Op mijn 21e kocht ik dit huis, nu ben ik 24 en heb ik een huis van 140m2, bij het centrum van Eindhoven met een tuin van 6,5 bij 20 incl garage.quote:
Oh ik bedoelde dat niet vijandig trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 17:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Op mijn 21e kocht ik dit huis, nu ben ik 24 en heb ik een huis van 140m2, bij het centrum van Eindhoven met een tuin van 6,5 bij 20 incl garage.
Het kan me niet schelen hoe groot jullie terras of tuin is, IK ben super gelukkig, en dat al vanaf mijn 20e
Nope, ik ga niks baren. Maar Karin denkt er hetzelfde over (over de hele post).quote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Jij misschien, maar jij hoeft de baby niet te krijgen toch?
Ik weet niet hoe dat gaat als je zelf wel goed vruchtbaar bent.
Maar jij bent dus niet 100% lesbisch(een kennis van me zei dat ze liever een bad vol wormen op zou eten dan sex zou hebben met een man, ik vond het een wat vreemde vergelijking, maar okee)
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar je hebt zelf dus geen baar-behoefte, ik heb het twee keer gedaan en het was best leuk hoor.
Ik ben gemaakt om te baren zei de verloskundige, toch jammer dat we het bij twee kindjes moeten houden danquote:Op donderdag 20 september 2007 18:14 schreef Faithz het volgende:
Das wel fjn
Ik ben er gewoon niet voor gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat god me op de wereld heeft gezet met de woorden: Gaat heen en plant u voort.
Hij gaf me gewoon een duw en zei: GAAT HEEN!
Nou, ik snap hier dus echt gewoon helemaal niks van...quote:Op donderdag 20 september 2007 17:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Uiteindelijk moesten ze toch nog maanden sex hebben voordat ze zwanger was, maar er was geen arts bij te pas gekomen.
ik wilde precies hetzelfde zeggen, dat ik het niet lullig bedoeldequote:Op donderdag 20 september 2007 17:59 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde dat niet vijandig trouwens
![]()
dat zit wel ooit in de planning jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef Faithz het volgende:
Tuurlijk wel, heb je mijn tuin gezien
Zouden jullie dan aan een homo of een hetero vragen? Of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:54 schreef Faithz het volgende:
Geen gedoe...![]()
Gewoon een spuitje halen, sperma in bekertje, You Do The Math. Vind ik minder gedoe dat sexen met een man.
Al vind ik dat ook wel interessant hoor
Neem een lekkere warme douche.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat ik godverdomme een glas vallen. Ik word echt moedeloos van al die dingen die er gebeuren om me heen. Alsof ikbedropen ben met een stroperige laag onheil en ongeluk.
Relax... Op het moment dat alles verkeerd gaat kun je beter zo min mogelijk meer doen en rust in je kop krijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat ik godverdomme een glas vallen. Ik word echt moedeloos van al die dingen die er gebeuren om me heen. Alsof ikbedropen ben met een stroperige laag onheil en ongeluk.
Ik had gehoopt dat die rust er gisterennacht al in zou komen. Ik ga straks gelukkig heroes kijken, heb zojuist die opdracht toch even verstuurd en dan ga ik gewoon slapen. Ik ben doodop.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Relax... Op het moment dat alles verkeerd gaat kun je beter zo min mogelijk meer doen en rust in je kop krijgen.
Je bent niet de enige. Ben getroffen door een wel heel erg gluiperig, moeilijk verwijderbaar virus afgelopen woensdag. Plus dat m'n fiets weer eens kapot is.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En een warm kopje chocolademelkquote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neem een lekkere warme douche.
en daar mag met dit weer dan best wel weer een scheutje lekkers van een bepaald percentage bijquote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En een warm kopje chocolademelk
virus bleek uiteindelijk een tegenstander van formaat te zijn dat je goed tegenspel wist te bieden ?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ben getroffen door een wel heel erg gluiperig, moeilijk verwijderbaar virus afgelopen woensdag.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar mag met dit weer dan best wel weer een scheutje lekkers van een bepaald percentage bij
Ik heb m'n vermoedens, maar ik weet 't allemaal niet zeker. :-/quote:Op donderdag 20 september 2007 23:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
virus bleek uiteindelijk een tegenstander van formaat te zijn dat je goed tegenspel wist te bieden ?
en achteraf nog kunnen traceren op welke wijze het op je pc terecht is gekomen ?
en nu zoek je naar mogelijkheden om die droom te laten uitkomen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k heb gisternacht over veel en lekker bier gedroomd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |