wel als je het góed doetquote:Op donderdag 20 september 2007 19:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
pfff, je hebt nooit genoeg gain!
en dan zeuren dat je nooit duidelijk in de mix na voren komt!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:49 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
pfff, je hebt nooit genoeg gain!
onzin vind ik. het ziet eruit als een telecaster en klinkt zo, dus dat maakt het een tele.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus als je een rode ford hebt en je hangt er een mercedes embleem aan dan heb je dus ene rode mercedes?.
Mijn LC is ook geen tele, maar een comet. Het is echter wel een tele-achtige gitaar.
Verder te nutteloze discussie voor worden, excuses daarvoor.
12?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Aresdreams het volgende:
LOL, denken jullie dat mijn gain standaard op 11 staat ofzo?
ow nee was meer dingetje in het algemeen, niet op jou gericht!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Aresdreams het volgende:
LOL, denken jullie dat mijn gain standaard op 11 staat ofzo?
Gitaristentopic #164: Wahwahwah... *O*quote:Op donderdag 20 september 2007 22:05 schreef YellowBanana het volgende:
Omg, pagina 11? Ik kom hier te weinig volgens mij
Bluawe zundapp gts50, mij best kerelquote:Op donderdag 20 september 2007 22:00 schreef Pwny het volgende:
ik vind blauw mooi
We hebben het hier over gitaren, niet over Germaanse motorfietsen. Anders kan je het net zo goed over Deans gaan hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:55 schreef punkjunk het volgende:
Ok, ik vind zundapps mooi.
Dan lijkt het me toch goedkoper om er SD Hot Rails in te zetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:34 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo makkelijk. Je kan het imiteren, maar je zal altijd blijven horen dat het een singlecoilgitaar is. Althans, tenzij je natuurlijk allerlei effectapparatuur gaat gebruiken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef SNArky het volgende:
[..]
We hebben het hier over gitaren, niet over Germaanse motorfietsen. Anders kan je het net zo goed over Deans gaan hebben![]()
Ziet er vet uit, ben benieuwd naar het eindresultaatquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone's dan? Dat wel goed??
Project maar weer eens opgestart, moet nog heel wat aan gebeuren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vetquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone's dan? Dat wel goed??
Project maar weer eens opgestart, moet nog heel wat aan gebeuren![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep, wel de bedoeling. Is voor de zanger, en geloof dat hij hem dan wil verkopen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef punkjunk het volgende:
En wat doe je er mee als je klaar bent? Verkopen ofzo?
Nee, een of andere vage shit, compleet raar en lelijk gerold.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zelf gelakt met Motip ofzo?
Ziet er nog strak uit voor iets wat gerold is! Ben zelf niet zo weg van zilver, maar ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat. Altied goed DIYquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:02 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, een of andere vage shit, compleet raar en lelijk gerold.
Komt nu een vette Solaris Silver Metallic op![]()
Van dichtbij niet hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ziet er nog strak uit voor iets wat gerold is! Ben zelf niet zo weg van zilver, maar ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat. Altied goed DIY
Haha... eerste maandag van de maand om 12:00... gitaristen verenigt uquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:54 schreef Pwny het volgende:
squeals zijn grappig![]()
http://media.putfile.com/dimebag-38
nog ff oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |