precies.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:29 schreef devv05 het volgende:
Ajax is allang Ajax niet meer.
Tsja die jongen van Dinamo mogen jullie niet echt.quote:
Wie de neuk ben jij nu weer? Kutkloonquote:Op woensdag 19 september 2007 23:40 schreef Egol het volgende:
[..]
Tsja die jongen van Dinamo mogen jullie niet echt.![]()
Bad Blue boys![]()
Eens. Ik zat mij ook weer eens te verbijtenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Perez lekker naar PSV laten gaan, scoort nu lekker in de CL.
God wat kan ik me kwaad maken op zulke momenten over het schurfterige beleid van Ajax.
Kutkloon?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nu weer? Kutkloon.
quote:Afgaande op de laatste training in Zagreb zal Ajax volgens het ANP, zie Nu.nl, in de volgende opstelling gaan spelen donderdag:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Vermaelen, Emanuelson,
Gabri, Heitinga, Suarez, Vertonghen
Rommedahl en Huntelaar
2 weken?quote:Op woensdag 19 september 2007 23:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat wordt nog gezellig dan volgende week in Amsterdam.
Reken maar op veel...quote:Op donderdag 20 september 2007 00:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben wel benieuwd met hoeveel ze naar hier komen eigenlijk...
Gezelligquote:Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef Egol het volgende:
[..]
Reken maar op veel...
http://www.youtube.com/watch?v=t8zKPampsx0
Volgens sommige is hij een aanvaller en geen middenvelderquote:Op woensdag 19 september 2007 22:24 schreef Jasza het volgende:
Perez speelt best goed op de plek van Sneijder
Als je een groepje Dinamo ziet gewoon ff torcida roepenquote:Op donderdag 20 september 2007 00:21 schreef Noshiba het volgende:
hehe heb wel weer eens zin in een relletje!
Sneu voor die kerel. Hopelijk maakt ie Ajax gewoon kampioen en heeft ie alsnog een geweldig afscheidsjaar gehad.quote:20/9/2007 - Stam: uitschakeling nog steeds lastig te verteren
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat Jaap Stam weten dat hij het nog steeds moeilijk heeft met de uitschakeling voor de Champions league. "In elk geval moeilijk te verteren. Nog steeds ja. Je hebt jezelf bepaalde doelen gesteld en als dan blijkt dat je daar weer niet aan toekomt, voel je je kloten. Dan kun je nog zoveel meegemaakt hebben als ik, maar dat zegt niets. Het is nog steeds pijnlijk. Natuurlijk neem je je voor om jezelf er snel overheen te zetten, maar ik blijf er over nadenken."
Er is nog een andere oplossing.........quote:Op donderdag 20 september 2007 00:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sneu voor die kerel. Hopelijk maakt ie Ajax gewoon kampioen en heeft ie alsnog een geweldig afscheidsjaar gehad.
Ga je die blauwe ff de tering inslaan?quote:Op donderdag 20 september 2007 00:36 schreef Bullebak het volgende:Zal wel erg gezellig worden 4 oktober
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |