Nou he, wat een muiltjequote:Op donderdag 20 september 2007 17:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
LogischElke keer als ik deze pagina bekijk zit ie bovenaan me aan te kijken
Snap goed dat mensen die hebben meegepikt
Dit berichtje had ik net in m'n inbox, dus morgen komt de actie op FP.quote:Hay!
We hadden dit bericht vandaag al: Woonbeursliefhebbers opgelet
Dus we schuiven jullie bericht door naar morgen. ivm de spreiding.
Aangezien de actie dan ook stopt, lijkt ons dat een mooie gelegenheid.
Groet!
quote:
Een grote mand dus dekens en kleiner spul, niet bar veel.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:04 schreef Greys het volgende:
Hara, kan je even meedenken hoe we de situatie zouden kunnen oplossen?
Ziggy kan niet rijden zaterdag.
Wat heb jij precies liggen daar aan spullen?
Ist meegevallen Purpletje?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef purplerose het volgende:
Ik ben er ook weer lievjesminus een verstandskies
maar met op de valreep nog heel veel dekens en speelgoed en voer![]()
Nou, daar zeg je wat, het is nog best veel jaquote:Op donderdag 20 september 2007 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog helemaal niemand horen juichen over de spullen van Lady-wrb die op de foto staan op de vorige bladzijde!
Purple, hoeveel spullen zijn er bij gekomen dan bij jou vandaag nog? Is het nog steeds te overzien qua auto? Of zal ik twee keer heen en weer moeten rijden zaterdag?
Hoe heb je het ingepakt? Is het 1 grote tas + mand of meerdere grote tassen + mand?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. Maar er is geen oplossing, soit.
Daar begon ik vanmiddag over te jubelen toen ik heeeeeel ff internet checkte op 't werk. Heel verhaal gedaan en toen was ik vergeten in te loggenquote:Op donderdag 20 september 2007 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog helemaal niemand horen juichen over de spullen van Lady-wrb die op de foto staan op de vorige bladzijde!
Purple, hoeveel spullen zijn er bij gekomen dan bij jou vandaag nog? Is het nog steeds te overzien qua auto? Of zal ik twee keer heen en weer moeten rijden zaterdag?
ah ok, ja een porsche past nog minder in jaquote:Op donderdag 20 september 2007 20:37 schreef Greys het volgende:
Nou ja, die zullen we dan toch moeten vindenIk snap dat je zelf geen vervoer kunt regelen, maar we moeten nog even vanavond afwachten en morgen of er misschien toch nog iemand uit jouw omgeving zou willen rijden. En hoe zou je er anders tegenover staan om het aan het asiel in Zwolle te geven, jouw spulletjes? Omdat zij ook spullen nodig hebben? EDIT: Ingetje was me weer voor
Purple, ik heb nog nooit in Meneer Greys zijn auto gereden. Dat is een oude platte Porsche waar hij zelf amper in kan rijdenEn er past misschien nog wel minder in dan in mijn Smart.
Als de spullen die jullie zaterdag hebben opgehaald in Fe zijn auto gaan, hoeveel is er dan nog over? Probeer het even voor je te zienIs het erg veel? En kan je eventueel dat kleine ritje naar Bleiswijk bij Fe in de auto nog wat spullen bij je op schoot houden ofzo? Ik kan ook spullen op de bijrijdersstoel kwijt.
Heeft Fe nog contact gehad met Mirage over de bench? En Purple, heb jij ooit nog contact gehad met RPG die de spullen van zijn zusje in de aanbieding had en die naar jou gebracht zouden worden?
Tisser dan? Kan ik je ergens mee helpen?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Oi, ik heb nu even genoeg aan mijn hoofd dus kan hier even mijn mooie hoofdje niet over breken. Ik kom morgen nog wel even weer kijken en denken.
Goed plan...dan doet mijn mooie hoofdje dat ook niet!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Oi, ik heb nu even genoeg aan mijn hoofd dus kan hier even mijn mooie hoofdje niet over breken. Ik kom morgen nog wel even weer kijken en denken.
Ja, maar hij moet werken dus heeft hem zelf nodigquote:Op donderdag 20 september 2007 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Tisser dan? Kan ik je ergens mee helpen?
Wij gaan onze mooie hoofdjes dan nog even verder breken hier
Purple, vraagje. Hoe zat het met jouw broer en zijn busje? Had je dat nog gevraagd?
I wish, maar nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Tisser dan? Kan ik je ergens mee helpen?
Wij gaan onze mooie hoofdjes dan nog even verder breken hier
Purple, vraagje. Hoe zat het met jouw broer en zijn busje? Had je dat nog gevraagd?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef Greys het volgende:
Ingetje en ik gaan het bedrag samen aanvullen tot 1000 euro.
Jaaaa! Een 1 met 3 nulletjesquote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef MissBliss het volgende:
1000 euro?![]()
[afbeelding]
Wat goed!
Wij hebben dinsdag trouwens een 10-tje teveel betaald voor Ziggy, ze was maar ¤50Ik dacht dat katten iets van 100 waren. Dus een beetje fooi kon wel
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Nu gaan we de rest van de maand boterhammen met pindakaas eten
Ik WIST dat jij hierop ging reageren!quote:
Nou de rest van de maand is me een beetje teveel van t goeie misschienquote:Op donderdag 20 september 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik WIST dat jij hierop ging reageren!![]()
Kom je dan bij ons eten? Jij houdt toch wel van pindakaas?
Dan wordt t wel heel verleidelijkquote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo lang duurt deze maand niet meer hoor.
En als Greys nu tomatensoep en broodje knak serveert...kom je dan wel?![]()
Dus geen fleece-dekens? Nou jaaaa, jullie hebben al zoveel gedaan he?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:32 schreef Greys het volgende:
Oh Purpletje... je had vast begrepen dat de Ikea niets meer gaat worden he, om dekens te kopen!
Morgen ben ik de hele dag op mijn werk gewoon en morgenavond ook druk en visite. Zaterdag is al The Day, dus....
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Oh, wacht dan nog maar even met die cheque maken!![]()
Volgens mij al een paar keerquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:02 schreef senesta het volgende:
Had ik hier al eens gezegd dat ik jullie fantastisch vind![]()
Let je wel op!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:01 schreef donroyco het volgende:
Oeh spannend... ik verlang al naar het verslag, wat is de tussenstand![]()
Zie mijn post hier ergens op de vorige paginaquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Let je wel op!!!
1000 eurooooo!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |