abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203545
quote van BB

Willem vertelt deze middag een verhaal aan Bianca waardoor weer wat duidelijker wordt waarom Bart zo enorm is geschrokken van zijn nominatie. Willem: “Toen we op de eerste dag per limousine naar het Big Brother-huis werden gereden, hoorde ik van mijn chauffeuse een raar verhaal over. Zij bleek getrouwd te zijn met de chauffeur van de eerste taxi, waar Bart in vervoerd werd. Die man had haar verteld dat Bart er vanuit ging dat hij zou gaan winnen.” Bianca is verbaasd: “Het is raar dat hij daar tevoren al vanuit ging. Dan heb je geen realistisch beeld van de situatie hier.”

Reden te meer om Bart te kicken!

Zo'n eigenwijs joch met z'n grote smoel weet het allemaal wel ff te vertellen.

Laatst samen met Sabine "Voor mooie mensen zoals wij staan de mensen in de rij"

pi_203546
quote:
op 10-19-1999 om 04:43 PM schreef Terrence het volgende:
blabla.... Laatst samen met Sabine "Voor mooie mensen zoals wij staan de mensen in de rij".... leuter zwets"

Heeft 'ie dat ECHT gezegd?! Men, dan moet die gast (liefst NA Sabine zodat 'ie nog ff lijd) ECHT heel snel oprotten.... Wat een walgelijk figuur....

En zo mooi ZIJN die mensen helemaal niet! Bart heeft een kop als een k*t alleen de lippen staan verkeerd, en Sabine.... naja, doe mij ff een teiltje!!!!

Grtz,

MiRR0RMaN.
Ook al waren ze mooi, wat ze niet zijn, dan is er nog VEEL meer voor nodig om het te redden bij BB. Ruud wint, of Willem, en die hebben het verdient. Bianca mag van mij eventueel ook nog wel winnen, die wordt steeds spontaner.

pi_203547
Ik heb dit het eerste weekend ook gehoord ja. Een van de bewoners vertelde dit tegen Karin en Maurice.

Ja, als je dat van te voren serieus denkt dan mis je iets geloof ik. Hoe komen ze er nu toch bij dat die bart zoveel levenservaring heeft?

Ach missien heeft hij het wel maar ontbreekt het inzicht om wat aan die ervaringen te hebben.

fake a dream
pi_203548
Gister zaten Bart en Sabine weer samen te smoezen over hoe ze de anderen terug konden pakken door iets mee te nemen uit het BB-huis als ze (samen of alleen) weg zouden gaan. Bart zei dat ze iederen goed 'terug konden pakken' als ze samen weg zouden gaan, want als zij eruit zijn zouden er veel minder mensen kijken, volgens hem. Sabine was het daar mee eens. Gelukkig zijn ze verder helemaal niet arrogant of zo.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 10:18:00 #5
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_203549
"Bart zei dat ze iederen goed 'terug konden pakken' als ze samen weg zouden gaan"

Whoehahahahaha, ik weet zeker dat BB een paar kratten bier kado geeft om te bewoners te feliciteren dat die 2 eidelijk opgerot zijn.
Wat zal ik lachen zeg..als Bart uit zichzelf weg gaat en er dan achter komt dat Bien gewoon een sletje is en dat ze elk weekend op der rug gaat voor een ander...

Maar toch....eigelijk moet Bien er in blijven...alleen, maar dan ook ALLEEN voor het feit dat zij nog wel es een flinke rel kan schoppen daaro!!!
Quote:"als ik merk dat er nog steeds groepjesvorming is zou ik hier een heibel maken,niet te kort. Met stoelen gooien etc".

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')