbloedig vanaf de strafschopstip. Na 120 minuten voetbal was de stand nog op 2-2 blijven steken.
Voor Amkar Perm, dat de eerste bekerfinale in zijn vijftienjarige bestaan speelde, waren de druiven na afloop extra zuur. Halverwege de tweede helft leidde de ploeg namelijk comfortabel dankzij doelpunten van Nikola Drincic (57’) en Tomislav Dujmovic (64’).
Zo snel het bescheiden Russische team op voorsprong was gekomen, in eenzelfde tempo trok CSKA de stand weer gelijk. Eerst was het Vagner Love die in de 65ste minuut voor aansluiting zorgde, waarna Yury Zhirkov een kleine tien minuten later de eindstrijd weer in evenwicht bracht.
Voorts werd er niet meer gescoord, waardoor er een penaltyserie aan te pas kwam. Hierin veranderden Drincic (naast), Dujmovic (gestopt) van held tot schlemiel door hun inzetten niet te benutten. Aan de kant van CSKA deden Yuri Zhirkov, Vagner Love, Jô en Dawid Janczyk wel hun werk. Voor de legerclub is het de vierde bekerzege uit de historie.
Misschien maar beter ook.. De houdbaarheidsdatum van het team is verstreken denk ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:40 schreef sjimz het volgende:
Het is trouwens nog maar de vraag wat er van dit CSKA Moskou team overblijft.
Akinfeev staat in de belangstelling van Fiorentina, Vagner Love van Fenerbahce en Jo Alves zou naar Manchester City kunnen vertrekken.
Tel daarbij op dat Daniel Carvalho ook wel hogerop wil.
Achja door de prestatie's van deze club heeft Rusland toch weer een grote stap kunnen maken in Europaquote:Op zondag 18 mei 2008 03:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook.. De houdbaarheidsdatum van het team is verstreken denk ik.
CSKA heeft minimaal evenveel goede russen met de broertjes Berezutski, Zhirkov, Akinfeev, Ignasevitsch, Aldonin en aankomend talent Mamaev.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het probleem is alleen de binnenlandse spelers regeling denk ik. De meeste goede Russen spelen nu al bij Zenit.
Akinfeev gaat waarschijnlijk weg, zei je zelf. Heb je nog maar 6 (goede) Russen over.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
CSKA heeft minimaal evenveel goede russen met de broertjes Berezutski, Zhirkov, Akinfeev, Ignasevitsch, Aldonin en aankomend talent Mamaev.
Maar zolang dat nog niet het geval is hebben ze 7 (goede) Russenquote:Op zondag 18 mei 2008 10:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Akinfeev gaat waarschijnlijk weg, zei je zelf. Heb je nog maar 6 (goede) Russen over.
Maar daar hadden we het niet overquote:Op zondag 18 mei 2008 10:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar zolang dat nog niet het geval is hebben ze 7 (goede) Russen
Het Tijdperk Walrus is dus over.quote:Succescoach Gazzajev verlaat uitgeput CSKA Moskou
10/07/2008 13:27
Valeri Gazzajev is bezig met zijn laatste seizoen als coach van CSKA Moskou. Eind 2008 verlaat hij de club waarmee hij in 2005 het toernooi om de UEFA Cup won.
Gazzajev keerde in 2003 terug bij CSKA en loodste de Moskovieten naar drie kampioenschappen in de Premier Liga. Maar het huidige seizoen is vooralsnog een moeilijk jaar voor de 53-jarige trainer, die veel kritiek te verwerken krijgt en met zijn ploeg momenteel de negende plaats bezet.
'De reden voor deze beslissing is simpelweg uitputting. Met deze ploeg heeft CSKA alles gewonnen, wat ze kon winnen. De tijd is gekomen dat de ploeg een verandering nodig heeft. Maandag heb ik bij de voorzitter gevraagd me te laten gaan. Maar hij heeft me gevraagd tot het einde van het seizoen te blijven.'
'Ik kon geen nee zeggen tegen de man met wie ik al jaren een warme relatie heb. Tegelijkertijd wil ik onderstrepen dat mijn beslissing definitief is. Onder geen enkele omstandigheid zal ik mijn beslissing veranderen, maakt niet uit op welke plaats we eindigen. Ik vertrek, ook al winnen we de titel.'
VI.nl
Dat is niet doorgegaan toch? Lijtk me vrij saai als eenzame BRA in Moskou. Geen samba's meer, althans, die worden niet langer begrepen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:31 schreef sjimz het volgende:
Het tijdperk Brazilianen is ook over in Moskou.
Waar eerder Jo naar Man City ging en Daniel Carvalho terug naar Brazilie ging is inmiddels ook Dudu weg naar Griekenland en gaat Vagner Love hoogstwaarschijnlijk naar Everton toe voor 1 jaar op huurbasis.
CSKA is nou niet bepaald de enige club in Moskou he. Zat Brazo's bij die andere clubs.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat is niet doorgegaan toch? Lijtk me vrij saai als eenzame BRA in Moskou. Geen samba's meer, althans, die worden niet langer begrepen.
Ze hebben nog Ramon en Ricardo Jesus.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:09 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat is niet doorgegaan toch? Lijtk me vrij saai als eenzame BRA in Moskou. Geen samba's meer, althans, die worden niet langer begrepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |