Hoiquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Aufruhr het volgende:
hoi
Whéééééé, smerige astmapatient. Opgebokt uit m'n topic.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:
ik wil dat het over gaat, ik wil roken ... ik wil mijn sigaret !!!![]()
Rokers![]()
Rook je veel?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whéééééé, smerige astmapatient. Opgebokt uit m'n topic.
Ja klopte niet echt: rokersquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whéééééé, smerige astmapatient. Opgebokt uit m'n topic.
Niet abnormaal veel. Ik rook, punt. Al die astmahoeren die zo gauw ze 't woord "roken" horen beginnen met zeiken zijn zo verschrikkelijk frustrerend. Ga boompjes planten ofzoquote:
Mag jij me eens vertellen van de mensen die je kent die roken makkelijk zonder hun sigaret kunnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopte niet echt: rokers-> rokers die niet zonder hun sigaret kunnen
, tegen rokers op zich heb ik niet zoveel
Inderdaad. En het is ook nog hardstikke droog dus slikken gaat zowiezo al niet makkelijk. En als het je lukt doet 't pijn. Bah, keelpijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef ELdudeness het volgende:
Keelpijn is het eerste symptoom van een verkoudheid, dus ik durf te wedden dat je ook nog gaat snotteren erbij. Maar keelpijn is inderdaad zwaar kut, elke slik doet dan pijn.
RIP
-> rokers die niet zonder hun sigaret kunnen en dan bijna gaan jankenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mag jij me eens vertellen van de mensen die je kent die roken makkelijk zonder hun sigaret kunnen![]()
Roken is sowieso niet verslavend naar mijn mening.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mag jij me eens vertellen van de mensen die je kent die roken makkelijk zonder hun sigaret kunnen![]()
En die mensen die willen stoppen gaan toch weer roken omdat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Roken is sowieso niet verslavend naar mijn mening.
Jank ik dan? :/ Ik zeg alleen dat 't pijn doet en kut is als je zin in een sigaret hebt. Mensen die direct hun afgunst kenbaar maken aan hun rokende medemens. Zeikhoeren zijn jullie. Ga weg, ik zit in de rook. Opgebokt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
-> rokers die niet zonder hun sigaret kunnen en dan bijna gaan janken
Zo goed?
Groepsgedrag van de FOK!ker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
wat is dat toch? iedereen met zijn 'hoi'
Hmm. Kan me gewoon niet voortellen dat mensen als ze 's ochtends opstaan zin hebben in een peuk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En die mensen die willen stoppen gaan toch weer roken omdat?
Ja dat komt omdat ze verslaafd zijnquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hmm. Kan me gewoon niet voortellen dat mensen als ze 's ochtends opstaan zin hebben in een peuk.
Op een terrasje is de roker toch meestal niet de enige die in de rook zitquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:02 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jank ik dan? :/ Ik zeg alleen dat 't pijn doet en kut is als je zin in een sigaret hebt. Mensen die direct hun afgunst kenbaar maken aan hun rokende medemens. Zeikhoeren zijn jullie. Ga weg, ik zit in de rook. Opgebokt.
Nee, dat slaat terug op de mensen die zeuren dat ze in de rook zitten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op een terrasje is de roker toch meestal niet de enige die in de rook zit![]()
Nee, en die zeurt ook niet. Nou jij weer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:07 schreef MouzurX het volgende:
Ene je vriendin rookt die ook ?
Ik heb een paar biertjes in de vriezer gelegt kou verdooft de pijn wat.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:09 schreef Bils het volgende:
Whisky helpt.
Grolsch Kanon werkt ook.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
eerst 10 minuten gorgelen met zout water en daarna een bel cognac / honingrum ....![]()
's Ochtends heb ik geen stem meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef Geerd het volgende:
En 's ochtends is het nog het ergste.
Gewoon koffie, dat werkt net zo goed. Als 't maar warm is.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
's Ochtends heb ik geen stem meer.
Tip van oma: thee met honing.
Werkt wel kort, helaas.
En je moet van thee met honing houden.
Jong! Vuilak1!@!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef Lyzio het volgende:
Sinds een dag of twee. Mijn vriendin had het eerst, en nu ik dus ook. En het kutste is dat roken schier onmogelijk is, omdat je dan tegen 't dak gaat van de pijn. Nu zuig ik maar aan de pielemoos van mijn papa om toch maar iets te zuigen hebben. Bah..ik wil dat 't over gaat.
Dat doet onze TS dan ook braaf. Fijn is 't echter niet.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:01 schreef Sgele het volgende:
onzin! als je ECHT wilt roken rook je toch wel...
Eg nie!quote:
Da's dan mooi klote.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:33 schreef RealZeus het volgende:
Ja, ik wil me ook even aanmelden, want ik heb sinds maandagavond ook het gevoel dat ik ene lap schuurpapier in mijn keel heb.![]()
Uhuh, zwijgen mag ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef Seventees het volgende:
Trachitol halen.
Kan je beter doen dan zeuren in KLB.
Dan toch maar eens proberen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:42 schreef kahaarin het volgende:
Klinkt heel ranzig maar gorgelen met zout water helpt, twee theelepels zout in een kopje water en dan met een flinke slok gorgelen, alleen niet doorslikken want dan wordt je misselijk.
Beterschap.![]()
Dat heb ik dus al.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef Seventees het volgende:
Trachitol halen.
Kan je beter doen dan zeuren in KLB.
Serieus?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Lyzio het volgende:
Heb 't nu gedaan met heel veel afwisselend warm en koud, en inderdaad dat gorgelen met zout. Man wat is dat goor. Helpt wel though.
Ja, serieus. Maar het hielp wel. Ben er nu bijna vanaf, begin ik nu wakker te worden met een dichte neus en alle holtes dicht. Snotteren, neus ophalen, niks helpt. Hij zit binnen twee seconden weer dicht.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Serieus?Gorgelen met zout water?
Met je harses en een handdoek boven een pan hangen?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Seventees het volgende:
Ga 'ns stomen.
Stond in de bijsluiter!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Lyzio het volgende:
Heb 't nu gedaan met heel veel afwisselend warm en koud, en inderdaad dat gorgelen met zout. Man wat is dat goor. Helpt wel though.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:04 schreef Lyzio het volgende:
Achja, 't doel heiligt de middelen he.
Theelepeltje Vicks erin.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met je harses en een handdoek boven een pan hangen?
Ze zeggen dus ook wel eens dat je beter je neus kan ophalen i.p.v. hem te snuiten. Raar idee lijkt me dat.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Theelepeltje Vicks erin.
Doet wonderen.
Niets mis met snuiten, zolang je het maar niet te hard doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze zeggen dus ook wel eens dat je beter je neus kan ophalen i.p.v. hem te snuiten. Raar idee lijkt me dat.
Ja, vooral doen als je voorhoofdsholteontsteking wilquote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze zeggen dus ook wel eens dat je beter je neus kan ophalen i.p.v. hem te snuiten. Raar idee lijkt me dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |