Even off-topic, maar dan is jouw buurt ook mijn buurtquote:Op donderdag 8 november 2007 18:10 schreef D1 het volgende:
[..]
Heb het ook niet van Voetbalzone... Heb zelf wat gedonder gezien aan het Rambla de Catalunya, maar dat was te verwaarlozen. Hoorde wel van andere vrienden dat er gezeik was geweest in Gracia.
20,000 lijkt me ook overdreven, maar gister was Les Corts ook helemaal vergeven met Schotten. Ze zaten zelfs bij mij in de buurt (Vallcarca) de kroegjes te bevolkenLa Vanguardia had het over 16,000 trouwens.
Gezellig daarquote:Na de nederlaag van Barcelona in en tegen Getafe kreeg Thierry Henry in de kleedkamer de wind van voren van Eidur Gudjohnsen. De IJslander verweet de Fransman een gebrek aan inzet en collegialiteit. (Diverse Spaanse media)

Ik meende vanochtend in de Spaanse krant toch echt 2 maanden te lezen... Maar heb vluchtig gekeken, dus kan me vergissen.quote:Op zondag 2 december 2007 22:19 schreef jojomen4 het volgende:
Henry rond de 2 weken out vanwege z'n rug. Denk niet dat die dan tegen Real zal spelen.
Ik denk dat je je vergist hebben omdat:quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik meende vanochtend in de Spaanse krant toch echt 2 maanden te lezen... Maar heb vluchtig gekeken, dus kan me vergissen.
Sportwereld.bequote:'Ronaldinho vertrekt in januari naar Chelsea'
Ronaldinho speelt vanaf januari voor Chelsea. De aanvaller van Barcelona heeft daarover een akkoord bereikt met de Blues, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca woensdag.
Volgens Marca heeft Ronaldinho's broer en zaakwaarnemer Roberto de Assis de overgang afgerond. Chelsea zou bereid zijn om de Braziliaanse international een jaarsalaris van 10 miljoen euro te betalen.
Over het bedrag dat Barça vangt voor de voormalige Wereldvoetballer van het Jaar is niets geweten. In de Britse en Italiaanse media wordt evenwel gespeculeerd dat Ronaldinho al weg zou mogen voor een bedrag tussen 10 en 15 miljoen euro, wat een fractie is van de transfersom van 124 miljoen euro die Barça officieel op het hoofd van zijn sterspeler heeft geplakt.
Ronaldinho ligt dit seizoen meer dan ooit onder vuur bij Barcelona omdat hij er maar niet in slaagt om zijn oude niveau te halen. Daardoor belandde hij dit seizoen al meermaals op de bank. De 27-jarige Braziliaan heeft bij Barça nog een contract tot 2010.
Geloof er dan ook geen biet van.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:58 schreef JeroenV het volgende:
10 tot 15 miljoen, dat is een lachtertje.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef WeebI het volgende:
15 miljoen is ie dan ook waard.
op zoek naar happers >:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |