Ik vind t jammer dat er nu ook een daadwerkelijke poeremetator isquote:Op woensdag 19 september 2007 08:19 schreef Ronhui het volgende:
http://www.overtoom.nl/poeremetator_PRE2007C.html
Ja dat is zonder meer waar!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:32 schreef Ronhui het volgende:
Geslaagde reclame dus eigenlijk..... Zelfs op Fok lopen we hier over na te denken
- bougievonkjesquote:Op woensdag 19 september 2007 09:05 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Ik vind t jammer dat er nu ook een daadwerkelijke poeremetator is
maar er zijn nog genoeg anderen:
- een plintentrapje
- een vierkante gatenboor
- een pot ionen
quote:
Maar ik geef toe, het klinkt meer als een obscuur sexspeeltje.quote:Een poeremetator opent je post op kantoor, in het magazijn of in de werkplaats
helaas, bestaat al, weet alleen niet of Overtoom het verkoopt.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:05 schreef luciferhout het volgende:
[..]
Ik vind t jammer dat er nu ook een daadwerkelijke poeremetator is
maar er zijn nog genoeg anderen:
- een vierkante gatenboor
Ook niet onmogelijk. Een alleraardigst proefje is om een reageerbuis voor de helft te vullen met zwavelzuur, daar voorzichtig ethanol op te gieten (zodat het niet mengt) en er dan een paar kristalletjes permanganaat op te gooien.quote:- een pot ionen
quote:
Je weet swa, poelepetaten komen hard.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:29 schreef hamkaastosti het volgende:
[afbeelding]
poelepetaten jeweets
quote:
Zie www.poeremetator.infoquote:Welke opzetstukken worden geleverd bij de Poeremetator Plus?
Dit model is gelijk aan de Classic, inclusief een plintenleertje, waterdichte gaatjespan en een reserveset bougievonken.
okay , no problem :'Pquote:Op zondag 23 september 2007 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zag het ook via jouw link, was gewoon de bronvermelding
kutspelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |