Dat is geen klacht.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef supersteve het volgende:
Ik klaag over het feit dat iemand met bakken vol geld, wel eens een gift mag doen.
Beatrix geeft haar AOW aan een goed doelquote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef supersteve het volgende:
Ik klaag over het feit dat iemand met bakken vol geld, wel eens een gift mag doen.
en,, wat heeft dat voor zin?? dat betekent gewoon dat we ons zelf een cadeau geven,, want dat geld wat zij bezit, is eigenlijk gewoon van ons,,quote:Op woensdag 19 september 2007 12:00 schreef supersteve het volgende:
Ik bedoel een eenmalig cadeau voor heel het volk!
Bijvoorbeeld een extra attractie bij de efteling, een mooie fontijn in de binnenstad, een nieuw museum!
Gewoon ieder jaar een cadeau!
Maar dan hebben we er misschien nog iets aan...quote:Op woensdag 19 september 2007 12:02 schreef DAMH het volgende:
[..]
en,, wat heeft dat voor zin?? dat betekent gewoon dat we ons zelf een cadeau geven,, want dat geld wat zij bezit, is eigenlijk gewoon van ons,,
Een van de rijkste valt wel mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef supersteve het volgende:
Ik pleit voor het gene dat de koningin ieder jaar een cadeau moet geven aan ons land!
Volgens mij is Hare Majesteit de Koningin een van de rijkste vrouwen van Europa, en ik vind dat een koning op alle fronten bewust actief moet zijn ten aanzien van het volk die hij of zij vertegenwoordigt!
Hoe hoog is die toelage volgens jou?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:25 schreef vanOekelen het volgende:
Laten we dan eerst maar eens die absurde toelage van haar afschaffen...
en zeker in tegenstelling tot een president zijn we goedkoper uit met beaquote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe hoog is die toelage volgens jou?
En wat kost het koningshuis in zijn totaliteit?
Nou volgens de fp dus 95 miljoen per jaar en dat is nog exclusief belastingen die de koningin niet hoeft te betalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe hoog is die toelage volgens jou?
En wat kost het koningshuis in zijn totaliteit?
blaat man, als de kongin van (insert land) hiernaartoe komt,, denk jij dan,, goh puff de koning van (insert land) is hier woehoe,,,, nahh zo denke ze pcies hetzelfde als bea (who de fuck is bea? holland waar ligt dat?) op vakantie gaat naar een ander land,, en goedkoper? denk het eerlijk gezegd niet, en al zou dat zo zijn! dan nog liever een president want dat kan iedereen in theorie worden.. ipv dat kut erfen van je titel, die kut familie zuigt ons alleen maar uit,, profiteurs van de bovenste plank! en het mooiste is dat ze de meeste mensen zo ver hebben gekregen dat ze het wel best vinden hahaquote:Op woensdag 19 september 2007 12:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en zeker in tegenstelling tot een president zijn we goedkoper uit met bealos van het feit dat t koningshuis gewoon n goed visitekaartje is voor nl ipv een president
Ik zat al te wachten tot er iemand langs zou komen met die opmerking. Je kunt geen frontpage bericht lezen tot ze weer met dat slappe argument aankomen. (is ook meteen het enige argument wat ze hebben).quote:Op woensdag 19 september 2007 12:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en zeker in tegenstelling tot een president zijn we goedkoper uit met bealos van het feit dat t koningshuis gewoon n goed visitekaartje is voor nl ipv een president
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |