Je club steun je in goede en in mindere tijden. Iedereen die thuis blijft omdat het wat minder gaat is een trieste supporter. IPV thuis te blijven kun je ook zingen en ze aanmoedigen 90min lang+blessuretijd blijven aanmoedigen. Dat zet ook aan tot werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Ze laten ons keer op keer in de steek qua prestaties, en niet alleen omdat ze niet beter kunnen, maar ook omdat ze gewoon niet hard genoeg werken. Pas een kwartier voor tijd komen ze er achter dat ze op deze manier de CL niet halen en gaan ze opeens hard werken.. tief op!
Dus ja, ze zullen wat hebben aan de steun, maar aan de andere kant zou een helemaal lege ArenA eens een signaal afgeven dat we het niet meer pikken. je komt niet voor een ploeg die niet bereid is om te werken in het heilige Ajax shirt.
Dilemma dus....
Mochten ze vandaag een redelijk tot goed resultaat neerzetten met iig inzet verdienen ze een volle ArenA. Is het weer pet en hebben ze alleen door mazzel nog een kansje: ik zeg, thuisblijven.
Volgens mij is dat heeeeeel lang geleden dat dat gebeurd is, of niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken die De jong niet.
Tijd voor een echte Ajax traditie, scoren in je debuut wedstrijd.
Dat soort dingen, dat mis ik....
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je club steun je in goede en in mindere tijden. Iedereen die thuis blijft omdat het wat minder gaat is een trieste supporter. IPV thuis te blijven kun je ook zingen en ze aanmoedigen 90min lang+blessuretijd blijven aanmoedigen. Dat zet ook aan tot werken.
Ajax heeft het nooit van de werklust moeten hebben. dat heeft voor een deel met de supporters te maken die er geen feest van maken en alleen maar lopen te zeiken dat ajax geweldig is totdat het minder gaat en dan moet iedereen in eens weg.
De spelers weten ook wel dat het kut gaat en die hebben het ook moeilijk. het is niet voor niets dat ze zo matig voetballen.
Hoe zou jij het vinden als je je al slecht voelt om nog maar een keer te horen dat het helemaal kut is met je. Dan helpen juist positieve opmerkingen, geen extra gezeik!
Dat zouden supporters van Ajax dus een keer moeten doen. Een echte 12de man worden ipv gaan lopen janken als het ff niet gaat zoals ze willen.
Kijk naar een ploeg als Utrecht waar niemand graag naar toe gaat omdat ze extra hard werken thuis. Dat komt omdat het publiek erachter staat en voor de sfeer zorgt.
Die is bij Ajax vaak ver te zoeken....
en dat zeg ik als Ajax fan
t is niet bepaald kwalitatief geweest nee..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
"Dat zet ze ook aan tot werken" uhuh, sure, dat hebben we gemerkt.
Anyway, ieder zijn visie. Ik hoop ook dat ze vanavond iets redelijks neerzetten. Maar als het weer laf lamballig is zoeken ze het maar lekker uit.
bite me, het is niet iets van dit jaar, het is al 10 jaar volkomen kut..
Wanneer danquote:Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
"Dat zet ze ook aan tot werken" uhuh, sure, dat hebben we gemerkt.
2de helft van vorig seizoen niet meegemaakt zeker? Dat ging echt wel goed.. (heb pas 3 jaar seizoenskaart dus kan er niet zo veel over zeggen)quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer dan
Ik heb het publiek nog nooit fatsoenlijk zien supporteren...
Je zit zeker 1e ring en dan lange zijde of noord?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer dan
Vaak genoeg. Maar je weet gewoon dat het Ajax publiek heel erg kritisch is. Dat (althans op papier volgens de bedrijfsfilosofie) is Ajax zelf ook altijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer dan
Zelfs daar kun je horen dat het niet veel soeps is.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je zit zeker 1e ring en dan lange zijde of noord?
dan snap ik dat wel![]()
die goeie ouwe tijd..quote:Op donderdag 20 september 2007 16:06 schreef Camplo het volgende:
Ik zag gisteren paar wedstrijden uit 1994/1995
*slik*
Ja daar begrijp ik ook geen kut van. Misschien maar eens prestratiecontracten gaan invoeren. Wed maar dat Emanuelson dan geen wijventrekjes meer heeft.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Ze laten ons keer op keer in de steek qua prestaties, en niet alleen omdat ze niet beter kunnen, maar ook omdat ze gewoon niet hard genoeg werken. Pas een kwartier voor tijd komen ze er achter dat ze op deze manier de CL niet halen en gaan ze opeens hard werken.. tief op!
Idd, dat steekt me van alles nog het meeste. Ok de transfers waren kut, de blessures zijn kut. Maar daar kunnen de spelers opzich niets meer aan doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik ook geen kut van. Misschien maar eens prestratiecontracten gaan invoeren. Wed maar dat Emanuelson dan geen wijventrekjes meer heeft.
Hell noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |