Sjah. "Serious radio" hè.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
" Bitches zitten aan mijn penis " omg... tekstueel hoogstandje hoor
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lief van je!![]()
" Bitches zitten aan mijn penis " omg... tekstueel hoogstandje hoor
Je wou de Kaiser Chiefs horen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh. My. God...
Muis, nu je een Fok!-account hebt, kun je ook wel meteen aan de Hyves! *-)
Zeg, ben jij nieuw hier ofzoquote:
Nee, de Hyves. Met Two-Timing Touch & Broken Bones. Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Je wou de Kaiser Chiefs horen?
De Ekstra Weekend versie?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Je wou de Kaiser Chiefs horen?
Je hebt gelezen dat het om Hugo gaat en niet Muis of krijg ik via Muis zn hyves access tot Hugo?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh. My. God...
Muis, nu je een Fok!-account hebt, kun je ook wel meteen aan de Hyves!![]()
Draait 3FM de nieuwe single al wel eens?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, de Hyves. Met Two-Timing Touch & Broken Bones. Dat zeg ik toch?
Ik wilde er net iets over zeggenquote:
Je bezig houden met de penis is serious work he, daar hoort serious radio bijquote:
Best leuk om te horen jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat.... geluid staat hier weer +10.![]()
D.Rose - Cosmick:![]()
netjes uitgedruktquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind die Opposites ook niets...is niet helemaal mijn soort muziek
Jaman, ik en me bootie shaken in de disco op dat nrquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een plaat.... geluid staat hier weer +10.![]()
D.Rose - Cosmick:![]()
lolquote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht al, ik heb dat nummer eerder gehoord
Het is weleens erger jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
Best aardige request vanavond.
Niet? Ooohh, had eigenlijk gedacht dat Snap een request van jou was.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Het is weleens erger ja
En nee, geen van mij vanavond
Ik zou nooit voor Snap gaanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? Ooohh, had eigenlijk gedacht dat Snap een request van jou was.![]()
De nieuwe MHquote:Hard-Fi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |