ja, voor mij welquote:Op donderdag 20 september 2007 11:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is dat serieus die wah waar jullie al zes maanden geleden over bezig waren?![]()
Die LC die punkjunk noemt, daar heb ik ook alleen maar positieve verhalen over gehoord. Enige nadeel is dat er geen humbuckers in zitten (toch?).quote:Op donderdag 20 september 2007 02:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus zeg maar vanaf 300euro voor gitaat+versterker, dan heb je enigzins (beginners) kwaliteit? Muziekstijl is redelijk breed, pop/britpop/indie/rock ongeveer die stijlen, maar dus absoluut geen metal/andere veelste harde muziek
Cool... dus je had 2 uur les ipv 1 voor hetzelfde geld?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:23 schreef Pwny het volgende:
Net eerste les gehadzat niemand na me dus mocht een uur blijven zitten
Is al een hele hoop duidelijk geworden van die akkoorden en toonladdeers zooi enz
Goh, ik kan met mijn strat ook humbuckers nadoen hoor... Tone beetje dichtdraaien, niet veel, signaal beetje boosten en hup, humbucker.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die LC die punkjunk noemt, daar heb ik ook alleen maar positieve verhalen over gehoord. Enige nadeel is dat er geen humbuckers in zitten (toch?).
Dat gaat niet zo makkelijk. Je kan het imiteren, maar je zal altijd blijven horen dat het een singlecoilgitaar is. Althans, tenzij je natuurlijk allerlei effectapparatuur gaat gebruiken.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:26 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Goh, ik kan met mijn strat ook humbuckers nadoen hoor... Tone beetje dichtdraaien, niet veel, signaal beetje boosten en hup, humbucker.
Nouja een uur ipv half uur maar idd zonder extra betalenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... dus je had 2 uur les ipv 1 voor hetzelfde geld?
Deze man kan je daar goed mee helpenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:07 schreef kingjotte het volgende:
Is er iemand met een GT-8 die mij kan vertellen hoe je het expressiepedaal zo in kunt stellen dat hij van clean naar drive "fade"
Er zit een preset op patch 19-3 volgens mij die dit heeft, ik heb geprobeerd dat na te maken, maar lukt niet echt.
Help?
Telkens maar een half uur les? Is dat wel genoeg tijd voor de stof en het vragenrondje etc?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef Pwny het volgende:
[..]
Nouja een uur ipv half uur maar idd zonder extra betalen
Tsja het is kort maar anders ook weer duur. Maar hij legt die theorie shit uit en geeft gewoon wat blaadjes mee waar het opstaat en kan ik er thuis ook aan werken. Het zijn de tips die je nodig hebt, het oefenen moet je toch zelf doenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Telkens maar een half uur les? Is dat wel genoeg tijd voor de stof en het vragenrondje etc?
Enig nadeelquote:Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die LC die punkjunk noemt, daar heb ik ook alleen maar positieve verhalen over gehoord. Enige nadeel is dat er geen humbuckers in zitten (toch?).
Wat betreft les: ik heb eerst wat aangerommeld, daarna les genomen. Het is toch lastig om als absolute beginner snel te leren. Met les leer je vele malen sneller. Als je de basis hebt geleerd met les kun je nog altijd zelf verder gaan. Maar goed, hier zal iedereen een andere mening over hebben.
wat een verschrikkelijk zinloze fotoquote:Op donderdag 20 september 2007 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Deze man kan je daar goed mee helpen
[afbeelding]
Een lespaul zonder humbuckers is nog steeds een lespaulquote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Enig nadeelDude, een tele zonder single coils is geen tele, dat snap je wel?
Johquote:Op donderdag 20 september 2007 16:29 schreef Pwny het volgende:
[..]
Een lespaul zonder humbuckers is nog steeds een lespaul![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:36 schreef Pwny het volgende:
En een tele mét of zónder single coils blijft een ellendige plak hout![]()
zorgen dat de minimale gain laag staat, en dat je de gain opschroeft naar hoog, maar of het werkt zoals je wilt is een 2equote:Op donderdag 20 september 2007 15:07 schreef kingjotte het volgende:
Is er iemand met een GT-8 die mij kan vertellen hoe je het expressiepedaal zo in kunt stellen dat hij van clean naar drive "fade"
Er zit een preset op patch 19-3 volgens mij die dit heeft, ik heb geprobeerd dat na te maken, maar lukt niet echt.
Help?
Een telecaster zonder single coils is geen telecaster. Als je humbuckers in een tele gooid maak je een tele achtige gitaar maar geen Telecaster. En een les paul mte single coils vind ik geen lespaul maar een maurauder.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:29 schreef Pwny het volgende:
[..]
Een lespaul zonder humbuckers is nog steeds een lespaul![]()
P90's zijn O-wat-ben-ik-toch-single-coil-maar-ik-wil-op-een-humbucker-lijken... zeg maar een single coil met obesitas...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat een bs, wat dacht je van p90's dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |