Oow dat heb ik ook inderdaad... ik bestelde van de week weer eens wat en toen ik echt eens keek wat ik besteld heb, bleek ook bijna alles grijs te zijn... hmmzquote:Op zondag 30 september 2007 21:05 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dit jurkje besteld. Helaas was-ie er niet meer in mijn maat, dus maar een maat groter besteld (maat 40). Wel balen. Het is zo'n beetje het enige kledingstuk dat niet grijs is
Ik vind het echt zo jammer dat het grijs is wat de klok slaat...Ik kan die kleur echt niet hebben.
Deze heb ik ook, in het zwartquote:Op zondag 30 september 2007 21:05 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dit jurkje besteld. Helaas was-ie er niet meer in mijn maat, dus maar een maat groter besteld (maat 40). Wel balen. Het is zo'n beetje het enige kledingstuk dat niet grijs is
Ik vind het echt zo jammer dat het grijs is wat de klok slaat...Ik kan die kleur echt niet hebben.
Ook dat nogquote:Op zondag 30 september 2007 19:01 schreef morgane het volgende:
Zonder extra verzendkosten te betalen?![]()
Ik heb m ookquote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef loehoes het volgende:
[..]
Deze heb ik ook, in het zwartHad ook de blauwe besteld, maar vond het geen mooie kleur blauw. Beetje tussen paars en blauw in.
Verder wel erg leuk jurkje!![]()
Ik heb de zwarte ook besteld, in maat 38quote:Op zondag 30 september 2007 21:22 schreef loehoes het volgende:
[..]
Deze heb ik ook, in het zwartHad ook de blauwe besteld, maar vond het geen mooie kleur blauw. Beetje tussen paars en blauw in.
Verder wel erg leuk jurkje!![]()
Ja je moet echt uitkijken met die kleur, het staat lang niet iedereen. Zeker niet als je een blanke/bleke huid hebt met een warme (gele) ondertoon.quote:Op zondag 30 september 2007 21:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow dat heb ik ook inderdaad... ik bestelde van de week weer eens wat en toen ik echt eens keek wat ik besteld heb, bleek ook bijna alles grijs te zijn... hmmz
ik dikquote:Op zondag 30 september 2007 09:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mannen die wel een fotoboek hebben maar er geen foto's in durven te zetten uit angst voor zulk commentaar
Hoe valt ie? Mijn moeder wil 'm namelijk graagquote:Op zondag 30 september 2007 23:54 schreef parselmouth het volgende:
Dat cremekleurige vestje is echt ontzettend schattig in het echt. Lekker stevig stofje ook!
De zwarte blouse en de streepjestrui/jurk zijn erg leuk!!quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef Gaan het volgende:
Ik heb toch maar wat besteld. Begon met 1 wit blousje (naar aanleiding van dit topic) en heb nu alweer voor 110 euro bij elkaar geshopt![]()
Dit komt er - hopelijk binnen een week- aan:
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:07 schreef morgane het volgende:
Waar blijft mijn pakketje nouuuu?![]()
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 26-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Dit is al een heel oude status![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:59 schreef wizarddragon het volgende:
Bij mij deden ze daar precies 5 dagen over voordat manco status overging naar iets anders. Volgens mij is het zo dat track&trace code al bekend is bij TPG alleen het pakketje moet nog uit het buitenland aankomen zodat ie uiteindelijk gesorteerd en afgeleverd kan worden.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:18 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 25-09-2007
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |