Op mijn 21e kocht ik dit huis, nu ben ik 24 en heb ik een huis van 140m2, bij het centrum van Eindhoven met een tuin van 6,5 bij 20 incl garage.quote:
Oh ik bedoelde dat niet vijandig trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Op mijn 21e kocht ik dit huis, nu ben ik 24 en heb ik een huis van 140m2, bij het centrum van Eindhoven met een tuin van 6,5 bij 20 incl garage.
Het kan me niet schelen hoe groot jullie terras of tuin is, IK ben super gelukkig, en dat al vanaf mijn 20e
Nope, ik ga niks baren. Maar Karin denkt er hetzelfde over (over de hele post).quote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Jij misschien, maar jij hoeft de baby niet te krijgen toch?
Ik weet niet hoe dat gaat als je zelf wel goed vruchtbaar bent.
Maar jij bent dus niet 100% lesbisch(een kennis van me zei dat ze liever een bad vol wormen op zou eten dan sex zou hebben met een man, ik vond het een wat vreemde vergelijking, maar okee)
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar je hebt zelf dus geen baar-behoefte, ik heb het twee keer gedaan en het was best leuk hoor.
Ik ben gemaakt om te baren zei de verloskundige, toch jammer dat we het bij twee kindjes moeten houden danquote:Op donderdag 20 september 2007 18:14 schreef Faithz het volgende:
Das wel fjn
Ik ben er gewoon niet voor gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat god me op de wereld heeft gezet met de woorden: Gaat heen en plant u voort.
Hij gaf me gewoon een duw en zei: GAAT HEEN!
Nou, ik snap hier dus echt gewoon helemaal niks van...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Uiteindelijk moesten ze toch nog maanden sex hebben voordat ze zwanger was, maar er was geen arts bij te pas gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |