Relaxte kleur! Mooi metallic ookquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Van dichtbij niet hoorAllemaal stof erin, twee lopers enzo.
Ook zelf gedaan, want hij moest en zou die kleur erophebben, maar was toch niet echt naar de zin, hehe. Dan maar even opnieuw
Zo lijkt het nu ongeveer. Zijkanten en onderkant moet nog, en dan nog afwerken en blanke lak enzo, maar dan heb je wat een idee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, viel mij ook niks tegen. Meestal staat er wel metallic op, maar is dat het meestal niet echt. Net als van die zogenaamde extra hete mexicaanse saus wat dan net ketchup blijkt te zijn, jeweetsquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Relaxte kleur! Mooi metallic ook
Valt toch meequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:49 schreef ikheetmartijn het volgende:
Iemand nog goedkoop snaren hebben? Vond net op de groove-factory website 10 setjes D'addario EXL115 (mijn favo) voor 39 euro (inclusief verzendkosten). Ze hebben ook andere merken.
Funkyquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
improvisatie http://nl.youtube.com/watch?v=KIzd35pBMeQ
ondertussen snel ff wat verwisselen![]()
Als dit lukt mag je hem ook gerust langs brengen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef Witchfynder het volgende:
Vette kleur!
Ik wíl gewoon ooit een Precision in ongeveer die kleur met een chromen slagplaat..
Eerst met ff oefenen met kleine dingen..
Lijkt me cool. Koop ik zo'n mutserige Squier P-bass en een setje EMG pickups en dan doe ik een weekendje Friesland.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als dit lukt mag je hem ook gerust langs brengen hoor![]()
Ja inderdaad, speel dan gewoon op 1. Mafkezenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik weet wel, dat als ik verschillende bassen heb, dat ze ook compleet anders moeten zijn. Ander uiterlijk en een ander geluid. Van die mensen die 6 Ibanez gitaren hebben met allemaal dezelfde pickups, maar in een andere kleur... Weirdo's..
Te lui om te stemmen noem ik datquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:34 schreef Witchfynder het volgende:
Of je moet het doen zoals Dave Mustaine toen hij bij Jackson zat. Hij had tig dezelfde V's met custom paintwork. Zo had hij een V speciaal voor één nummer. Kijk, dat is dan weer zó decadent dat het grappig is.
Ik zou te lui zijn om zoveel te verwisselen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Te lui om te stemmen noem ik dat![]()
Klinkt al wel grappig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef matjuhhh007 het volgende:
improvisatie http://nl.youtube.com/watch?v=KIzd35pBMeQ
ondertussen snel ff wat verwisselen![]()
De enige plek waar mensen zoals Dave nog zijn eigen gitaar stemt is in zijn slaapkamer. Laten we eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Te lui om te stemmen noem ik dat![]()
Tele inpluggen en gaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef Witchfynder het volgende:
Na de spring reverb nu ook de fok reverb!
Ach, ze zijn gewoon erg sixties. http://www.danelectro.com/quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef Deansensitized het volgende:
Whahahaha, zo kan het ook![]()
Wat zijn dat voor maffe apparaten dan?
Laat maar, zie het al, ze zijn gewoon lelijk![]()
Jullie zijn echt raar, schitterende gitaren, klinken super rock'n'roll, vooral met slide, heerlijk!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:53 schreef Deansensitized het volgende:
Whahahaha, zo kan het ook![]()
Wat zijn dat voor maffe apparaten dan?
Laat maar, zie het al, ze zijn gewoon lelijk![]()
Lekker back to basic, speelt lekker spartaans...quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
Die zou ik nog wel willen bespelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |