abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53296091
Ik pleit voor het gene dat de koningin ieder jaar een cadeau moet geven aan ons land!
Volgens mij is Hare Majesteit de Koningin een van de rijkste vrouwen van Europa, en ik vind dat een koning op alle fronten bewust actief moet zijn ten aanzien van het volk die hij of zij vertegenwoordigt!

Ik klaag over het feit dat iemand met bakken vol geld, wel eens een gift mag doen.
The Hunter Will Be The Hunted
pi_53296139
Als eerste wil ik dan een dikke bak van hare majesteit (express zonder hoofdletters geschreven want ik poep op dat wijf!)
It's about being boss, not being the boss...
pi_53296144
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef supersteve het volgende:
Ik klaag over het feit dat iemand met bakken vol geld, wel eens een gift mag doen.
Dat is geen klacht.
pi_53296176
Ik bedoel een eenmalig cadeau voor heel het volk!
Bijvoorbeeld een extra attractie bij de efteling, een mooie fontijn in de binnenstad, een nieuw museum!
Gewoon ieder jaar een cadeau!
The Hunter Will Be The Hunted
  woensdag 19 september 2007 @ 12:00:50 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53296182
quote:
Beatrix geeft haar AOW aan een goed doel
pi_53296224
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef supersteve het volgende:
Ik bedoel een eenmalig cadeau voor heel het volk!
Bijvoorbeeld een extra attractie bij de efteling, een mooie fontijn in de binnenstad, een nieuw museum!
Gewoon ieder jaar een cadeau!
en,, wat heeft dat voor zin?? dat betekent gewoon dat we ons zelf een cadeau geven,, want dat geld wat zij bezit, is eigenlijk gewoon van ons,,
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53296555
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef DAMH het volgende:

[..]

en,, wat heeft dat voor zin?? dat betekent gewoon dat we ons zelf een cadeau geven,, want dat geld wat zij bezit, is eigenlijk gewoon van ons,,
Maar dan hebben we er misschien nog iets aan...
pi_53296836
Laten we dan eerst maar eens die absurde toelage van haar afschaffen...
pi_53296915
quote:
Ik pleit voor het gene dat de koningin ieder jaar een cadeau moet geven aan ons land!
Volgens mij is Hare Majesteit de Koningin een van de rijkste vrouwen van Europa, en ik vind dat een koning op alle fronten bewust actief moet zijn ten aanzien van het volk die hij of zij vertegenwoordigt!

Een van de rijkste valt wel mee.
pi_53296933
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef vanOekelen het volgende:
Laten we dan eerst maar eens die absurde toelage van haar afschaffen...
Hoe hoog is die toelage volgens jou?
En wat kost het koningshuis in zijn totaliteit?
pi_53297040
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

en zeker in tegenstelling tot een president zijn we goedkoper uit met bea los van het feit dat t koningshuis gewoon n goed visitekaartje is voor nl ipv een president
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_53300389
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nou volgens de fp dus 95 miljoen per jaar en dat is nog exclusief belastingen die de koningin niet hoeft te betalen.
Een deel van de kosten blijf je bij een president natuurlijk ook houden, beveiliging (weliswaar minder want er hoeft nog maar één persoon beveiligt te worden ipv een hele familie), onderhoudt van paleizen en toelages voor vanalles en nog wat. Maar het zal ten allen tijden minder zijn dan de totale kosten van het beveiligen en onderhouden van een hele familie).
Daarnaast ben ik sowieso een sterk tegenstander van erfopvolging, vergeet ook niet dat de koningin eigenlijk stiekempjes nog best veel macht/invloed heeft...
pi_53300841
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:33 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

en zeker in tegenstelling tot een president zijn we goedkoper uit met bea los van het feit dat t koningshuis gewoon n goed visitekaartje is voor nl ipv een president
blaat man, als de kongin van (insert land) hiernaartoe komt,, denk jij dan,, goh puff de koning van (insert land) is hier woehoe,,,, nahh zo denke ze pcies hetzelfde als bea (who de fuck is bea? holland waar ligt dat?) op vakantie gaat naar een ander land,, en goedkoper? denk het eerlijk gezegd niet, en al zou dat zo zijn! dan nog liever een president want dat kan iedereen in theorie worden.. ipv dat kut erfen van je titel, die kut familie zuigt ons alleen maar uit,, profiteurs van de bovenste plank! en het mooiste is dat ze de meeste mensen zo ver hebben gekregen dat ze het wel best vinden haha

Echt koningshuis is maffia in de perfecte vorm,, ze troggelen van mensen geld af en ipv van dat de mensen net als bij de maffia zou zich kut zou voelen vinden ze het nu wel best

en ze schatte volgens mij dat dat wijf goed is voor een paar miljard dollar,, wat opzich niet zo gek is, dat geld heeft familie tentijde van indonesie etc achterover gedrukt...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_53301793
[politiek-correcte modus]
Maar onze koningin gaat niet voor de lol naar het buitenland, maar om zéér belangrijke relaties in stand te houden. Daar zijn die xx miljoen per jaar dubbel en dwars voor nodig!
[/politiek-correcte modus]
pi_53302928
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:33 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

Ik zat al te wachten tot er iemand langs zou komen met die opmerking. Je kunt geen frontpage bericht lezen tot ze weer met dat slappe argument aankomen. (is ook meteen het enige argument wat ze hebben).
Afschaffen die poppenkast dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')