Ik zou Amsterdam even proberen, daar hebben ze zoveel dat je best een goede kans hebtquote:Op donderdag 27 september 2007 23:24 schreef JanNL het volgende:
[afbeelding]
Iig alvast bedankt ! zou een grote hulp zijn als iemand weet waar ze nog meer zijn.. of waar ze dus online staan!
Leuk! Zoiets zou ik voor mijn vriend ook leuk vinden! Ik ga volgende week eens naar de H&M in Hengelo, groot inkopenquote:
Ah ok, mooi zo. Bedanktquote:Op zaterdag 29 september 2007 11:43 schreef shmoopy het volgende:
Vanaf de datum dat je het binnen hebt gekregen, factuurdatum klopt nooit iets van idd.
Oh wat jammerquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:45 schreef shmoopy het volgende:
De felbegeerde langverwachte jas kriebelt!
Zelfs door de voering in de mouwen heen, die gaat dus ook, met pijn in het hart, terug
Dat laatstequote:Op zaterdag 29 september 2007 14:28 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind dat ze de laatste tijd niet echt spannende dingen meer hebben ofzo... misschien kijk ik niet goed, of misschien liggen m'n verwachtingen te hoog
Laatst wel ergens gezien ja, bij de kassaquote:Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze nog van die plak rollers verkopen?
(om pluisjes en kattenharen van je kleding af te halen)
Euh hier heb ik ze volgens mij nog wel zien liggen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:43 schreef roburt het volgende:
weet iemand of ze nog van die plak rollers verkopen?
(om pluisjes en kattenharen van je kleding af te halen)
quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:49 schreef BalLon het volgende:
voor de liefhebbers: kortingscode 1304 (5 euro korting) werkt nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |