Of: "nee, we krijgen het geld toch niet terug."quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:41 schreef ibaneX het volgende:
Wilt u de bon ook mee? "nee we hebben al behang"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And all the things you do with it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slecht
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef manderveen het volgende:
Wat is het toppunt van sadisme?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het verschil tussen een batterij en een aspergeveld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
i'm not living, i'm just killing time
'Entschuldigung, sie haben etwas verloren'quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:03 schreef Hijacking het volgende:
een slechte grap die ik wel eens bij onze oosterburen uitvoer
Ik : Wat hanger er aan de lijn ;D;d;:D ;:! ? ? ?/
Duitser : Was ?![]()
![]()
Nee liever een ster in m'n ruit dan ervoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, het is "Beter een ster in je ruit dan eentje op je motorkap"...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Auw, ik heb een snee in mijn vinger.
Ja, je kan beter een vinger in je snee hebben he?![]()
Op school heb ik ook zo'n nerd die zegt: Nou toedeloedoki he mensen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:10 schreef webbyplus het volgende:
Hier loopt zo'n nerd rond, die zegt altijd als hij naar huis gaat "Hasta la Windows Vista"....![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:38 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
'Entschuldigung, sie haben etwas verloren'
'Was?'
'Das Krieg.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*onder het motto: beter goed gejat dan slecht bedacht![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:19 schreef Ravage het volgende:
En wat is het verschil tussen een batterij en een aspergeveld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:38 schreef massy het volgende:
Het zingt en heeft hele zware ballen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*onder het motto: beter goed gejat dan slecht bedacht![]()
![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:35 schreef webbyplus het volgende:
Wat doe je als je in een vliegtuig zit, en er zit een schijtirritante gast langs je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |