Zeker wetenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:11 schreef cosmick het volgende:
[..]! Dus je prefereert Nickelback boven Editors?
't Is dat je zo'n mooie auto hebt, want anders had ik je beticht van het hebben van GEEN smaakquote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker weten
Ik heb helemaal niks met die britrock/britpop...verschrikkelijk irritante, simpele, gitaarakkoordentroep met kutteksten en vocaal kutmelodieen...Niet dat nickelback moeilijke muziek is...maar dat klinkt net iets lekkerder in mijn oren...
RadioHead is daar een grote uitzondering op, maar die zijn redelijk hun eigen weg op gegaan en hebben enorm geexperimenteerd...
Maar Britse gitaarrock vind ik absoluut verschrikkelijk!
maar ja...ieder z'n ding he...
quote:
Weehehequote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Om even verder te gaan over die kut britse rock:
Hard-Fi
Lekker nummerquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef cosmick het volgende:
Sja, emo's hebben hun haar als 1 lok voor hun ogen en oogschaduw.
Ze hebben redelijk catchy gitaarnummertjes met allerlei overdreven geschreeuw erin.
Luister maar naar dat 30STM nummer, die hit.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ironisch genoeg zie je ook geen veschil tussen de verschillende Gothics en hebben zij dus ook geen eigen stijl en zijn het ook meelopers...
Een echte muziekliefhebber is niet zo kortzichting en richt zich niet op 1 genrequote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ook een mooie altijd:
Ik ben altijd erg van de heavy metal geweest, maar kon andere stijlen ook waarderen...In de hardrock/metal scene is dat echter niet normaal en wordt beweerd dat andere muziek "simpel", "eenvoudig" etc. is...Vaak beweren dat soort gasten ook echt dat ze enorm muziekaal zijn en veel van muziek weten....
Vervolgens kom je aan, met een paar nummers van Metallica gecovered door een Bluegrass band...Geniaal gedaan, je hoeft er niet van te houden, maar beweren dat't geen muziek is, is natuurlijk belachelijk!
Verschrikkelijk dat soort lui
Eenschquote:Op woensdag 19 september 2007 17:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een echte muziekliefhebber is niet zo kortzichting en richt zich niet op 1 genre. Ik knal ook wel eens lekker met Slayer, Fu Manchu of Soulfly.. maar heb nu muziek van Paravortti in mijn auto zitten
!
Eigenljik zijn die emo-bandjes gewoon de hedendaagse boybandjes eigenlijk. Populair bij puisterige pubers en giebelende grietjes.
MET goede muziek neem ik aanquote:Op woensdag 19 september 2007 17:31 schreef SilentChaos het volgende:
En nou ga ik naar huis...Filerijden![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |