SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Micro$oft. Haha. Zie je dat dollar-teken in de naam, hehe. $$$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Hosselcopter*
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:00 schreef Dibble het volgende:Sorry... blijf Hollander hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Hint : Het is al weer een tijdje voorbijquote:Op woensdag 19 september 2007 01:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Sorry... blijf Hollander hè.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:00 schreef Dibble het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reageer eens normaal joh.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Gelukkig. Voelde me al zo kinderlijk met die avatar.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:18 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Hint : Het is al weer een tijdje voorbij
Jij was de gelukkige maar wegens niet reageren hebben ze een nieuwe getrokken![]()
Jeweetwel, dat speciale vakje rechtsbovenin IE7 (en firefox, voor de 'ik-ben-te-goed-voor-IE-ook-is-versie-7-goed-nerds')quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |