quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:45 schreef paradoXical het volgende:
Wacht maar totdat je dagelijks 1.5 uur rijdt over 30 kilometer. Dan ga je na verloop van tijd wel anders praten. Ik heb verder ook niet veel te klagen, maar bovenstaand is nu echt iets waar ik graag een oplossing voor zie...
Maar we durven niet meer te investeren lijkt het wel
Pak dan ook de trein, mafkees.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:45 schreef paradoXical het volgende:
Wacht maar totdat je dagelijks 1.5 uur rijdt over 30 kilometer. Dan ga je na verloop van tijd wel anders praten. Ik heb verder ook niet veel te klagen, maar bovenstaand is nu echt iets waar ik graag een oplossing voor zie...
1.5 uur over 30 kilometer? JA het is echt een ramp die file's in NL, maar goed een auto is 4 meter lang dus duizend auto's achter elkaar is al snel 8 kilometer. en dat tweebaans dan passen er op 8 kilometer snelweg zo'n 2000 auto's. En dan te bedenken dat er miljoenen auto's in NL zijn op zo'n klein wegennet, dan is het niet verwonderlijk dat er file's staan bij het minste geringste wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:45 schreef paradoXical het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:33 schreef paradoXical het volgende:
Vraag me momenteel werkelijk af hoe het zit met de zogenaamde "VOC" mentaliteit. De heren politici spelen weer erg op safe.
Vandaag wederom in de file gestaan in dit achterlijke kutland.. Vast niet de eerste (en laatste) keer deze week. De betuwelijn werd er doorheengeramd, maar waar is het geld voor meer innovatie op de wegen en in het OV?
Mensen welke hier het zooitje draaiend houden gaan wederom meer betalen, en staan komend jaar weer net zo vrolijk in de file.. Maar goed dat we naar spotjes over correct invoegen op de wegen kunnen luisteren.
Goed gedaan overheid![]()
Nederland![]()
Plannen blijven waardeloos als er niets uitgevoerd wordt, en ja, uitvoer kost geld...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:36 schreef IHVK het volgende:
Niks mis mee. Goede plannen.
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:06 schreef Cheva het volgende:
We moeten gewoon een werkcultuur omslag hebben om die files te stoppen. bevoorbeeld door iedereen die thuis kan werken, ook thuis te laten werken.
Want tegenwoordig hoef je niet meer met ze alle in 1 gebouw te zitten om samen te kunnen werken.
Dan zou toch al bijna de helft van de auto niet meer rijden tijdens spitsuur.
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:06 schreef Cheva het volgende:
We moeten gewoon een werkcultuur omslag hebben om die files te stoppen. bevoorbeeld door iedereen die thuis kan werken, ook thuis te laten werken.
Want tegenwoordig hoef je niet meer met ze alle in 1 gebouw te zitten om samen te kunnen werken.
Dan zou toch al bijna de helft van de auto niet meer rijden tijdens spitsuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |