Nope, valt te neuken hequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:04 schreef Biogarde het volgende:
Mensen die andere mensen in MSN hebben met namen als: WordsbEginswithABC,NumbersbEginswith123,MusicbEginswithDO,RE,MYButtrUELOVEbEginswithYOUandME lijken mij kanslozer. Sowieso.
Dus?quote:
Videos danquote:
Urgh, daar erger ik me ook kapot aan. Ik neem alleen vrijwel nooit de moeite om mensen er op te wijzen; je komt vaak betweterig over en je wordt toch alleen maar weggewuifd als spelling-nazi.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef NJlo het volgende:
Wat komt er nog meer vaak langs? Al die mensen die zowiezo, sowiezo of zowieso schrijven, of zelfs zo-wie-zo [c] mijn oude maatschappijleer-leraar. Dan ook nog mensen - wederom mijn gitarist - die het verschil tussen your en you're, en their, there en they're niet weten.
Denk je werkelijk dat mensen hier zich bij het plaatsen van hun post met welke vorm van etymologie dan ook bezighouden?quote:Op woensdag 19 september 2007 01:33 schreef Xennia het volgende:
Persoonlijk vind ik ''nieuwschierig'' tenenkrommend. Echt als je even nadenkt over wat dit woord betekent, schrijf je het gewoon goed.
"Persoonlijk vind ik" is anders ook vrij dubbelop.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:33 schreef Xennia het volgende:
Persoonlijk vind ik ''nieuwschierig'' tenenkrommend. Echt als je even nadenkt over wat dit woord betekent, schrijf je het gewoon goed.
Dat is een beetje de invloed van het Engels vrees ik. Ik zie het ook vaker voorkomen dat men woorden in stukken schrijft dan aan elkaar, terwijl het 9 van de 10 keer aan elkaar is.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:04 schreef Victor_Eremita het volgende:
Wat ik ook veel tegengekom zijn willekeurige spaties in woorden:
Bus chauffeur
Cd prijzen
knal rood
En heel vaak: kut[spatie][willekeurig onderwerp waarover geklaagd wordt].!
Huis kamerquote:Op woensdag 19 september 2007 12:04 schreef Victor_Eremita het volgende:
Wat ik ook veel tegengekom zijn willekeurige spaties in woorden:
Bus chauffeur
Cd prijzen
knal rood
En heel vaak: kut[spatie][willekeurig onderwerp waarover geklaagd wordt].!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |