Lekker weer alles opbouwen zodat we na 2 seizoenen nog geen titel hebben en weer de beste spelers worden verkochtquote:Op donderdag 20 september 2007 09:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt het helemaal feest natuurlijk
Mijn vermoedens?
WEG:
- Klaas-Jan Huntelaar
- John Heitinga
- Hedwiges Maduro
GESTOPT:
- Jaap Stam
- Edgar Davids
TWIJFEL:
- Gabri
- Emanuelson
- Ogararu
- Vermaelen
- Stekelenburg
- Gentenaar
POTVERDOMME HEUJ! DAT IS ZOWAAR BIJNA ONS HELE ELFTAL!![]()
![]()
Denk niet dat dit kan gebeuren eigenlijk. Maar wat zou het ongelooflijk vet en goed zijn. Hij zal de jochies wel flink op hun plek zetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:39 schreef Lyzio het volgende:
Lees net overal dat Mourinho ermee stopt bij Chelsea. Toevallig had ik het gister er nog met een maat over gekscherend dat Mourinho wel eens bij Ajax zou kunnen passen. Let's face it, hij is er gek genoeg voor. Denkt een van jullie ook dat dit wel eens zou kunnen gebeuren, of is Mourinho niet de juiste man op de juiste plek? Ook kan het zijn dat Mourinho aan de slag gaat bij Barca en Frank richting Amsterdam komt. Heb het topic nog niet helemaal doorgespit dus het kan zijn dat het al eens langs gekomen is. Bij voorbaat mijn excuus dan
Blijft waarschijnlijk inderdaad ijdele hoop. Toch blijf ik erbij dat de kerel d'r gek genoeg voor is. Een uitdaging is het zeker voor 'm. Club krijgt ook veel meer allure met zulks een trainer. The other way around via Barcelona en Frank terug op het oude nest teken ik ook direct voor.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk niet dat dit kan gebeuren eigenlijk. Maar wat zou het ongelooflijk vet en goed zijn. Hij zal de jochies wel flink op hun plek zetten.
Ja het is inderdaad een grote uitdaging. Houdt ie wel van volgens mij. Denk eigenlijk niet dat ie zou passen bij het bestuur. En daarom zou het bestuur hem ook nooit polsen. Nu begin ik weer over het bestuur, maar er moeten echte Ajax mensen aan het roer komen, die het beste met Ajax voor hebben en niet alleen maar op geld uit zijn. Dan pas kan de club écht weer gezond worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Blijft waarschijnlijk inderdaad ijdele hoop. Toch blijf ik erbij dat de kerel d'r gek genoeg voor is. Een uitdaging is het zeker voor 'm. Club krijgt ook veel meer allure met zulks een trainer. The other way around via Barcelona en Frank terug op het oude nest teken ik ook direct voor.
Dat is dezelfde ijdele hoop mate.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad een grote uitdaging. Houdt ie wel van volgens mij. Denk eigenlijk niet dat ie zou passen bij het bestuur. En daarom zou het bestuur hem ook nooit polsen. Nu begin ik weer over het bestuur, maar er moeten echte Ajax mensen aan het roer komen, die het beste met Ajax voor hebben en niet alleen maar op geld uit zijn. Dan pas kan de club écht weer gezond worden.
Hehe. Maar dat is wel een stuk realistischer dan Mourinho als trainer. Als Fontein en Jaakke gewoon hun conclusies trekken als er niet aan het beleidsplan wordt voldaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is dezelfde ijdele hoop mate.
Inderdaad. Heel triest. De 7e plaats ofzo. Maar, dan heb je dus geen bestuur meer en je spelers hebben zoiets van toedeledokie.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Luco het volgende:
Je zou godverdomme nog bijna hopen dat we dit jaar GEEN kampioen worden, alleen maar zodat dat bestuur oprot...
Dan begrijpen ze er écht niets van. Volgend jaar moeten er grote aankopen worden gedaan. Aankopen die talentvol zijn en er meteen staan. Kom maar op met Fellaini en Defour.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef Bullebak het volgende:
Volgend jaar kan het qua selectie nog veel dramatischer worden![]()
Met een beetje boel pech gaan Davids, Stam, Huntelaar en Heitinga al weg. Vervang die maar eens met het aankoopbeleid van Ajax. Mag lijen dat Davids nog een jaar blijft.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan begrijpen ze er écht niets van. Volgend jaar moeten er grote aankopen worden gedaan. Aankopen die talentvol zijn en er meteen staan. Kom maar op met Fellaini en Defour.
Laten we het hopen. Met inderdaad een beetje pech levert Ajax op iedere linie enorm veel in. Vervang dat maar eens. Denk dat veel af gaat hangen van onze prestaties Europees. Geeft een club toch iets maar van aantrekkelijkheid.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten een plan hebben, ok het zijn een stelletje incompetente eikels, maar ik kan me niet voorstellen dat echt alleen wij doorhebben hoe het volgend jaar ervoor zal staan....
Defour gaat wel komen. Fellaini is alleen maar dromen. Maar eigenlijk moesten die dit jaar al komen inderdaad. Ajax wacht weer overal veel te lang mee. Opvolgers voor Stam, Heitinga, Huntelaar en evt. Davids zijn er nog niet eens. Laat staan dat we waardige back-ups voor deze hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:28 schreef Camplo het volgende:
Die komen niet Nashje.
Trust me.
Die moesten dit jaar al komen namelijk.
Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt. Ja dan zie je een rampseizoen al aankomen, behalve het bestuur natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten een plan hebben, ok het zijn een stelletje incompetente eikels, maar ik kan me niet voorstellen dat echt alleen wij doorhebben hoe het volgend jaar ervoor zal staan....
Nu zou je dat kunnen aanvoeren, we hebben alvast 50 miljoen geregeld voor volgend jaar. Tel daar de miljoenen en miljoenen bij op als KJH etc weggaan en dan kunnen we shoppen.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt.
Fontein, Jaakke en V. Geel hebben nu alledrie een mooi bootje in de middellandse zee liggenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want deze zomer zijn er spelers gehaald waarbij je vooraf al dacht "sjonge jonge". En als Sneijder zou vertrekken zou je een boel creativiteit inleveren. Geen spelmaker voor teruggehaald terwijl je een geldzak van 50 miljoen hebt.
Ze moeten wel. Anders gaat hun kantoor trillen ben ik bang voor ze. Niemand pikt het meer hoor. Klinkt wel goed hoor 50 miljoen voor volgend jaar. Maar nu hebben we dus weer een kutjaar waarschijnlijk, omdat we weer zuinig aan hebben gedaan. We hadden nu al die opvolger voor Sneijder moeten hebben gvd. Dat werkt niet zo hoor. Ene seizoen flink investeren en seizoen daarna 3e rangs voetballertjes aantrekken. Nee nee, wil je bij de beste 16 van Europa horen moet je gewoon toppers BLIJVEN aantrekken.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu zou je dat kunnen aanvoeren, we hebben alvast 50 miljoen geregeld voor volgend jaar. Tel daar de miljoenen en miljoenen bij op als KJH etc weggaan en dan kunnen we shoppen.
Maar gebeurt het ook??
Gatverdamme zegquote:Op donderdag 20 september 2007 11:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Fontein, Jaakke en V. Geel hebben nu alledrie een mooi bootje in de middellandse zee liggen)
Weer geen kampioen dit jaar en weer geen CL volgend jaar. Weer belabberde aankopen, alsnog geen opvolger voor Sneijder (die natuurlijk heilig was bij de supporters). Dat vreet aan hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat gedoe over rellen, het niet meer pikken etc. Ik geloof er geen fuck van. Wat moet er nu nog meer gebeuren dan om boos te worden? Degradatie??
Maar ze waren wel gratis hoor!!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:55 schreef Camplo het volgende:
Jah dat van die scouts hoorde ik ook.
Hele tijd scouten en geen enkele naam is gehaald.
En die 3e rangs meuk wat we hebben gekregen hebben we niks aan.
Tja, het is al jaren kut..... nu nog ff extra kut, maar eigenlijk had er 5 jaar geleden al ingegrepen moeten worden..quote:Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weer geen kampioen dit jaar en weer geen CL volgend jaar. Weer belabberde aankopen, alsnog geen opvolger voor Sneijder (die natuurlijk heilig was bij de supporters). Dat vreet aan hoor. Wed maar.
Nouja het kan best dat het een aantal jaar wat minder gaat en er geen kampioenschap wordt behaald. Maar nu gaat het steeds langer duren en dat vreet aan.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het is al jaren kut..... nu nog ff extra kut, maar eigenlijk had er 5 jaar geleden al ingegrepen moeten worden..
Als Ajax zijnde kan dat niet natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouja het kan best dat het een aantal jaar wat minder gaat en er geen kampioenschap wordt behaald. Maar nu gaat het steeds langer duren en dat vreet aan.
Ja, alleen zijn dit hele gehaaide zakenlieden die makkelijk heel veel geld verdienen. Krijg ze maar eens weg...quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oplossingen lijken me niet al te moeilijk.. het wordt weer tijd dat Ajax weer een voetbalclub wordt.. GEEN mensen meer in het bestuur die geen affiniteit met voetbal hebben.. gebleken is dat dat NIET werkt..
Indekken. En natuurlijk, als je alle andere ellende even wegdenkt voor het gemak heeft ie een punt met de selectie die hij kan brengen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
Kijk toch ff op van HtC zijn uitspraak om de schade te beperken... Staat die trein nog stil in Praag ofzo?
Als je je als Ajax in zulke landen al gaat indekken is het, met alle respect, wel erg triest gesteld met jullie!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Indekken. En natuurlijk, als je alle andere ellende even wegdenkt voor het gemak heeft ie een punt met de selectie die hij kan brengen.
Maar das je eigen fucking schuld voor een groot gedeelte!
vertel ons watquote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je je als Ajax in zulke landen al gaat indekken is het, met alle respect, wel erg triest gesteld met jullie!
Vind 't mooi dat zelfs de supporters van buitenaf merken dat het een grote zooi is.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:18 schreef DarkShine het volgende:
Kijk toch ff op van HtC zijn uitspraak om de schade te beperken... Staat die trein nog stil in Praag ofzo?
Gewoon realiteit, zonder de vorm en je wint niet van Slavia, waarom zou je dan wel van een beter team winnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je je als Ajax in zulke landen al gaat indekken is het, met alle respect, wel erg triest gesteld met jullie!
Dus is 't triest gesteld, iets wat iedereen ziet behalve de grote verdieners in de club het bestuur.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gewoon realiteit, zonder de vorm en je wint niet van Slavia, waarom zou je dan wel van een beter team winnen.
Oh, die zien het wel. Het boeit ze niet. Ze zeggen altijd braaf van wel, maar elke actie spreekt ze tegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus is 't triest gesteld, iets wat iedereen ziet behalve de grote verdieners in de club het bestuur.
klinkt leuk maar het is onzin, alle grote clubs zijn namelijk beursgenoteerd.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:41 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn beursgenoteerd hč, dus aandeelhouders wegen zwaar. Zodra ze daar van af stappen durven ze 100x zoveel.
Haha sorry. Waarom schrijf ik Sneijder nou weer op? Ben nog niet helemaal wakkerquote:Op donderdag 20 september 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
Lieve BobbyHill,
...Sneijder is al weg...
Zit wat in, maar dan pas je bedrijfsstructuur aan.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
klinkt leuk maar het is onzin, alle grote clubs zijn namelijk beursgenoteerd.
Jullie niet!quote:Op donderdag 20 september 2007 13:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Succes vanavond!
Dus met z'n reactievermogen zit het wel goedquote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef paaskannekoekje het volgende:
Ik heb er trouwens nog wel vertrouwen in dat het goedkomt met luque, ten cate geeft hem vertrouwen door hem alle corners van links te laten nemen en de meeste vrije trappen.
en bij de goal van huntelaar was hij trouwens de eerste die ze armen de lucht in stak.
dat gaat wel goed komen hoor..
Whehehe.quote:
Wij hebben geen succes nodig!quote:
quote:
Nee dat schiet veel op. Een goal verschil is nog best goed te maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:48 schreef devv05 het volgende:
Als we dan toch moeten verliezen dan liefst meteen met flinke cijfers.
Waarom?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:51 schreef thewishmaster het volgende:
Vorig jaar werd de 3-0 nederlaag in Bremen thuis bijna nog goed gemaakt. Dus ik heb toch liever een nederlaag met klein verschil als je het niet erg vindt.
Het is toch al jaren zo bij Ajax dat ze pas gaan voetballen als de druk verdwenen is, vandaar dat ze thuis toen Werder Bremen oprolden. Maar ja, ik verwacht er sowieso helemaal niets van vanavond, zelfs een kleine nederlaag zal wel teveel gevraagd zijnquote:Op donderdag 20 september 2007 14:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom?
Als die eikels wel kunnen voetballen als ze 3-0 achter staan laten ze het verdomme ook maar eens zien bij een 0-0 stand!
Het verschil was ook wel dat Bremen thuis de enige wedstrijd van het jaar was waarin Ten Cate risico durfde te nemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:52 schreef Camplo het volgende:
[..]
Waarom?
Als die eikels wel kunnen voetballen als ze 3-0 achter staan laten ze het verdomme ook maar eens zien bij een 0-0 stand!
Hoezo wordt je liever in/afgemaakt dan nipt verliezen en dat je thuis nog kansen hebt?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:48 schreef devv05 het volgende:
Als we dan toch moeten verliezen dan liefst meteen met flinke cijfers.
Eensch.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Camplo het volgende:
En masse naar het stadion, hele wedstrijd dik zingen, iedereen die fluit een klap voor zn bek geven en 100% achter het team gaan staan zou ook eens kunnen helpen.
Nu worden de spelers vaak al doof van fluitconcert na een foute pass in de 3e minuut ofzo... helpt ook niet echt.
Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Ze laten ons keer op keer in de steek qua prestaties, en niet alleen omdat ze niet beter kunnen, maar ook omdat ze gewoon niet hard genoeg werken. Pas een kwartier voor tijd komen ze er achter dat ze op deze manier de CL niet halen en gaan ze opeens hard werken.. tief op!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:58 schreef Camplo het volgende:
En masse naar het stadion, hele wedstrijd dik zingen, iedereen die fluit een klap voor zn bek geven en 100% achter het team gaan staan zou ook eens kunnen helpen.
Nu worden de spelers vaak al doof van fluitconcert na een foute pass in de 3e minuut ofzo... helpt ook niet echt.
Hopen dat ze niet in hun kont genaaid wordenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:58 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat de jongens die mee zijn er weer heel vandaan komen.. maar als we nu winnen smaakt hij alleen maat beter
echt? nou gelukkig maar dan...quote:en bij de goal van huntelaar was hij trouwens de eerste die ze armen de lucht in stak.
dat gaat wel goed komen hoor..
Hij was 0,895 seconde sneller dan Heitingaquote:Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
echt? nou gelukkig maar dan...![]()
dat komt omdat het taktisch allemaal te ingewikkeld is.. kijk naar de wedstrijd tegen Groningen thuis.. de manieren van lopen en positiespel.. ongelovelijk hoe freaking moeilijk!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ajax moet verdomme eens werken! Ze kunnen echt wel voetballen, maar ze vertikken het om een stapje harder te zetten..
Je club steun je in goede en in mindere tijden. Iedereen die thuis blijft omdat het wat minder gaat is een trieste supporter. IPV thuis te blijven kun je ook zingen en ze aanmoedigen 90min lang+blessuretijd blijven aanmoedigen. Dat zet ook aan tot werken.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Ze laten ons keer op keer in de steek qua prestaties, en niet alleen omdat ze niet beter kunnen, maar ook omdat ze gewoon niet hard genoeg werken. Pas een kwartier voor tijd komen ze er achter dat ze op deze manier de CL niet halen en gaan ze opeens hard werken.. tief op!
Dus ja, ze zullen wat hebben aan de steun, maar aan de andere kant zou een helemaal lege ArenA eens een signaal afgeven dat we het niet meer pikken. je komt niet voor een ploeg die niet bereid is om te werken in het heilige Ajax shirt.
Dilemma dus....
Mochten ze vandaag een redelijk tot goed resultaat neerzetten met iig inzet verdienen ze een volle ArenA. Is het weer pet en hebben ze alleen door mazzel nog een kansje: ik zeg, thuisblijven.
Volgens mij is dat heeeeeel lang geleden dat dat gebeurd is, of niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken die De jong niet.
Tijd voor een echte Ajax traditie, scoren in je debuut wedstrijd.
Dat soort dingen, dat mis ik....
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je club steun je in goede en in mindere tijden. Iedereen die thuis blijft omdat het wat minder gaat is een trieste supporter. IPV thuis te blijven kun je ook zingen en ze aanmoedigen 90min lang+blessuretijd blijven aanmoedigen. Dat zet ook aan tot werken.
Ajax heeft het nooit van de werklust moeten hebben. dat heeft voor een deel met de supporters te maken die er geen feest van maken en alleen maar lopen te zeiken dat ajax geweldig is totdat het minder gaat en dan moet iedereen in eens weg.
De spelers weten ook wel dat het kut gaat en die hebben het ook moeilijk. het is niet voor niets dat ze zo matig voetballen.
Hoe zou jij het vinden als je je al slecht voelt om nog maar een keer te horen dat het helemaal kut is met je. Dan helpen juist positieve opmerkingen, geen extra gezeik!
Dat zouden supporters van Ajax dus een keer moeten doen. Een echte 12de man worden ipv gaan lopen janken als het ff niet gaat zoals ze willen.
Kijk naar een ploeg als Utrecht waar niemand graag naar toe gaat omdat ze extra hard werken thuis. Dat komt omdat het publiek erachter staat en voor de sfeer zorgt.
Die is bij Ajax vaak ver te zoeken....
en dat zeg ik als Ajax fan
t is niet bepaald kwalitatief geweest nee..quote:Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
"Dat zet ze ook aan tot werken" uhuh, sure, dat hebben we gemerkt.
Anyway, ieder zijn visie. Ik hoop ook dat ze vanavond iets redelijks neerzetten. Maar als het weer laf lamballig is zoeken ze het maar lekker uit.
bite me, het is niet iets van dit jaar, het is al 10 jaar volkomen kut..
Wanneer danquote:Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
"Dat zet ze ook aan tot werken" uhuh, sure, dat hebben we gemerkt.
2de helft van vorig seizoen niet meegemaakt zeker? Dat ging echt wel goed.. (heb pas 3 jaar seizoenskaart dus kan er niet zo veel over zeggen)quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer dan
Ik heb het publiek nog nooit fatsoenlijk zien supporteren...
Je zit zeker 1e ring en dan lange zijde of noord?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer dan
Vaak genoeg. Maar je weet gewoon dat het Ajax publiek heel erg kritisch is. Dat (althans op papier volgens de bedrijfsfilosofie) is Ajax zelf ook altijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wanneer dan
Zelfs daar kun je horen dat het niet veel soeps is.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:07 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je zit zeker 1e ring en dan lange zijde of noord?
dan snap ik dat wel![]()
die goeie ouwe tijd..quote:Op donderdag 20 september 2007 16:06 schreef Camplo het volgende:
Ik zag gisteren paar wedstrijden uit 1994/1995
*slik*
Ja daar begrijp ik ook geen kut van. Misschien maar eens prestratiecontracten gaan invoeren. Wed maar dat Emanuelson dan geen wijventrekjes meer heeft.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant eens, aan de andere kant niet. Ze laten ons keer op keer in de steek qua prestaties, en niet alleen omdat ze niet beter kunnen, maar ook omdat ze gewoon niet hard genoeg werken. Pas een kwartier voor tijd komen ze er achter dat ze op deze manier de CL niet halen en gaan ze opeens hard werken.. tief op!
Idd, dat steekt me van alles nog het meeste. Ok de transfers waren kut, de blessures zijn kut. Maar daar kunnen de spelers opzich niets meer aan doen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja daar begrijp ik ook geen kut van. Misschien maar eens prestratiecontracten gaan invoeren. Wed maar dat Emanuelson dan geen wijventrekjes meer heeft.
Hell noquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |