abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 10:39:00 #201
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53321453
Lees net overal dat Mourinho ermee stopt bij Chelsea. Toevallig had ik het gister er nog met een maat over gekscherend dat Mourinho wel eens bij Ajax zou kunnen passen. Let's face it, hij is er gek genoeg voor. Denkt een van jullie ook dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, of is Mourinho niet de juiste man op de juiste plek? Ook kan het zijn dat Mourinho aan de slag gaat bij Barca en Frank richting Amsterdam komt. Heb het topic nog niet helemaal doorgespit dus het kan zijn dat het al eens langs gekomen is. Bij voorbaat mijn excuus dan
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53321510
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Volgend jaar wordt het helemaal feest natuurlijk

Mijn vermoedens?

WEG:
- Klaas-Jan Huntelaar
- John Heitinga
- Hedwiges Maduro

GESTOPT:
- Jaap Stam
- Edgar Davids

TWIJFEL:
- Gabri
- Emanuelson
- Ogararu
- Vermaelen
- Stekelenburg
- Gentenaar

POTVERDOMME HEUJ! DAT IS ZOWAAR BIJNA ONS HELE ELFTAL!
Lekker weer alles opbouwen zodat we na 2 seizoenen nog geen titel hebben en weer de beste spelers worden verkocht .

Ik denk:
Weg: Stam, Heitinga, Huntelaar, Colin, Delorge, Urzaiz, Mitea
Misschien: Davids (denk dat ie nog wel een seizoen blijft), Maduro, Emanuelson, Stekelenburg
pi_53321668
haha.. Ik was Colin en Urzaiz gewoon vergeten.. zoveel indruk hebben ze dus gemaakt
pi_53321752
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:39 schreef Lyzio het volgende:
Lees net overal dat Mourinho ermee stopt bij Chelsea. Toevallig had ik het gister er nog met een maat over gekscherend dat Mourinho wel eens bij Ajax zou kunnen passen. Let's face it, hij is er gek genoeg voor. Denkt een van jullie ook dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, of is Mourinho niet de juiste man op de juiste plek? Ook kan het zijn dat Mourinho aan de slag gaat bij Barca en Frank richting Amsterdam komt. Heb het topic nog niet helemaal doorgespit dus het kan zijn dat het al eens langs gekomen is. Bij voorbaat mijn excuus dan
Denk niet dat dit kan gebeuren eigenlijk. Maar wat zou het ongelooflijk vet en goed zijn. Hij zal de jochies wel flink op hun plek zetten.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:53:52 #205
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53321862
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk niet dat dit kan gebeuren eigenlijk. Maar wat zou het ongelooflijk vet en goed zijn. Hij zal de jochies wel flink op hun plek zetten.
Blijft waarschijnlijk inderdaad ijdele hoop. Toch blijf ik erbij dat de kerel d'r gek genoeg voor is. Een uitdaging is het zeker voor 'm. Club krijgt ook veel meer allure met zulks een trainer. The other way around via Barcelona en Frank terug op het oude nest teken ik ook direct voor.
- james 'jimmy' dean
pi_53322056
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Blijft waarschijnlijk inderdaad ijdele hoop. Toch blijf ik erbij dat de kerel d'r gek genoeg voor is. Een uitdaging is het zeker voor 'm. Club krijgt ook veel meer allure met zulks een trainer. The other way around via Barcelona en Frank terug op het oude nest teken ik ook direct voor.
Ja het is inderdaad een grote uitdaging. Houdt ie wel van volgens mij. Denk eigenlijk niet dat ie zou passen bij het bestuur. En daarom zou het bestuur hem ook nooit polsen. Nu begin ik weer over het bestuur, maar er moeten echte Ajax mensen aan het roer komen, die het beste met Ajax voor hebben en niet alleen maar op geld uit zijn. Dan pas kan de club écht weer gezond worden.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:03:47 #207
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53322108
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad een grote uitdaging. Houdt ie wel van volgens mij. Denk eigenlijk niet dat ie zou passen bij het bestuur. En daarom zou het bestuur hem ook nooit polsen. Nu begin ik weer over het bestuur, maar er moeten echte Ajax mensen aan het roer komen, die het beste met Ajax voor hebben en niet alleen maar op geld uit zijn. Dan pas kan de club écht weer gezond worden.
Dat is dezelfde ijdele hoop mate.
- james 'jimmy' dean
pi_53322154
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Dat is dezelfde ijdele hoop mate.
Hehe. Maar dat is wel een stuk realistischer dan Mourinho als trainer. Als Fontein en Jaakke gewoon hun conclusies trekken als er niet aan het beleidsplan wordt voldaan.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:11:22 #209
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53322314
Je zou godverdomme nog bijna hopen dat we dit jaar GEEN kampioen worden, alleen maar zodat dat bestuur oprot...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 20 september 2007 @ 11:21:01 #210
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53322582
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Luco het volgende:
Je zou godverdomme nog bijna hopen dat we dit jaar GEEN kampioen worden, alleen maar zodat dat bestuur oprot...
Inderdaad. Heel triest. De 7e plaats ofzo. Maar, dan heb je dus geen bestuur meer en je spelers hebben zoiets van toedeledokie.
- james 'jimmy' dean
pi_53322662
Volgend jaar kan het qua selectie nog veel dramatischer worden

Maar goed, vanavond is al spannend zat
Geef mij maar Amsterdam
pi_53322706
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef Bullebak het volgende:
Volgend jaar kan het qua selectie nog veel dramatischer worden
Dan begrijpen ze er écht niets van. Volgend jaar moeten er grote aankopen worden gedaan. Aankopen die talentvol zijn en er meteen staan. Kom maar op met Fellaini en Defour.
pi_53322766
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dan begrijpen ze er écht niets van. Volgend jaar moeten er grote aankopen worden gedaan. Aankopen die talentvol zijn en er meteen staan. Kom maar op met Fellaini en Defour.
Met een beetje boel pech gaan Davids, Stam, Huntelaar en Heitinga al weg. Vervang die maar eens met het aankoopbeleid van Ajax. Mag lijen dat Davids nog een jaar blijft.
Geef mij maar Amsterdam
pi_53322767
Die komen niet Nashje.
Trust me.
Die moesten dit jaar al komen namelijk.
JOHNNY HEITINGA
pi_53322850
Ze moeten een plan hebben, ok het zijn een stelletje incompetente eikels, maar ik kan me niet voorstellen dat echt alleen wij doorhebben hoe het volgend jaar ervoor zal staan....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 11:37:04 #216
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53323026
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten een plan hebben, ok het zijn een stelletje incompetente eikels, maar ik kan me niet voorstellen dat echt alleen wij doorhebben hoe het volgend jaar ervoor zal staan....
Laten we het hopen. Met inderdaad een beetje pech levert Ajax op iedere linie enorm veel in. Vervang dat maar eens. Denk dat veel af gaat hangen van onze prestaties Europees. Geeft een club toch iets maar van aantrekkelijkheid.
- james 'jimmy' dean
pi_53323046
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:28 schreef Camplo het volgende:
Die komen niet Nashje.
Trust me.
Die moesten dit jaar al komen namelijk.
Defour gaat wel komen. Fellaini is alleen maar dromen. Maar eigenlijk moesten die dit jaar al komen inderdaad. Ajax wacht weer overal veel te lang mee. Opvolgers voor Stam, Heitinga, Huntelaar en evt. Davids zijn er nog niet eens. Laat staan dat we waardige back-ups voor deze hebben.

Wat een kutzooi.
pi_53323189
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt. Ja dan zie je een rampseizoen al aankomen, behalve het bestuur natuurlijk.
pi_53323230
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt.
Nu zou je dat kunnen aanvoeren, we hebben alvast 50 miljoen geregeld voor volgend jaar. Tel daar de miljoenen en miljoenen bij op als KJH etc weggaan en dan kunnen we shoppen.

Maar gebeurt het ook??
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 11:44:07 #220
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53323243
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt.
Fontein, Jaakke en V. Geel hebben nu alledrie een mooi bootje in de middellandse zee liggen )
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_53323390
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nu zou je dat kunnen aanvoeren, we hebben alvast 50 miljoen geregeld voor volgend jaar. Tel daar de miljoenen en miljoenen bij op als KJH etc weggaan en dan kunnen we shoppen.

Maar gebeurt het ook??
Ze moeten wel. Anders gaat hun kantoor trillen ben ik bang voor ze. Niemand pikt het meer hoor. Klinkt wel goed hoor 50 miljoen voor volgend jaar. Maar nu hebben we dus weer een kutjaar waarschijnlijk, omdat we weer zuinig aan hebben gedaan. We hadden nu al die opvolger voor Sneijder moeten hebben gvd. Dat werkt niet zo hoor. Ene seizoen flink investeren en seizoen daarna 3e rangs voetballertjes aantrekken. Nee nee, wil je bij de beste 16 van Europa horen moet je gewoon toppers BLIJVEN aantrekken.
pi_53323481
Dat gedoe over rellen, het niet meer pikken etc. Ik geloof er geen fuck van. Wat moet er nu nog meer gebeuren dan om boos te worden? Degradatie??

We zijn al een lachertje op het moment.... Ajax! Een lachertje!

Hoeveel redenen heb je nog nodig??
Get woke, go broke!
pi_53323508
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef Luco het volgende:

[..]

Fontein, Jaakke en V. Geel hebben nu alledrie een mooi bootje in de middellandse zee liggen )
Gatverdamme zeg . Alle 3 oprotten. Ook Van Geel. M'n vertrouwen is flink gedaald in hem sinds de zomer. Hoe zou het ook komen met z'n transfervrije-aankopen gedrag. Daar win je het echt niet mee. Dan gaan de geruchten ook nog dat Van Geel en Ten Cate aankopen doen waar zij zin in hebben. De scouts zijn al eigenlijk niet meer nodig. Bah bah.
pi_53323586
Jah dat van die scouts hoorde ik ook.
Hele tijd scouten en geen enkele naam is gehaald.
En die 3e rangs meuk wat we hebben gekregen hebben we niks aan.
JOHNNY HEITINGA
pi_53323607
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat gedoe over rellen, het niet meer pikken etc. Ik geloof er geen fuck van. Wat moet er nu nog meer gebeuren dan om boos te worden? Degradatie??
Weer geen kampioen dit jaar en weer geen CL volgend jaar. Weer belabberde aankopen, alsnog geen opvolger voor Sneijder (die natuurlijk heilig was bij de supporters). Dat vreet aan hoor . Wed maar.
pi_53323627
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef Camplo het volgende:
Jah dat van die scouts hoorde ik ook.
Hele tijd scouten en geen enkele naam is gehaald.
En die 3e rangs meuk wat we hebben gekregen hebben we niks aan.
Maar ze waren wel gratis hoor!!
pi_53323659
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Weer geen kampioen dit jaar en weer geen CL volgend jaar. Weer belabberde aankopen, alsnog geen opvolger voor Sneijder (die natuurlijk heilig was bij de supporters). Dat vreet aan hoor . Wed maar.
Tja, het is al jaren kut..... nu nog ff extra kut, maar eigenlijk had er 5 jaar geleden al ingegrepen moeten worden..
Get woke, go broke!
pi_53323701
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, het is al jaren kut..... nu nog ff extra kut, maar eigenlijk had er 5 jaar geleden al ingegrepen moeten worden..
Nouja het kan best dat het een aantal jaar wat minder gaat en er geen kampioenschap wordt behaald. Maar nu gaat het steeds langer duren en dat vreet aan.
pi_53323799
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nouja het kan best dat het een aantal jaar wat minder gaat en er geen kampioenschap wordt behaald. Maar nu gaat het steeds langer duren en dat vreet aan.
Als Ajax zijnde kan dat niet natuurlijk.

Maar idd, dit jaar is het wel heel overduidelijk gebleken wat het bestuur kan: he-le-maal niets.
Get woke, go broke!
pi_53323878
Oplossingen lijken me niet al te moeilijk.. het wordt weer tijd dat Ajax weer een voetbalclub wordt.. GEEN mensen meer in het bestuur die geen affiniteit met voetbal hebben.. gebleken is dat dat NIET werkt..
pi_53324079
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oplossingen lijken me niet al te moeilijk.. het wordt weer tijd dat Ajax weer een voetbalclub wordt.. GEEN mensen meer in het bestuur die geen affiniteit met voetbal hebben.. gebleken is dat dat NIET werkt..
Ja, alleen zijn dit hele gehaaide zakenlieden die makkelijk heel veel geld verdienen. Krijg ze maar eens weg...
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 12:18:19 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53324143
Kijk toch ff op van HtC zijn uitspraak om de schade te beperken... Staat die trein nog stil in Praag ofzo?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53324164
Tijd voor Molenaar......
Ajax!!
pi_53324193
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
Kijk toch ff op van HtC zijn uitspraak om de schade te beperken... Staat die trein nog stil in Praag ofzo?
Indekken. En natuurlijk, als je alle andere ellende even wegdenkt voor het gemak heeft ie een punt met de selectie die hij kan brengen.

Maar das je eigen fucking schuld voor een groot gedeelte!
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 12:21:49 #235
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53324243
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Indekken. En natuurlijk, als je alle andere ellende even wegdenkt voor het gemak heeft ie een punt met de selectie die hij kan brengen.

Maar das je eigen fucking schuld voor een groot gedeelte!
Als je je als Ajax in zulke landen al gaat indekken is het, met alle respect, wel erg triest gesteld met jullie!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53324284
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als je je als Ajax in zulke landen al gaat indekken is het, met alle respect, wel erg triest gesteld met jullie!
vertel ons wat .
Get woke, go broke!
pi_53324292
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
Vind 't mooi dat zelfs de supporters van buitenaf merken dat het een grote zooi is.
pi_53324413
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gewoon realiteit, zonder de vorm en je wint niet van Slavia, waarom zou je dan wel van een beter team winnen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 20 september 2007 @ 12:37:57 #239
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53324646
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gewoon realiteit, zonder de vorm en je wint niet van Slavia, waarom zou je dan wel van een beter team winnen.
Dus is 't triest gesteld, iets wat iedereen ziet behalve de grote verdieners in de club het bestuur.
Planning:
-
pi_53324664
Nog 6 uurtjes.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')