Nou ik gun het ze daar van harte. Ik heb liever dat een Nederlandse club wint .quote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
Morgen schade beperkt houden gelijkspel of een uit doelpunt zou mooi zijn.
Hopen jullie dat Psv gaat verliezen vanavond?Of hopen jullie dat ze gaan winnen voor het Nederlands voetbal?
quote:Aanmodderen
Aanmodderen. Het is niet het minste woord dat Olaf Lindenbergh in de mond nam - net na zijn eerste wedstrijd voor Sparta - om het werk van Henk ten Cate bij Ajax te typeren. "Laat hem maar lekker aanmodderen daar," klonk het precies uit zijn mond. Er zal heus wat rancune verborgen liggen in de woordkeuze van de middenvelder die begin dit seizoen bij Ajax naar het tweede plan werd verwezen, maar het is de moeite waard om dinsdag met dezelfde bril als Lindenbergh naar de training van Ajax te kijken.
Het resultaat is onthutsend. Opeens valt het op dat de spelers de training niet beginnen met het traditionele rondootje - zoals steeds vaker het geval is - ook al heeft de materiaalman de twee speelveldjes wel uitgezet. De één lummelt wat met een bal; de meesten schieten op doel met Luis Suárez als keeper. Het beeld van een groep schoolkinderen met concentratieproblemen en het beeld van een leraar met schijnoverwicht worden versterkt wanneer Ten Cate keer op keer de training stillegt.
Gabri strikt ongeïnteresseerd zijn veters. John Heitinga trekt ballorig zijn hesje over zijn hoofd. Zelfs Jaap Stam en hulptrainer Frank de Boer schieten speels een bal hard bij elkaar in de voeten, wanneer Ten Cate weer furieus een monoloog afsteekt. "Het is geen circus," foetert de trainer richting Gregory van der Wiel, wanneer die een fout maakt. Niet iedereen lijkt aangedaan. Ze hadden het te druk met aanmodderen, gezien door de bril van Lindenbergh.
Thomas Rijsman (Staanplaats, Parool).
quote:
Inderdaad, de tyfus met hem. Wat een sukkel.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Olaf maar lekker de tering krijgen. Kneus!
Zo erg is t allemaal niet wat er gezegd wordt...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Olaf maar lekker de tering krijgen. Kneus!
Als ik met ruzie bij mn werkgever zou vertrekken en daarna zou zeggen: 'Hij zoekt t maar uit.' dan is dat niet vriendelijk maar geen wereldramp. Beetje vergelijkbaar met wat Olaf nu doet.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zo erg is t allemaal niet wat er gezegd wordt...
Feitelijk heeft nog gelijk ook: Hij speelt nu bij Sparta en t zal m worst wezen hoe t bij Ajax gaat lopen nu. Aanmodderen kan dus m.i.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:06 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik met ruzie bij mn werkgever zou vertrekken en daarna zou zeggen: 'Hij zoekt t maar uit.' dan is dat niet vriendelijk maar geen wereldramp. Beetje vergelijkbaar met wat Olaf nu doet.
Elke speler die natrapt mag van mij de tering krijgen. Dus ook Olaf. Dat hij maar snel zijn kniebanden afscheurt.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zo erg is t allemaal niet wat er gezegd wordt...
Omdat ze zo netjes met hem om gingen?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Elke speler die natrapt mag van mij de tering krijgen. Dus ook Olaf. Dat hij maar snel zijn kniebanden afscheurt.
Wat is daar verkeerd aan geweest? Vertel...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat ze zo netjes met hem om gingen?
Ik hoop dat ze verliezen, want met 1 nederlander in de basis is er niet veel te halen voor het Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
Morgen schade beperkt houden gelijkspel of een uit doelpunt zou mooi zijn.
Hopen jullie dat Psv gaat verliezen vanavond?Of hopen jullie dat ze gaan winnen voor het Nederlands voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |