En zo onderscheiden de mensen met inzicht zich tóch weer van de anderen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:24 schreef Stofje het volgende:
Tering, we wilden eens met de voltallige Combilozen de wedstrijd bezoeken, maar nogal wat mensen hebben naast de pot gepist. Ikzelf heb wel kaarten, omdat ik stiekem wel een beetje vermoedde dat het hard zou gaan.
Ik kom nooit op stations!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:48 schreef Stofje het volgende:
Mensen met inzicht groeten elkaar als ze elkaar zien op het station!
(Hè? Da's toch Helsie? Of... Kut, net weg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
Ja wie niet onderhand!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:34 schreef Thieske het volgende:
Ook ik heb kaarten geregeld voor een sparta vak.![]()
Ik vind toch dat de supporters in het nac vak een pasfoto moeten inleveren want ik wil wel weten waar ineens al die uitsupporters vandaan komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:59 schreef Ritchie het volgende:
Voor mij is de reden dat het combi vrij is, pasfoto loos en in de buurt
Wegwezen jij hier bosschebolletje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan uitgeschakeld worden door het nietige sparta...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:53 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Ik vind toch dat de supporters in het nac vak een pasfoto moeten inleveren want ik wil wel weten waar ineens al die uitsupporters vandaan komen.P
Nou, medewerkersvak is natuurlijk nog maar een half middagje NAC lijkt me eigenlijk. Ben al vaker geweest hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:36 schreef Ritchie het volgende:
en we hebben een nieuwe supporter erbij?
Inderdaad een ziek idee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef Stofje het volgende:
Ik ben een beetje ziek, ik denk dat ik m'n kaart op Marktplaats zet en er 60 euro voor vraag..
En lekker warm op de bank zonder allemaal van die schreeuwende bier zuipende mensen om je heen. Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan kan ik tenminste wél Ajax - Heerenveen kijken.
Ik zit (wat dat betreft) gelukkig niet in het uitvak, maar weet eigenlijk ook niet hoe dat in de rest van het stadion geregeld is bij Sparta.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:31 schreef Ritchie het volgende:
Bier zuipen zal er morgen wel niet in zitten denk ik.. niet in het uitvak tenminste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |