Een selectiespeler die nooit zeurt verbannen van de training, alsof hij een f-pupil is. Dat is niet netjes.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is daar verkeerd aan geweest? Vertel...
Als ik jouw reacties hier soms lees vraag ik me eigen af waarom je geen fan wordt van een andere club?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Perez lekker naar PSV laten gaan, scoort nu lekker in de CL.
God wat kan ik me kwaad maken op zulke momenten over het schurfterige beleid van Ajax.
Hij is gewoon reeel en een beetje pesimistisch wat geen kwaad kan.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als ik jouw reacties hier soms lees vraag ik me eigen af waarom je geen fan wordt van een andere club?
Be-moei je er niet mee, zoek een zandbak.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
Als ik jouw reacties hier soms lees vraag ik me eigen af waarom je geen fan wordt van een andere club?
vast wel, en hij zal wel weer iemand anders de schuld geven..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:28 schreef ericajax het volgende:
Ten Cate, are u watching?
En waarom zou ik me er niet mee mogen bemoeien?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Be-moei je er niet mee, zoek een zandbak.
Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat je tegen een ploeg als Zagreb gaat spelen en moet zeggen dat je de schade beperkt wil houden...quote:Ten Cate wil vooral schade beperkt houden donderdag [wijzig]
Ten Cate liet vanavond weten dat zijn doel donderdag vooral is om de schade beperkt te houden. Dan moet de ploeg het thuis afmaken. De blessurelijst noopt hem daartoe. "Het lijkt me dus duidelijk dat we de schade beperkt willen houden," aldus Ten Cate op Nu.nl
Dat zijn de mensen die er eerder ook al op tegen warenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef Enchanter het volgende:
Mensen die nu gaan lopen janken omdat Ajax Perez verkocht heeft![]()
Ten Catequote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat je tegen een ploeg als Zagreb gaat spelen en moet zeggen dat je de schade beperkt wil houden...
tja. Groningen speelt tegen Fiorentina, Groningen heeft ook te maken met blessures.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat je tegen een ploeg als Zagreb gaat spelen en moet zeggen dat je de schade beperkt wil houden...
Idd, ik zit die wedstrijd te bekijken met Colin, Delorge, Luque, Rommedahl en Urzaiz in mijn achterhoofd. Terwijl Perez scoort. Wat een wanbeleid bij ons toch, verschrikkelijk gewoon.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:24 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Perez lekker naar PSV laten gaan, scoort nu lekker in de CL.
God wat kan ik me kwaad maken op zulke momenten over het schurfterige beleid van Ajax.
quote:19/9/2007 - ELF: Ajax fans aangevallen in Zagreb
(Gepost door RvN)
BRON: ELF
ELF meldt dat Ajax fans die de laatste training van Ajax in het stadion van Dinamo Zagreb bezochten zijn aangevallen na afloop van de training. Eerder op de dag zouden al vier fans in de stad zijn aangevallen. Vanwege vrees voor ongeregeldheden wordt de Ajax fans afgeraden naar de binnenstad te gaan morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |