Ik zeg niet dat je ALTIJD onervaren jochies moet halen, maar er loopt nu wel genoeg ervaring rond. Daarnaast moet Ajax het voor een deel van winst hebben. En een jochie van 21 levert op den duur meer op dan een gozer van 27.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:32 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Waarom zou je altijd maar jong onervaren jochies willen hebben? Zeker in je verdediging. En ouwe knakker? Die Zweed is 27, kan nog makkelijk een jaar of vijf mee. Zeg niet dat ze hem moeten halen, want ik ken hem helemaal niet, maar qua leeftijd lijkt het me waardevoller dan een ventje van 21.
Ten Cate zal nog wel niet voldoende vertrouwen hebben in Vd Wiel, want dat lijkt me de speler op wie je onder andere doelt. Hoe hij dan wel ooit vertrouwen in Colin heeft kunnen hebben is me een raadsel.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:36 schreef Nashje het volgende:
Ik zeg niet dat je ALTIJD onervaren jochies moet halen, maar er loopt nu wel genoeg ervaring rond. Daarnaast moet Ajax het voor een deel van winst hebben. En een jochie van 21 levert op den duur meer op dan een gozer van 27.
Doel d'r een beetje op. Maar een back-up voor Ogararu moet geen 27 zijn vind ik. Zie dan veel liever De Roover ofzo.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:42 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ten Cate zal nog wel niet voldoende vertrouwen hebben in Vd Wiel, want dat lijkt me de speler op wie je onder andere doelt. Hoe hij dan wel ooit vertrouwen in Colin heeft kunnen hebben is me een raadsel.
Dat klopt wel hoor. Maar een Maduro en Emanuelson moeten ook speeltijd krijgen. Zeker bij een club als Ajax.quote:Maar met gasten van midden twintig heb je wel gewoon stabielere voetballers in huis. Niet van dat labiele gejojo van Maduro en Emanuelson. Ik weet dat je dat op de koop moet toenemen als je jong talent groot wil maken, maar misschien is de selectie nu wel niet sterk genoeg om dat op te vangen.
Daar kun je 334 Colinnetjes van kopen. Zou de selectie dan wel breed genoeg zijn?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:12 schreef Camplo het volgende:
Met 50,175 miljoen kan je een hoop leuke dingen doen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar kun je 334 Colinnetjes van kopen. Zou de selectie dan wel breed genoeg zijn?
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar kun je 334 Colinnetjes van kopen. Zou de selectie dan wel breed genoeg zijn?
quote:Kennedy Bakircioglu (buikspier), Laurent Delorge (achillespees), Edgar Davids (beenbreuk), Leonardo (knie) en Edgar Manoetsjarian (linkerlies) gaan sowieso niet mee en ook Nicolae Mitea (enkel) en Jurgen Colin (rug) zitten nog in de lappenmand bij Ajax.
Zo ontzettend zonde van met name Manucharyan.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:37 schreef S-Two het volgende:
Waarom zetten ze Mitea en Manu er nog altijd bij? Lijkt me handiger om het te vermelden wanneer ze eens een keer niet geblesseerd zijn.
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:37 schreef S-Two het volgende:
Waarom zetten ze Mitea en Manu er nog altijd bij? Lijkt me handiger om het te vermelden wanneer ze eens een keer niet geblesseerd zijn.
quote:Mitea enkele weken terug
Nicolae Mitea staat drie tot vier weken op het veld. Daarna zal de Roemeen terugkeren met een blessure. De 22-jarige Roemeen mocht maandag in het oefenduel van Ajax weer meedoen.
Mitea maakt in ieder geval de oefentrip van Ajax naar Schotland mee, waar de selectie oefenwedstrijden tegen Glasgow Rangers en Falkirk zal afwerken. De Amsterdammers vertrekken dinsdag naar Schotland.
De afgelopen twee seizoenen werd Mitea veel geplaagd met wedstrijden. Door wedstrijden kwam hij in twee jaar tijd acht keer in actie in de competitie.
Mocht dat gebeuren lijkt het me de uitgesproken gelegenheid om de medische staf ook eens de wacht aan te zetten.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zo ontzettend zonde van met name Manucharyan.
Zul je zien dat hij volgend jaar vertrekt en daarna ergens de sterren van de hemel gaat spelen.
Briljant.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren lijkt het me de uitgesproken gelegenheid om de medische staf ook eens de wacht aan te zetten.
18-09-2007quote:Op woensdag 19 september 2007 16:51 schreef Ordinair het volgende:
Erm, misschien speelt hij al? Iemand de opstelling van Jong Ajax (laatste wedstrijd)?
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 16:59 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Ik wist dat juist jij hier een dergelijke opmerking over zou gaan maken..!![]()
Je kan het ook zo spellen, las ook een keer zoiets bij Shevchenko.quote:
Als ie z'n startkabels kan vindenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef sjimz het volgende:
Urzaiz gaat er 2 maken, ik heb vetrouwen in El Tanque
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |