yeah BananaLamaquote:
Geweldigquote:
Dan neem ik wel een paar reserve musten mee zodat we allemaal voorzien zijn voor de Mutsmeetquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geweldig
Nokkie, die aftermeet gaat er komen dus hou voorlopig nog ff je dagen vrij want je MOET komen dan!En neem die muts mee, neem ik mijn gekste ook mee voor op de foto
![]()
Daar gaan we het morgen ff over hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:45 schreef donroyco het volgende:
Waar wordt de aftermeet gehouden?
nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar gaan we het morgen ff over hebben.![]()
En no way dat ik met een muts op de foto ga, ik haaaaat mutsen![]()
die vervang je toch zeker wel zelf?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgenavond zal het hier allemaal wel te lezen zijn.![]()
Ik heb zojuist mijn pauze nuttig besteed door alvast te gaan tanken en nu zag ik vanmorgen dat m'n re. voorlicht het niet doet. Dus ik kan direct uit het werk weeeeeer naar de garage knallen om een lampie.
Maar ja...we willen morgen wel vertrouwd de weg op he?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die vervang je toch zeker wel zelf?
ik moet de mijne morgen ook ff vervangen, rij maar langs, ik ben goedkoper dan de garage
mooizo!! blij dat het goedgekomen isquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:40 schreef Popples het volgende:
Jill was al eerder hier en puckz je spullen zaten al in de auto.
vogelkooi moest op de voorstoel zei prowl![]()
Nee hoor, ik kom nooit op dubieuze websitesquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh! Geld eraf halen Greys! ASAP!![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Als klap op de vuurpijl gaat het héél slecht met Max. Ik wens jullie veel succes en plezier morgen en ik kijk wel wat ik met die zooi doe.
Doei!
maw:quote:
Ik ben zuur omdat mijn hond op sterven ligt, en ik heb niet de need om hier gelijk dat verhaal te doen. Ik doe niets anders dan janken en krijg het mijn strot haast niet uit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:21 schreef Puckzzz het volgende:
heel even had je mijn sympathie gewonnen door mee te doen met deze actie. daarvoor vond ik je namelijk een vreselijk vreemd wezen met nog vreemdere posts.
nu doe je dit weer...
wtf is er met Max aan de hand dan? en waarom zo zuur?
Dat kon je ook gelijk zeggen zodat we weten hoe we moeten reagerenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben zuur omdat mijn hond op sterven ligt, en ik heb niet de need om hier gelijk dat verhaal te doen. Ik doe niets anders dan janken en krijg het mijn strot haast niet uit.
En nu ga ik mijn tijd nuttig aan janken besteden ipv me hier voor van alles uit laten maken. Tschüs!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben zuur omdat mijn hond op sterven ligt, en ik heb niet de need om hier gelijk dat verhaal te doen. Ik doe niets anders dan janken en krijg het mijn strot haast niet uit.
En nu ga ik mijn tijd nuttig aan janken besteden ipv me hier voor van alles uit laten maken. Tschüs!
Jeez, hoe kan dat nu opeens?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tof van je!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:15 schreef TheYoung1 het volgende:
10 proefzakjes a 100gram kattebrokjes van Hill's moeten nog ff een doosje en een postzegel vinden.
Het is niet veel, maar meer kon ik niet krijgen.
Bij mijn DA komt al iemand iedere 1/2 weken langs voor spulletjes met een zelfde doel...
Zal je dit weekend een pakketje opsturen Purpleke
Tis je vergevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |