Op DaMart en nog een enkeling na, zijn we heel culinair, hier.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zal mijn recept maar achterwege laten deze keer.![]()
Ja, je bent chagrijning, Gellius. Wil je me nu uitschelden of wil je erover praten?quote:
O, ik dacht dat we allemaal literair waren hierquote:Op donderdag 20 september 2007 09:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op DaMart en nog een enkeling na, zijn we heel culinair, hier.
Van harte!quote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Gisteren was ik jarig. Voor de mensen die willen weten wat ik heb gedaan, ik kan u zeggen, de perfecte dag, namelijk; geneukt tweemaal, bier gedronken, porterhouse steak gegeten en een pakje blauwe Gauloises opgerookt.
* JAM heeft de leeftijd van 22 jaar bereikt.
Hiep-hoi..
...of juist wel!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef LXIV het volgende:
Het wil niet echt op gang komen, met dat langzaampraten vandaag.
Voel je je alweer wat beter, ook?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind mosselen ook wel lekker.
Dan gooi ik deze topic toch gewoon dicht en open ik een nieuwe!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind dat DaMart geen grapjes meer mag maken in dit topic.
Waarom zou je in vredesnaam zoiets doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gooi ik deze topic toch gewoon dicht en open ik een nieuwe!![]()
Omdat ik in deze topic geen grapjes meer mag maken... Pope zegt niets over een nieuwe topicquote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam zoiets doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |