abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 10:39:00 #201
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53321453
Lees net overal dat Mourinho ermee stopt bij Chelsea. Toevallig had ik het gister er nog met een maat over gekscherend dat Mourinho wel eens bij Ajax zou kunnen passen. Let's face it, hij is er gek genoeg voor. Denkt een van jullie ook dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, of is Mourinho niet de juiste man op de juiste plek? Ook kan het zijn dat Mourinho aan de slag gaat bij Barca en Frank richting Amsterdam komt. Heb het topic nog niet helemaal doorgespit dus het kan zijn dat het al eens langs gekomen is. Bij voorbaat mijn excuus dan
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_53321510
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Volgend jaar wordt het helemaal feest natuurlijk

Mijn vermoedens?

WEG:
- Klaas-Jan Huntelaar
- John Heitinga
- Hedwiges Maduro

GESTOPT:
- Jaap Stam
- Edgar Davids

TWIJFEL:
- Gabri
- Emanuelson
- Ogararu
- Vermaelen
- Stekelenburg
- Gentenaar

POTVERDOMME HEUJ! DAT IS ZOWAAR BIJNA ONS HELE ELFTAL!
Lekker weer alles opbouwen zodat we na 2 seizoenen nog geen titel hebben en weer de beste spelers worden verkocht .

Ik denk:
Weg: Stam, Heitinga, Huntelaar, Colin, Delorge, Urzaiz, Mitea
Misschien: Davids (denk dat ie nog wel een seizoen blijft), Maduro, Emanuelson, Stekelenburg
pi_53321668
haha.. Ik was Colin en Urzaiz gewoon vergeten.. zoveel indruk hebben ze dus gemaakt
pi_53321752
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:39 schreef Lyzio het volgende:
Lees net overal dat Mourinho ermee stopt bij Chelsea. Toevallig had ik het gister er nog met een maat over gekscherend dat Mourinho wel eens bij Ajax zou kunnen passen. Let's face it, hij is er gek genoeg voor. Denkt een van jullie ook dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, of is Mourinho niet de juiste man op de juiste plek? Ook kan het zijn dat Mourinho aan de slag gaat bij Barca en Frank richting Amsterdam komt. Heb het topic nog niet helemaal doorgespit dus het kan zijn dat het al eens langs gekomen is. Bij voorbaat mijn excuus dan
Denk niet dat dit kan gebeuren eigenlijk. Maar wat zou het ongelooflijk vet en goed zijn. Hij zal de jochies wel flink op hun plek zetten.
  donderdag 20 september 2007 @ 10:53:52 #205
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53321862
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk niet dat dit kan gebeuren eigenlijk. Maar wat zou het ongelooflijk vet en goed zijn. Hij zal de jochies wel flink op hun plek zetten.
Blijft waarschijnlijk inderdaad ijdele hoop. Toch blijf ik erbij dat de kerel d'r gek genoeg voor is. Een uitdaging is het zeker voor 'm. Club krijgt ook veel meer allure met zulks een trainer. The other way around via Barcelona en Frank terug op het oude nest teken ik ook direct voor.
- james 'jimmy' dean
pi_53322056
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Blijft waarschijnlijk inderdaad ijdele hoop. Toch blijf ik erbij dat de kerel d'r gek genoeg voor is. Een uitdaging is het zeker voor 'm. Club krijgt ook veel meer allure met zulks een trainer. The other way around via Barcelona en Frank terug op het oude nest teken ik ook direct voor.
Ja het is inderdaad een grote uitdaging. Houdt ie wel van volgens mij. Denk eigenlijk niet dat ie zou passen bij het bestuur. En daarom zou het bestuur hem ook nooit polsen. Nu begin ik weer over het bestuur, maar er moeten echte Ajax mensen aan het roer komen, die het beste met Ajax voor hebben en niet alleen maar op geld uit zijn. Dan pas kan de club écht weer gezond worden.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:03:47 #207
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53322108
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja het is inderdaad een grote uitdaging. Houdt ie wel van volgens mij. Denk eigenlijk niet dat ie zou passen bij het bestuur. En daarom zou het bestuur hem ook nooit polsen. Nu begin ik weer over het bestuur, maar er moeten echte Ajax mensen aan het roer komen, die het beste met Ajax voor hebben en niet alleen maar op geld uit zijn. Dan pas kan de club écht weer gezond worden.
Dat is dezelfde ijdele hoop mate.
- james 'jimmy' dean
pi_53322154
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Dat is dezelfde ijdele hoop mate.
Hehe. Maar dat is wel een stuk realistischer dan Mourinho als trainer. Als Fontein en Jaakke gewoon hun conclusies trekken als er niet aan het beleidsplan wordt voldaan.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:11:22 #209
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53322314
Je zou godverdomme nog bijna hopen dat we dit jaar GEEN kampioen worden, alleen maar zodat dat bestuur oprot...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 20 september 2007 @ 11:21:01 #210
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53322582
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Luco het volgende:
Je zou godverdomme nog bijna hopen dat we dit jaar GEEN kampioen worden, alleen maar zodat dat bestuur oprot...
Inderdaad. Heel triest. De 7e plaats ofzo. Maar, dan heb je dus geen bestuur meer en je spelers hebben zoiets van toedeledokie.
- james 'jimmy' dean
pi_53322662
Volgend jaar kan het qua selectie nog veel dramatischer worden

Maar goed, vanavond is al spannend zat
Geef mij maar Amsterdam
pi_53322706
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef Bullebak het volgende:
Volgend jaar kan het qua selectie nog veel dramatischer worden
Dan begrijpen ze er écht niets van. Volgend jaar moeten er grote aankopen worden gedaan. Aankopen die talentvol zijn en er meteen staan. Kom maar op met Fellaini en Defour.
pi_53322766
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dan begrijpen ze er écht niets van. Volgend jaar moeten er grote aankopen worden gedaan. Aankopen die talentvol zijn en er meteen staan. Kom maar op met Fellaini en Defour.
Met een beetje boel pech gaan Davids, Stam, Huntelaar en Heitinga al weg. Vervang die maar eens met het aankoopbeleid van Ajax. Mag lijen dat Davids nog een jaar blijft.
Geef mij maar Amsterdam
pi_53322767
Die komen niet Nashje.
Trust me.
Die moesten dit jaar al komen namelijk.
JOHNNY HEITINGA
pi_53322850
Ze moeten een plan hebben, ok het zijn een stelletje incompetente eikels, maar ik kan me niet voorstellen dat echt alleen wij doorhebben hoe het volgend jaar ervoor zal staan....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 11:37:04 #216
188728 Lyzio
why do we fall
pi_53323026
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten een plan hebben, ok het zijn een stelletje incompetente eikels, maar ik kan me niet voorstellen dat echt alleen wij doorhebben hoe het volgend jaar ervoor zal staan....
Laten we het hopen. Met inderdaad een beetje pech levert Ajax op iedere linie enorm veel in. Vervang dat maar eens. Denk dat veel af gaat hangen van onze prestaties Europees. Geeft een club toch iets maar van aantrekkelijkheid.
- james 'jimmy' dean
pi_53323046
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:28 schreef Camplo het volgende:
Die komen niet Nashje.
Trust me.
Die moesten dit jaar al komen namelijk.
Defour gaat wel komen. Fellaini is alleen maar dromen. Maar eigenlijk moesten die dit jaar al komen inderdaad. Ajax wacht weer overal veel te lang mee. Opvolgers voor Stam, Heitinga, Huntelaar en evt. Davids zijn er nog niet eens. Laat staan dat we waardige back-ups voor deze hebben.

Wat een kutzooi.
pi_53323189
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt. Ja dan zie je een rampseizoen al aankomen, behalve het bestuur natuurlijk.
pi_53323230
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt.
Nu zou je dat kunnen aanvoeren, we hebben alvast 50 miljoen geregeld voor volgend jaar. Tel daar de miljoenen en miljoenen bij op als KJH etc weggaan en dan kunnen we shoppen.

Maar gebeurt het ook??
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 11:44:07 #220
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53323243
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt.
Fontein, Jaakke en V. Geel hebben nu alledrie een mooi bootje in de middellandse zee liggen )
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_53323390
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nu zou je dat kunnen aanvoeren, we hebben alvast 50 miljoen geregeld voor volgend jaar. Tel daar de miljoenen en miljoenen bij op als KJH etc weggaan en dan kunnen we shoppen.

Maar gebeurt het ook??
Ze moeten wel. Anders gaat hun kantoor trillen ben ik bang voor ze. Niemand pikt het meer hoor. Klinkt wel goed hoor 50 miljoen voor volgend jaar. Maar nu hebben we dus weer een kutjaar waarschijnlijk, omdat we weer zuinig aan hebben gedaan. We hadden nu al die opvolger voor Sneijder moeten hebben gvd. Dat werkt niet zo hoor. Ene seizoen flink investeren en seizoen daarna 3e rangs voetballertjes aantrekken. Nee nee, wil je bij de beste 16 van Europa horen moet je gewoon toppers BLIJVEN aantrekken.
pi_53323481
Dat gedoe over rellen, het niet meer pikken etc. Ik geloof er geen fuck van. Wat moet er nu nog meer gebeuren dan om boos te worden? Degradatie??

We zijn al een lachertje op het moment.... Ajax! Een lachertje!

Hoeveel redenen heb je nog nodig??
Get woke, go broke!
pi_53323508
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef Luco het volgende:

[..]

Fontein, Jaakke en V. Geel hebben nu alledrie een mooi bootje in de middellandse zee liggen )
Gatverdamme zeg . Alle 3 oprotten. Ook Van Geel. M'n vertrouwen is flink gedaald in hem sinds de zomer. Hoe zou het ook komen met z'n transfervrije-aankopen gedrag. Daar win je het echt niet mee. Dan gaan de geruchten ook nog dat Van Geel en Ten Cate aankopen doen waar zij zin in hebben. De scouts zijn al eigenlijk niet meer nodig. Bah bah.
pi_53323586
Jah dat van die scouts hoorde ik ook.
Hele tijd scouten en geen enkele naam is gehaald.
En die 3e rangs meuk wat we hebben gekregen hebben we niks aan.
JOHNNY HEITINGA
pi_53323607
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat gedoe over rellen, het niet meer pikken etc. Ik geloof er geen fuck van. Wat moet er nu nog meer gebeuren dan om boos te worden? Degradatie??
Weer geen kampioen dit jaar en weer geen CL volgend jaar. Weer belabberde aankopen, alsnog geen opvolger voor Sneijder (die natuurlijk heilig was bij de supporters). Dat vreet aan hoor . Wed maar.
pi_53323627
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef Camplo het volgende:
Jah dat van die scouts hoorde ik ook.
Hele tijd scouten en geen enkele naam is gehaald.
En die 3e rangs meuk wat we hebben gekregen hebben we niks aan.
Maar ze waren wel gratis hoor!!
pi_53323659
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef Nashje het volgende:

[..]

Weer geen kampioen dit jaar en weer geen CL volgend jaar. Weer belabberde aankopen, alsnog geen opvolger voor Sneijder (die natuurlijk heilig was bij de supporters). Dat vreet aan hoor . Wed maar.
Tja, het is al jaren kut..... nu nog ff extra kut, maar eigenlijk had er 5 jaar geleden al ingegrepen moeten worden..
Get woke, go broke!
pi_53323701
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, het is al jaren kut..... nu nog ff extra kut, maar eigenlijk had er 5 jaar geleden al ingegrepen moeten worden..
Nouja het kan best dat het een aantal jaar wat minder gaat en er geen kampioenschap wordt behaald. Maar nu gaat het steeds langer duren en dat vreet aan.
pi_53323799
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nouja het kan best dat het een aantal jaar wat minder gaat en er geen kampioenschap wordt behaald. Maar nu gaat het steeds langer duren en dat vreet aan.
Als Ajax zijnde kan dat niet natuurlijk.

Maar idd, dit jaar is het wel heel overduidelijk gebleken wat het bestuur kan: he-le-maal niets.
Get woke, go broke!
pi_53323878
Oplossingen lijken me niet al te moeilijk.. het wordt weer tijd dat Ajax weer een voetbalclub wordt.. GEEN mensen meer in het bestuur die geen affiniteit met voetbal hebben.. gebleken is dat dat NIET werkt..
pi_53324079
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oplossingen lijken me niet al te moeilijk.. het wordt weer tijd dat Ajax weer een voetbalclub wordt.. GEEN mensen meer in het bestuur die geen affiniteit met voetbal hebben.. gebleken is dat dat NIET werkt..
Ja, alleen zijn dit hele gehaaide zakenlieden die makkelijk heel veel geld verdienen. Krijg ze maar eens weg...
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 12:18:19 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53324143
Kijk toch ff op van HtC zijn uitspraak om de schade te beperken... Staat die trein nog stil in Praag ofzo?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53324164
Tijd voor Molenaar......
Ajax!!
pi_53324193
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
Kijk toch ff op van HtC zijn uitspraak om de schade te beperken... Staat die trein nog stil in Praag ofzo?
Indekken. En natuurlijk, als je alle andere ellende even wegdenkt voor het gemak heeft ie een punt met de selectie die hij kan brengen.

Maar das je eigen fucking schuld voor een groot gedeelte!
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 12:21:49 #235
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53324243
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Indekken. En natuurlijk, als je alle andere ellende even wegdenkt voor het gemak heeft ie een punt met de selectie die hij kan brengen.

Maar das je eigen fucking schuld voor een groot gedeelte!
Als je je als Ajax in zulke landen al gaat indekken is het, met alle respect, wel erg triest gesteld met jullie!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53324284
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als je je als Ajax in zulke landen al gaat indekken is het, met alle respect, wel erg triest gesteld met jullie!
vertel ons wat .
Get woke, go broke!
pi_53324292
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
Vind 't mooi dat zelfs de supporters van buitenaf merken dat het een grote zooi is.
pi_53324413
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gewoon realiteit, zonder de vorm en je wint niet van Slavia, waarom zou je dan wel van een beter team winnen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 20 september 2007 @ 12:37:57 #239
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53324646
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gewoon realiteit, zonder de vorm en je wint niet van Slavia, waarom zou je dan wel van een beter team winnen.
Dus is 't triest gesteld, iets wat iedereen ziet behalve de grote verdieners in de club het bestuur.
Planning:
-
pi_53324664
Nog 6 uurtjes.
JOHNNY HEITINGA
pi_53324699
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:37 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dus is 't triest gesteld, iets wat iedereen ziet behalve de grote verdieners in de club het bestuur.
Oh, die zien het wel. Het boeit ze niet. Ze zeggen altijd braaf van wel, maar elke actie spreekt ze tegen.
Get woke, go broke!
pi_53324717
waarom bijt iedereen zich zo vast in die 50 miljoen, met belasting eraf blijft er 39 over, en dan moet het gemis van de CL nog ingedekt worden dan hou je 29 over.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_53324726
Ze zijn beursgenoteerd hč, dus aandeelhouders wegen zwaar. Zodra ze daar van af stappen durven ze 100x zoveel.
JOHNNY HEITINGA
pi_53324748
Ik las een pagina terug dat Ajax volgend seizoen een suikeroom nodig had? Ze hebben toch geld zat? Zeker als spelers als Huntelaar en Heitinga verkocht worden, wat niet ondenkbaar is. Geld is het probleem volgens mij niet, alleen de mensen die het uit moeten geven.
Woo-loo-loo!
pi_53324768
Lieve BobbyHill,

...Sneijder is al weg...
JOHNNY HEITINGA
pi_53324819
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:41 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn beursgenoteerd hč, dus aandeelhouders wegen zwaar. Zodra ze daar van af stappen durven ze 100x zoveel.
klinkt leuk maar het is onzin, alle grote clubs zijn namelijk beursgenoteerd.
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
pi_53324852
Beursnotering is op zich niet zo slecht.. want dat betekend dat wij nooit van die kakkerlakken tafarelen zullen hebben met de financien enzo..
pi_53324853
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
Lieve BobbyHill,

...Sneijder is al weg...
Haha sorry. Waarom schrijf ik Sneijder nou weer op? Ben nog niet helemaal wakker
Woo-loo-loo!
pi_53324910

ELF meldt dat Ajax fans die de laatste training van Ajax in het stadion van Dinamo Zagreb bezochten zijn aangevallen na afloop van de training. Eerder op de dag zouden al vier fans in de stad zijn aangevallen. Vanwege vrees voor ongeregeldheden wordt de Ajax fans afgeraden naar de binnenstad te gaan morgen.
JOHNNY HEITINGA
pi_53324992
Ik heb er trouwens nog wel vertrouwen in dat het goedkomt met luque, ten cate geeft hem vertrouwen door hem alle corners van links te laten nemen en de meeste vrije trappen.
en bij de goal van huntelaar was hij trouwens de eerste die ze armen de lucht in stak.
dat gaat wel goed komen hoor..
pi_53325003
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef paaskannekoekje het volgende:

[..]

klinkt leuk maar het is onzin, alle grote clubs zijn namelijk beursgenoteerd.
Zit wat in, maar dan pas je bedrijfsstructuur aan.
Zet mensen aan de top om Ajax zo te managen, en Ajax sportief.
De mensen die er nu zitten zijn meer voor het beursgerelateerde gedeelte aangenomen en hebben inspraak die veel te ver reikt waardoor er sportief niks gedaan wordt (v Geel, Slop, Fontein en Jaakke cirkelt daartussen)
JOHNNY HEITINGA
pi_53325147
Hopen dat de jongens die mee zijn er weer heel vandaan komen.. maar als we nu winnen smaakt hij alleen maat beter
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53325206
Succes vanavond!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53325450
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Succes vanavond!
Jullie niet!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_53325462
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik heb er trouwens nog wel vertrouwen in dat het goedkomt met luque, ten cate geeft hem vertrouwen door hem alle corners van links te laten nemen en de meeste vrije trappen.
en bij de goal van huntelaar was hij trouwens de eerste die ze armen de lucht in stak.
Dus met z'n reactievermogen zit het wel goed
Woo-loo-loo!
pi_53325547
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jullie niet!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_53325614
quote:

[..]

Jullie niet!
Whehehe.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53325637
quote:

[..]

Jullie niet!
Wij hebben geen succes nodig!
Ow ja, enne beperk de schade!
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:20:44 #259
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53325653
quote:

[..]

Jullie niet!
Ik ben inmiddels overleden
pi_53325756
Jullie niet zegt ie
JOHNNY HEITINGA
pi_53325935
quote:

[..]

Jullie niet!

zal raar zijn om vanavond te kijken en dat je gewoon weet dat je haast niet kan winnen
AFC AJAX
pi_53326095
Als alle NL teams de eerste voorronde even overleven zou dat wel mooi zijn.
De EU quotations zijn niet zo goed meer voor NL.
JOHNNY HEITINGA
pi_53326119
Groningen zie ik in ieder geval al niet winnen. Voor FC Twente wordt het ook een lastig verhaal. Dan blijven Ajax en AZ over..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53326199
en Heerenveen zie ik wel winnen van Helsingborg
AFC AJAX
pi_53327846
Als we dan toch moeten verliezen dan liefst meteen met flinke cijfers.
pi_53327902
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:48 schreef devv05 het volgende:
Nee dat schiet veel op. Een goal verschil is nog best goed te maken.
  donderdag 20 september 2007 @ 14:51:38 #267
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53327942
Vorig jaar werd de 3-0 nederlaag in Bremen thuis bijna nog goed gemaakt. Dus ik heb toch liever een nederlaag met klein verschil als je het niet erg vindt.
pi_53327969
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef thewishmaster het volgende:
Vorig jaar werd de 3-0 nederlaag in Bremen thuis bijna nog goed gemaakt. Dus ik heb toch liever een nederlaag met klein verschil als je het niet erg vindt.
Waarom?
Als die eikels wel kunnen voetballen als ze 3-0 achter staan laten ze het verdomme ook maar eens zien bij een 0-0 stand!
JOHNNY HEITINGA
pi_53328009
Ajax moet verdomme eens werken! Ze kunnen echt wel voetballen, maar ze vertikken het om een stapje harder te zetten..
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 14:54:45 #270
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_53328032
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:52 schreef Camplo het volgende:

[..]

Waarom?
Als die eikels wel kunnen voetballen als ze 3-0 achter staan laten ze het verdomme ook maar eens zien bij een 0-0 stand!
Het is toch al jaren zo bij Ajax dat ze pas gaan voetballen als de druk verdwenen is, vandaar dat ze thuis toen Werder Bremen oprolden. Maar ja, ik verwacht er sowieso helemaal niets van vanavond, zelfs een kleine nederlaag zal wel teveel gevraagd zijn .
pi_53328034
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:52 schreef Camplo het volgende:

[..]

Waarom?
Het verschil was ook wel dat Bremen thuis de enige wedstrijd van het jaar was waarin Ten Cate risico durfde te nemen.
pi_53328051
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:48 schreef devv05 het volgende:
Hoezo wordt je liever in/afgemaakt dan nipt verliezen en dat je thuis nog kansen hebt?

Of wil je morgen de kranten horen over "Pek en veren" voor HtC.
pi_53328136
En masse naar het stadion, hele wedstrijd dik zingen, iedereen die fluit een klap voor zn bek geven en 100% achter het team gaan staan zou ook eens kunnen helpen.
Nu worden de spelers vaak al doof van fluitconcert na een foute pass in de 3e minuut ofzo... helpt ook niet echt.
JOHNNY HEITINGA
pi_53328268
quote:

[..]

Jullie niet!
..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53328298
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Camplo het volgende:
En masse naar het stadion, hele wedstrijd dik zingen, iedereen die fluit een klap voor zn bek geven en 100% achter het team gaan staan zou ook eens kunnen helpen.
Nu worden de spelers vaak al doof van fluitconcert na een foute pass in de 3e minuut ofzo... helpt ook niet echt.
Eensch.
pi_53328417
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Camplo het volgende:
Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Ze laten ons keer op keer in de steek qua prestaties, en niet alleen omdat ze niet beter kunnen, maar ook omdat ze gewoon niet hard genoeg werken. Pas een kwartier voor tijd komen ze er achter dat ze op deze manier de CL niet halen en gaan ze opeens hard werken.. tief op!

Dus ja, ze zullen wat hebben aan de steun, maar aan de andere kant zou een helemaal lege ArenA eens een signaal afgeven dat we het niet meer pikken. je komt niet voor een ploeg die niet bereid is om te werken in het heilige Ajax shirt.

Dilemma dus....

Mochten ze vandaag een redelijk tot goed resultaat neerzetten met iig inzet verdienen ze een volle ArenA. Is het weer pet en hebben ze alleen door mazzel nog een kansje: ik zeg, thuisblijven.
Get woke, go broke!
pi_53328562
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:58 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat de jongens die mee zijn er weer heel vandaan komen.. maar als we nu winnen smaakt hij alleen maat beter
Hopen dat ze niet in hun kont genaaid worden

Zie die international dingie
pi_53328949
quote:
echt? nou gelukkig maar dan...
Ajax!!
pi_53329090
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

echt? nou gelukkig maar dan...
Hij was 0,895 seconde sneller dan Heitinga
Woo-loo-loo!
pi_53329185
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ajax moet verdomme eens werken! Ze kunnen echt wel voetballen, maar ze vertikken het om een stapje harder te zetten..
dat komt omdat het taktisch allemaal te ingewikkeld is.. kijk naar de wedstrijd tegen Groningen thuis.. de manieren van lopen en positiespel.. ongelovelijk hoe freaking moeilijk!

VOETBAL MOET JE MAKKELIJK HOUDEN!
  donderdag 20 september 2007 @ 15:39:40 #281
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53329270
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Ze laten ons keer op keer in de steek qua prestaties, en niet alleen omdat ze niet beter kunnen, maar ook omdat ze gewoon niet hard genoeg werken. Pas een kwartier voor tijd komen ze er achter dat ze op deze manier de CL niet halen en gaan ze opeens hard werken.. tief op!

Dus ja, ze zullen wat hebben aan de steun, maar aan de andere kant zou een helemaal lege ArenA eens een signaal afgeven dat we het niet meer pikken. je komt niet voor een ploeg die niet bereid is om te werken in het heilige Ajax shirt.

Dilemma dus....

Mochten ze vandaag een redelijk tot goed resultaat neerzetten met iig inzet verdienen ze een volle ArenA. Is het weer pet en hebben ze alleen door mazzel nog een kansje: ik zeg, thuisblijven.
Je club steun je in goede en in mindere tijden. Iedereen die thuis blijft omdat het wat minder gaat is een trieste supporter. IPV thuis te blijven kun je ook zingen en ze aanmoedigen 90min lang+blessuretijd blijven aanmoedigen. Dat zet ook aan tot werken.

Ajax heeft het nooit van de werklust moeten hebben. dat heeft voor een deel met de supporters te maken die er geen feest van maken en alleen maar lopen te zeiken dat ajax geweldig is totdat het minder gaat en dan moet iedereen in eens weg.

De spelers weten ook wel dat het kut gaat en die hebben het ook moeilijk. het is niet voor niets dat ze zo matig voetballen.
Hoe zou jij het vinden als je je al slecht voelt om nog maar een keer te horen dat het helemaal kut is met je. Dan helpen juist positieve opmerkingen, geen extra gezeik!

Dat zouden supporters van Ajax dus een keer moeten doen. Een echte 12de man worden ipv gaan lopen janken als het ff niet gaat zoals ze willen.

Kijk naar een ploeg als Utrecht waar niemand graag naar toe gaat omdat ze extra hard werken thuis. Dat komt omdat het publiek erachter staat en voor de sfeer zorgt.

Die is bij Ajax vaak ver te zoeken....

en dat zeg ik als Ajax fan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 20 september 2007 @ 15:41:36 #282
10710 gday
propria cures
pi_53329324
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken die De jong niet.

Tijd voor een echte Ajax traditie, scoren in je debuut wedstrijd .

Dat soort dingen, dat mis ik....
Volgens mij is dat heeeeeel lang geleden dat dat gebeurd is, of niet?

Edit: goh, reageer ik ook weer eens ... reageer ik extreem laat.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_53329327
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Je club steun je in goede en in mindere tijden. Iedereen die thuis blijft omdat het wat minder gaat is een trieste supporter. IPV thuis te blijven kun je ook zingen en ze aanmoedigen 90min lang+blessuretijd blijven aanmoedigen. Dat zet ook aan tot werken.

Ajax heeft het nooit van de werklust moeten hebben. dat heeft voor een deel met de supporters te maken die er geen feest van maken en alleen maar lopen te zeiken dat ajax geweldig is totdat het minder gaat en dan moet iedereen in eens weg.

De spelers weten ook wel dat het kut gaat en die hebben het ook moeilijk. het is niet voor niets dat ze zo matig voetballen.
Hoe zou jij het vinden als je je al slecht voelt om nog maar een keer te horen dat het helemaal kut is met je. Dan helpen juist positieve opmerkingen, geen extra gezeik!

Dat zouden supporters van Ajax dus een keer moeten doen. Een echte 12de man worden ipv gaan lopen janken als het ff niet gaat zoals ze willen.

Kijk naar een ploeg als Utrecht waar niemand graag naar toe gaat omdat ze extra hard werken thuis. Dat komt omdat het publiek erachter staat en voor de sfeer zorgt.

Die is bij Ajax vaak ver te zoeken....

en dat zeg ik als Ajax fan
pi_53329382
"Dat zet ze ook aan tot werken" uhuh, sure, dat hebben we gemerkt .

Anyway, ieder zijn visie. Ik hoop ook dat ze vanavond iets redelijks neerzetten. Maar als het weer laf lamballig is zoeken ze het maar lekker uit.

bite me, het is niet iets van dit jaar, het is al 10 jaar volkomen kut..
Get woke, go broke!
pi_53329448
Ajax moest het hebben van de fantastische positie spel dat is helaas ver te zoeken dus moeten ze meer strijden nu.
AFC AJAX
pi_53329461
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:

Anyway, ieder zijn visie. Ik hoop ook dat ze vanavond iets redelijks neerzetten. Maar als het weer laf lamballig is zoeken ze het maar lekker uit.

bite me, het is niet iets van dit jaar, het is al 10 jaar volkomen kut..
t is niet bepaald kwalitatief geweest nee..
  donderdag 20 september 2007 @ 15:50:25 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53329594
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Wanneer dan

Ik heb het publiek nog nooit fatsoenlijk zien supporteren...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_53329625
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wanneer dan

2de helft van vorig seizoen niet meegemaakt zeker? Dat ging echt wel goed.. (heb pas 3 jaar seizoenskaart dus kan er niet zo veel over zeggen)
pi_53330118
Ik zag gisteren paar wedstrijden uit 1994/1995

*slik*
JOHNNY HEITINGA
pi_53330137
quote:

[..]

Wanneer dan

Je zit zeker 1e ring en dan lange zijde of noord?
dan snap ik dat wel
JOHNNY HEITINGA
pi_53330142
Vanavond gaan we winnen jongens!!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53330169
quote:

[..]

Wanneer dan

Vaak genoeg. Maar je weet gewoon dat het Ajax publiek heel erg kritisch is. Dat (althans op papier volgens de bedrijfsfilosofie) is Ajax zelf ook altijd.

Niemand verwacht nog fluitend kampioen te worden, altijd alles maar te winnen en elk jaar de halve finale CL te halen, echt niet.

Maar men verwacht goeie spelers op het veld en als het met hakballetjes en steekpassjes niet lukt gewoon keihard werken! En dat zit er gewoon niet in. En ze kunnen het wel, want als ze de wedstrijd thuis tegen Slavia zo waren begonnen als de laatste 15 min uit was het nooit zo fout gegaan.

Een slecht seizoen kan altijd gebeuren, maar een slecht decennium? En dan altijd maar steun vragen van het publiek, dat jaar in jaar uit de verloren inkomsten van de CL mogen betalen door weer duurdere seizoenskaarten. Het houdt een keer op.
Get woke, go broke!
  donderdag 20 september 2007 @ 16:15:07 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53330383
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:07 schreef Camplo het volgende:

[..]

Je zit zeker 1e ring en dan lange zijde of noord?
dan snap ik dat wel
Zelfs daar kun je horen dat het niet veel soeps is.
Als ik het ga vergelijken met Utrecht. Waar ik zo goed als naast het stadion woon en soms wel eens bij een wedstrijd ben.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:15:50 #294
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53330408

Wat een drama toch in dit topic... Zullen we maar naar R&P verhuizen?
pi_53330441
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:06 schreef Camplo het volgende:
Ik zag gisteren paar wedstrijden uit 1994/1995

*slik*
die goeie ouwe tijd..
pi_53331039
quote:
Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja daar begrijp ik ook geen kut van. Misschien maar eens prestratiecontracten gaan invoeren. Wed maar dat Emanuelson dan geen wijventrekjes meer heeft.
pi_53331466
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ja daar begrijp ik ook geen kut van. Misschien maar eens prestratiecontracten gaan invoeren. Wed maar dat Emanuelson dan geen wijventrekjes meer heeft.
Idd, dat steekt me van alles nog het meeste. Ok de transfers waren kut, de blessures zijn kut. Maar daar kunnen de spelers opzich niets meer aan doen.

Alleen een totaal gebrek aan inzet is niet te vergeven vind ik. Ook al is het geen wereldploeg, dit elftal moet veel beter kunnen presteren lijkt me...

*zucht* Ik hoop echt op een begeisterd Ajax vandaag...
Get woke, go broke!
pi_53331533
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef Luco het volgende:

Zullen we maar naar R&P verhuizen?
Hell no .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53331596
Als we het niveau van het bestuur als leidraad nemen kan ie beter naar ONZ of PUB .
Get woke, go broke!
pi_53331668
Bijna vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')