quote:
quote:Let op!
Deze aanbiedingen zijn geldig van
17-09-2007 tot en met 23-09-2007. Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
hoe zeer TS ook een kneus is dat hij dat accepteert, dat is niet zijn probleem; MM is verplicht te leveren wat ze aanbieden, drukfouten zijn A. niet TS's probleem en B. zorgen niet voor veranderde cijfers (ten hoogste dus een typefout, maar ook niet zijn probleem).quote:
ach kerel ga jij nog een keer bijdehand tegen medoen?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe zeer TS ook een kneus is dat hij dat accepteert, dat is niet zijn probleem; MM is verplicht te leveren wat ze aanbieden, drukfouten zijn A. niet TS's probleem en B. zorgen niet voor veranderde cijfers (ten hoogste dus een typefout, maar ook niet zijn probleem).
wat een onzinquote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe zeer TS ook een kneus is dat hij dat accepteert, dat is niet zijn probleem; MM is verplicht te leveren wat ze aanbieden, drukfouten zijn A. niet TS's probleem en B. zorgen niet voor veranderde cijfers (ten hoogste dus een typefout, maar ook niet zijn probleem).
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:14 schreef type_29 het volgende:
Stond toch echt 9551 in de folder zei ik.
"Dat is een drukfout" zegt ie heel droog.![]()
Cowshit.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Hoezo "uit je nek lullen"?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Zo komen ze dus overal mee weg.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef quirina het volgende:
Stond er in de folder ook : onder voorbehoud v drukfouten? Check het even!!!!
Als dat er niet staat sta je als nog in je recht!
Huh dus niet ik keek net ff
17-09-2007 tot en met 23-09-2007. Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
Tsja pech gehad....
Hoe zeer je ook een kneus bent dat je dat beweert, dat is niet waar.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Gelul, wat jullie uitbraken (zonder motivatie) gaat alleen op als er een kennelijke verschrijving is die de consument zelf had moeten herkennen; het missen van een HDMI aansluiting en het verder op het eerste gezicht gelijk zijn van het product (terwijl ook een niet onredelijk lage prijs wordt gehanteerd voor het soort product) is niet herkenbaar voor de consument, derhalve ligt het probleem bij de aanbieder en niet de klant die ter goeder trouw afgaat op een advertentie voor het duurdere product. Hierover is genoeg jurisprudentie bekend.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hoe zeer je ook een kneus bent dat je dat beweert, dat is niet waar.
ja... en als ze zeggen dat ze 50% extra toeslag mogen rekenen voor mensen met rood haar, dan zul je je daar als roodharige ook maar bij neer moeten leggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zo komen ze dus overal mee weg.
"Je bent zelf een drukfout!" had je moeten antwoordenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:14 schreef type_29 het volgende:
Jammer voor jou staat in al die foldertjes dat drukfouten voorbehouden zijn, en is dat gewoon rechtsgeldig.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Gelul, wat jullie uitbraken (zonder motivatie) gaat alleen op als er een kennelijke verschrijving is die de consument zelf had moeten herkennen; het missen van een HDMI aansluiting en het verder op het eerste gezicht gelijk zijn van het product (terwijl ook een niet onredelijk lage prijs wordt gehanteerd voor het soort product) is niet herkenbaar voor de consument, derhalve ligt het probleem bij de aanbieder en niet de klant die ter goeder trouw afgaat op een advertentie voor het duurdere product. Hierover is genoeg jurisprudentie bekend.
Maar al die lui die hierboven kletsen dat het niet waar is, laat jullie zelf gerust naaien in je aars als je dat leuk vindt
Lijkt idd meer op misleiding.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef mgerben het volgende:
Dit is geen drukfout.
In die folder staat duidelijk het type; er staat bij de specs 'HDMI aansluiting' én er staat nog een HDMI logo bij.
Die folder heeft het onmiskenbaar over de 32PW9551. De beshrijving komt overeen met het typenummer en de doorgestreepte prijs (van 600, nu 400) is alleszins redelijk.
Ook de prijs is geen reden om aan te nemen dat het een fout betreft (wat bij de Otto-TV wél zo was).
Dat ding dat TS aangeboden kreeg is een totaal andere TV.
Een drukfout is een lettertje ofzo.
Dit is geen drukfout meer. Hier wordt gewoon de 32PW9551 aangeboden voor 399.
Als TS zin heeft om er werk van te maken moet hij dat eens proberen.
Precies!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:22 schreef mgerben het volgende:
Dit is geen drukfout.
In die folder staat duidelijk het type; er staat bij de specs 'HDMI aansluiting' én er staat nog een HDMI logo bij.
Die folder heeft het onmiskenbaar over de 32PW9551. De beshrijving komt overeen met het typenummer en de doorgestreepte prijs (van 600, nu 400) is alleszins redelijk.
Ook de prijs is geen reden om aan te nemen dat het een fout betreft (wat bij de Otto-TV wél zo was).
Dat ding dat TS aangeboden kreeg is een totaal andere TV.
Een drukfout is een lettertje ofzo.
Dit is geen drukfout meer. Hier wordt gewoon de 32PW9551 aangeboden voor 399.
Als TS zin heeft om er werk van te maken moet hij dat eens proberen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef Ravage het volgende:
[..]
"Je bent zelf een drukfout!" had je moeten antwoorden
Hebben ze je niet uit zichzelf verteld dat er sprake was van een drukfout? Want DAT is wel degelijk misleiding.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:34 schreef type_29 het volgende:
[..]
Precies!!!
Ik zit er echt aan te denken om vanavond daar heen te gaan met dat foldertje en ze te confronteren met dit bedrog.
Denk alleen weinig kans, ik heb nog gevraagd naar de 9551 en die was niet leverbaar volgens de verkoper daarom hadden ze ze vervangen door 8651.
Gaat ook niet meer binnnenkomen omdat philips de crt fabriek heeft gesloten beweerden ze.
Hoe dan ook het is gewoon je reinste naaierij en eigenlijk schandalig dat dit soort praktijken worden toegestaan onder het mom van zetfouten.
Research doen. Is het ding nog leverbaar? Vraag eens bij andere winkels. Zoek uit hoe oud het model is.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:34 schreef type_29 het volgende:
[..]
Precies!!!
Ik zit er echt aan te denken om vanavond daar heen te gaan met dat foldertje en ze te confronteren met dit bedrog.
Denk alleen weinig kans, ik heb nog gevraagd naar de 9551 en die was niet leverbaar volgens de verkoper daarom hadden ze ze vervangen door 8651.
Gaat ook niet meer binnnenkomen omdat philips de crt fabriek heeft gesloten beweerden ze.
Hoe dan ook het is gewoon je reinste naaierij en eigenlijk schandalig dat dit soort praktijken worden toegestaan onder het mom van zetfouten.
Waarom meer betalen als het niet hoeft?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef wise het volgende:
koop dan een goede tv.
333 euro voor een tv
ik verdien me eigen geldquote:Op donderdag 20 september 2007 12:44 schreef type_29 het volgende:
[..]
Waarom meer betalen als het niet hoeft?
Jij hoeft vast niet zelf je geld te verdienen.
mediamarkt heerscht?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Mediamarkt heerscht .. alleen dit is niet zo heel strak
gelul, maar gelukkig zul jij een expert zijn in privaatrecht en ik (zie profiel) gelukkig helemaal niet hequote:Op donderdag 20 september 2007 12:24 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jammer voor jou staat in al die foldertjes dat drukfouten voorbehouden zijn, en is dat gewoon rechtsgeldig.
ook weer lariekoek... man o man, waar haal je het vandaan, o wacht, een mbo-IT opleidingquote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef Seneca het volgende:
[..]
Hebben ze je niet uit zichzelf verteld dat er sprake was van een drukfout? Want DAT is wel degelijk misleiding.
Ochottekens toch. Voor een rechtenstudentje heb je wel een hele grote bek. Ik doe een UNIVERSITAIRE opleiding theoretische informatica. Jullie rechtenstudentjes zijn de laughing stock van de universiteit man.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:49 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ook weer lariekoek... man o man, waar haal je het vandaan, o wacht, een mbo-IT opleiding
Zoals wel vaker bij MediaMarkt...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:30 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Lijkt idd meer op misleiding.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:14 schreef type_29 het volgende:
fucking mediamarkt lijers!!!
Krijg ik afgelopen maandag een mailtje met daarin een folder vol aanbieding.
Zie ik daar een TV staan van phlips de 32PW9551 voor 333 euro met wat specs.
ff op internet kijken of het was en ik was helemaal verkocht, ik wou persé die tv hebben.
Mijn oude tv al op marktplaats gezet en ik had al een koper ervoor.
Beter dacht ik, ouwe tv verpatsen en een nieuwe kopen.
Na mijn werk gelijk naar mediamarkt gegaan om die tv te halen voordat die uitverkocht is.
Stonden er gelukkig nog een aantal, verkoper aangesproken en ik stond al op het punt om de verkoop af te handelen.
Beetje over die tv ouwehoeren, zegt die verkoper ineens: er zit geen hdmi op.
Wat? Ik had het toch echt in de specs. op internet gelezen/
Blijkt dat het een ander type was, de 32PW865!![]()
Stond toch echt 9551 in de folder zei ik.
Blijkt dat 8651 model een of ander zwaar inferieur model te zijn die je zelfs voor 299 bij de wehkamp kan kopen.
godver de godver kankerkutmediamarkt
wat een kutwinkel zeg!!!!
kijk maar zelf:
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/173/
wat een bastards!!
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:40 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
mediamarkt heerscht?
hun hele business model is zo ongeveer gebaseerd op misleiding
|
Forum Opties | |
---|---|