of een jongen waarmee je kan neukenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:01 schreef saaw het volgende:
zoek een meisje waar je bier mee kan drinken
Mijn topicquote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
of een jongen waarmee je kan neuken![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 september 2007 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
of een jongen waarmee je kan neuken![]()
![]()
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1076644/1/50#53295240]woensdag 19 september Samen op wijven jagen
Wel eerst koud laten afdouchen rubbers gebruiken.quote:Als hij klaar is kun jij der pakken, of andersom.
Het beste ga je samen op pad naar een tweespan vriendinnenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Wel eerst koud laten afdouchen rubbers gebruiken.
De gedachte dat iemand er vijf minuten voor je in heeft liggen roeren... brrrrr
maar Roellio, je weet toch dat FOK!kers élke griet die ze tegenkomen kunnen palen (en daarom R&P vol topics staat van sufkutten die nog geen meisje aan durven te kijken).quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:06 schreef Roellio het volgende:
Neem een kerel. Als je met z'n tweeen woont is de kans dat je zo'n griet neukt toch niet al te groot, als het wel gebeurd krijg je er gezeur mee, als het niet gebeurt lig je in het weekend naar haar geneuk met een ander te luisteren.
Dan moet je gewoon een bi-meisje nemen, die kijken gezellig mee naar mooie vrouwen hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 14:51 schreef Maastrix het volgende:
Als ik jou was zou ik gewoon voor een jongen gaan, als je een meisje hebt komt die iid vroeg of laat met een vriend thuis,, misschien wel een gozer die je helemaal niet mag... met een gast kan je gezellig samen uitgaan en chicks kijken en erover praten enzo,, of je moet d hele avond verhalen aanhoren over die leuke jongen die ze zag... en het bier en frituur verhaal natuurlijk... een dude lijkt me toch het makkelijkste hoor! hehe
weet niet of dat nog zo gezellig is als je wakker word doordat iemand 'gezellig' tegen je aankruipt.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:59 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Neem gewoon een homo als huisgenootdie zijn gezellig drinken bier mee etc
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:59 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Neem gewoon een homo als huisgenootdie zijn gezellig drinken bier mee etc
Ze bestaanquote:Op woensdag 19 september 2007 15:24 schreef Djaser het volgende:
Studenten meisjes die beter schoonmaken
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |