mijne nietquote:Op donderdag 20 september 2007 12:34 schreef MeneerMossel het volgende:
Pakjes voor Syd en Eric_Cantona gaan over 10 minuten op de post.Dvd's en games mensen, wie maakt me los?
Wat dacht je van E70,- inclusief verzendkosten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:43 schreef BomBsDS het volgende:
Wat dacht je van E50,- voor deze games?
Games:
- Kirby's Airride ( gamecube )
- Warioware, Inc: Mega Party Game$ ( gamecube )
- Marioparty 5 ( gamecube )
- Mario Kart: Double Dash ( gamecube )
- Mario Party 6 ( gamecube )
Euh.. voor E60,- hebben we een deal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:55 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Wat dacht je van E70,- inclusief verzendkosten?
Hebbuuuh!quote:Ja, 3 Hele shows: "Kloten!" en "Wegens Ziekte Uitgesteld," de standup show "Oraal!" en twee standups van Arie solo en van Sylvester solo.
Vondt 70 Euro toch mooier klinken..quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:17 schreef BomBsDS het volgende:
[..]
Euh.. voor E60,- hebben we een deal.
quote:
12 Exclusief verzendkosten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:54 schreef Cerbie het volgende:
- Luigi's Mansion ( gamecube )
12¤ inclusief verzendkosten?
Als je mij nou een PM stuurt en er 7,76 EUR voor over hebt mag je hem van mij hebbuuh!quote:
Prijs klinkt goed, maar wacht even BomBsDS en Cerbie af, wel zo eerlijk..quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef HwaP het volgende:
Interesse in:
Singstar ( ps2 )
Singstar Party ( ps2 )
Luigi's Mansion ( gamecube )
Warioware, Inc: Mega Party Game$ ( gamecube )
Marioparty 5 ( gamecube )
Mario Kart: Double Dash ( gamecube )
Mario Party 6 ( gamecube )
Zelda (gamecube)
95 euro inclusief
Je hebt PMquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
12 Exclusief verzendkosten?
Is goed, ik hoor het welquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef MeneerMossel het volgende:
Prijs klinkt goed, maar wacht even BomBsDS en Cerbie af, wel zo eerlijk..
GT4 bij deze gereserveerd tot Woensdag!quote:Op zondag 23 september 2007 01:28 schreef Andyy het volgende:
kan ik GT4 tot woensdag reserveren ?
even kijken hoe het uitpakt met m'n nieuwe gitaar (kosten ed)
HwaP: Helaas een deel van je lijst is al verkocht, ik heb nog wel:quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:43 schreef HwaP het volgende:
Is goed, ik hoor het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |