Nou de rest van de maand is me een beetje teveel van t goeie misschienquote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik WIST dat jij hierop ging reageren!![]()
Kom je dan bij ons eten? Jij houdt toch wel van pindakaas?
Dan wordt t wel heel verleidelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo lang duurt deze maand niet meer hoor.
En als Greys nu tomatensoep en broodje knak serveert...kom je dan wel?![]()
Dus geen fleece-dekens? Nou jaaaa, jullie hebben al zoveel gedaan he?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh Purpletje... je had vast begrepen dat de Ikea niets meer gaat worden he, om dekens te kopen!
Morgen ben ik de hele dag op mijn werk gewoon en morgenavond ook druk en visite. Zaterdag is al The Day, dus....
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh, wacht dan nog maar even met die cheque maken!![]()
Volgens mij al een paar keerquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:02 schreef senesta het volgende:
Had ik hier al eens gezegd dat ik jullie fantastisch vind![]()
Let je wel op!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:01 schreef donroyco het volgende:
Oeh spannend... ik verlang al naar het verslag, wat is de tussenstand![]()
Zie mijn post hier ergens op de vorige paginaquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let je wel op!!!
1000 eurooooo!
![]()
Snap ik beebquote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh Purpletje... je had vast begrepen dat de Ikea niets meer gaat worden he, om dekens te kopen!
Morgen ben ik de hele dag op mijn werk gewoon en morgenavond ook druk en visite. Zaterdag is al The Day, dus....
welneeeeeequote:Op vrijdag 21 september 2007 10:02 schreef senesta het volgende:
Had ik hier al eens gezegd dat ik jullie fantastisch vind![]()
Je mag er best nog een post aan wijden hoorquote:
En ik had ook nog niet gezegd dat ik jou fantastisch vind he? Voor je meedenken, je donatie!, je sticky-fingers en het feit dat we straks nog even mogen na-kleppen en foto's plaatsen in een paar topicsquote:
quote:
Ik ook...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
welneeeeee![]()
Baal dat ik zo ver weg zit morgen, hoor.
Oh jeetje, ik kan nu eigenlijk echt niet Fok!ken joh, ik zit op mijn werk, dit wilde ik vanavond ff afspreken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef purplerose het volgende:
Greys, Fe wil weten hoelaat je bij mij gaat zijn morgen?
Greys, foei!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jeetje, ik kan nu eigenlijk echt niet Fok!ken joh, ik zit op mijn werk, dit wilde ik vanavond ff afspreken.
Ik dacht rond 11.00 uur even bij jou langs te vliegen om wat spullen vast op te halen, daarna moet ik nog even ergens privé langs en wat boodschapjes doen en dat jullie dan om 13.00 uur bij mij zijn? Is dat goed?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
op de een of andere manier ben jij zo leuk te plagen
Hier worrik vrolijk van!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:42 schreef Greys het volgende:
Ing, we hebben goed gerekend toen we het samen gingen aanvullen tot 1.000, zie hier!
[afbeelding]HUPPEL
HUPPEL
HUPPEL
HUPPEL
Oeh! Geld eraf halen Greys! ASAP!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef donroyco het volgende:
Voor Greys:
http://www.home.nl/nieuws/economie/artikel/00327344
ben blij dat ik dat ook ff leesquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:48 schreef donroyco het volgende:
Voor Greys:
http://www.home.nl/nieuws/economie/artikel/00327344
Heb ik over gedacht. Maar ik heb om half 11 's morgens een afspraak en moet om 17.00 uur al weer present zijn op mijn werk voor de jaarlijkse vrijwilligersavond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Kunnen we niet iets doen met trein, station, afhalen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |