Met de plannen van het kabinet kan je dat beter niet doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef Dibble het volgende:
ga werklen, pauper
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Sjengdanny het volgende:
Ga dan verhuizen!
Je kan ook spiritus drinken, thee roken en slaolie in je auto gooien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Marurk het volgende:
Als ik het huidige kabinet moet geloven wordt er weer volop genivelleerd. Accijnzen op alcohol, tabak en autobrandstof(fen) gaan blijkbaar weer omhoog en alles wordt nog duurder.
Haha, precies.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met de plannen van het kabinet kan je dat beter niet doen.
LPG gaat ook 1,5 cent omhoog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef IHVK het volgende:
Alleen op diesel. Verder is roken ongezond en drinken mag ook wat minder.![]()
Of wordt het dan toch tijd om met fakkels en hooivorken naar het binnenhof te trekken en de kop van Wouter Bos te eisen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je kan ook spiritus drinken, thee roken en slaolie in je auto gooien.
Oe kijk mij, ik drink alcohol en ik rook en ik kan rijden, oequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Marurk het volgende:
Als ik het huidige kabinet moet geloven wordt er weer volop genivelleerd. Accijnzen op alcohol, tabak en autobrandstof(fen) gaan blijkbaar weer omhoog en alles wordt nog duurder.
Nee ik niet, misschien voor de ts een idee...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]Als je het ergens niet mee eens ben, ren jij dan altijd weg?
knap van jequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Houtspeer het volgende:
Oe kijk mij, ik drink alcohol en ik rook en ik kan rijden, oe
Ja en 5 miljoen jaar geleden was er helemaal geen btw!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef TubewayDigital het volgende:
10 jaar terug was de btw nog 17.5%
10 jaar terug hield je nog wat over aan het eind van de maand.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef TubewayDigital het volgende:
10 jaar terug was de btw nog 17.5%
Nou, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik ben wel meer gaan verdienen, maar dat dekt de hoger geworden kosten helemaal niet. Rekent u even mee:quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja en 5 miljoen jaar geleden was er helemaal geen btw!![]()
Alsof je honderden euro's per jaar nu minder hebt.
Ik weet het wel zeker!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat ik vroeger meer geld overhield dan nu.
Zie hier het resultaat van 12 jaar VVD in de regering!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik ben wel meer gaan verdienen, maar dat dekt de hoger geworden kosten helemaal niet. Rekent u even mee:
- energie kost 150,- in de maand (vroeger iets van 70 gulden)
- zorgverzekering kost 220,- in de maand (vroeger iets van 80 gulden voor twee personen)
- 1 liter benzine kost nu 1,47 (kostte vroeger 1,75 gulden)
- de OZB is met gigantische sprongen (honderden procenten) gestegen
- een huis kopen voor starters is al bijna onbetaalbaar
- allerlei gemeentelijke lasten rijzen de pan uit (ongeveer 60,- per maand)
Ik denk dat ik vroeger meer geld overhield dan nu.
Aah wat lief.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker!!
Je reactie is ook veel te ingewikkeld voor Houtspeertje. Hij is net 18 en woont nog bij mammie thuis waar alles voor hem betaald wordt.
Aangezien niets helpt, is zeiken wel een opluchting.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:41 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Aah wat lief.![]()
Je hoeft niet jarenlang op jezelf te wonen om te weten dat alles gewoon duurder wordt en dat erover zeiken niet helpt. Oe vroeger was het beter en goedkoper oe.
Oh ben jij zo iemand, nou ok.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
...
Vloeken, als je op je duim slaat, help ook niet maar lucht wel op.
TS heeft tenminste de motivatie om erover te klagen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Nee ik niet, misschien voor de ts een idee...
Volgens mij zit daar ook 8 jaar PvdA (portemonnee van de ander) bij.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat van 12 jaar VVD in de regering!
Je vergeet "oe" voor en achter je zin te zetten.quote:
Niet te hard zeggen anders gaan de rooie vrienden tegen je aan lopen zeikenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Met dank aan onze linkse rakkers!
Vroeger had je dan ook een normaal beroep, nu zit je in de prostitutie..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:47 schreef LekkerWijf het volgende:
Vroeger verdiende ik 1500 gulden nu 3100 euro.![]()
Tja! Als mijn loon niet vanzelf omhoog gaat zal ik mijn koopkracgt zelf moeten repareren door b.v. een andere baan te nemen die minimaal 400,- meer betaalt. Aangezien dat 200,- netto is dekt dat amper de hoger geworden kosten.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:40 schreef L.Denninger het volgende:
Potverdulleme, zul je zien dat de lonen ook weer omhoog gaan
Voor die lullige 3100 euro ga ik niet de hoer spelen hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:14 schreef denka het volgende:
[..]
Vroeger had je dan ook een normaal beroep, nu zit je in de prostitutie..![]()
Niet?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Voor die lullige 3100 euro ga ik niet de hoer spelen hoor.![]()
Eerst pics, daarna kijken we wat je verdientquote:Op donderdag 20 september 2007 10:16 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Voor die lullige 3100 euro ga ik niet de hoer spelen hoor.![]()
zoals balkenende zei;quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef Dibble het volgende:
ga werklen, pauper
Klopt toch ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef wise het volgende:
[..]
zoals balkenende zei;
"de hard werkende man betaald voor het linkse kabinet'![]()
nee, kanker word goedkoper de rest duurder.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kanker, nog duurder...
Inderdaad, ieder jaar weer!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:56 schreef Shitonya het volgende:
Alles wordt altijd duurder..dus zoek een boom en hang
Wat lul je nou dom!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:10 schreef Kiegie het volgende:
Eigenlijk moet er een soort van algemene belasting van 10% op ALLES komen. Dan wordt er minder geconsumeerd, en het extra geld (als dat er dan nog is) kan in natuurprojecten worden gestopt.
Red de wereld en knuffel de bomen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij niet zo slim?quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef LekkerWijf het volgende:
Je betaald overal 19% over.
Alleen over de levensmiddelen betaal je 6%
Dus extra geld komt er op deze manier niet vrij.
10% extra belasting, nu lul je nog dommer.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:17 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Jij niet zo slim?
Ik zei toch niet dat we eerst de BTW moeten afschaffen om dan een belasting van tien procent te heffen?
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zie hier het resultaat van 12 jaar VVD in de regering!
Ga jij maar weer werken en mijn uitkering betalen. En werk een beetje harder, wil je.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:29 schreef LekkerWijf het volgende:
Ga maar weer SP stemmen en genieten van je uitkering.![]()
Geniet ervan zolang als het nog duurt. Nu kan het nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:31 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ga jij maar weer werken en mijn uitkering betalen. En werk een beetje harder, wil je.
![]()
Heel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geniet ervan zolang als het nog duurt. Nu kan het nog.
*verzamelt fokleden om zich heen om een nieuwe politieke partij op te richten
Nee hoor. Wilders vangt de klappen op en Verdonk gaat stemmen scoren.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Heel goed.
Hoe meer versplintering op rechts, hoe meer linkse regeringen.
![]()
Moet je eens opletten hoeveel stemmen SP en PVDA gaan verliezen komende verkiezingen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:16 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Heel goed.
Hoe meer versplintering op rechts, hoe meer linkse regeringen.
![]()
Lees en huiver.quote:Beloofde 'zoet' nergens te zien
door onze financiële redactie
AMSTERDAM - De belofte dat na 2008 iedereen meer geld te besteden heeft, kan dit kabinet volgens de rekenmeesters van vakcentrale Unie-MHP niet waarmaken. Geen zoet na het zuur dus. Door een reeks fiscale maatregelen die vanaf 2009 ingaan blijven de huishoudens met een jaarinkomen tussen de 30.000 en 60.000 euro inleveren.
Vooral alleenverdieners met een inkomen boven de 45.000 euro en gepensioneerden met een aanvullend pensioen boven de 20.000 euro zullen worden getroffen. Het verlies aan koopkracht kan volgens beleidsmedewerker en Unie-MHP-rekenwonder Eddy Haket vanaf 2009 voor alleenverdieners met een inkomen van 65.000 euro zelfs oplopen tot 1,5%.
Voor komend jaar staan de zaken er voor honderdduizenden gezinnen volgens de vakcentrale eveneens aanzienlijk minder rooskleurig voor dan Bos en Balkenende voorspiegelen. "Sommige huishoudens worden onevenredig zwaar getroffen", aldus Haket. Met name werknemers met een leaseauto worden gepakt; zij gaan er 0,9% op achteruit. Als dan ook nog op diesel wordt gereden kan het koopkrachtverlies algauw oplopen tot 1,5%.
Ik ben er al aan gewend, ieder jaar moeten ze mij weer hebben.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een lekker stukje op de telegraaf:
[..]
Lees en huiver.
O, mijn hemel: de leaserijders moeten 0,9% inleveren!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een lekker stukje op de telegraaf:
[..]
Lees en huiver.
Ehhh... Om te beginnen 3% bijtelling, op een auto die al lang en breed betaald is. Daarna gaat de diesel met nog eens 1% onhoog (om mee te beginnen, want alle accijnzen stijgen nog wel een paar keer).quote:Op donderdag 20 september 2007 15:44 schreef Kiegie het volgende:
[..]
O, mijn hemel: de leaserijders moeten 0,9% inleveren!
De hele wereld gaat naar de klote, maar die 0,9% gaat echt te ver!
![]()
Kabinet rechts:quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:08 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Met dank aan onze linkse rakkers!
1500 FL is 3305,56 Euro.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:47 schreef LekkerWijf het volgende:
Vroeger verdiende ik 1500 gulden nu 3100 euro.![]()
Delen niet vermenigvuldigen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
1500 FL is 3305,56 Euro.
Plus alles is duurder geworden.
Dat bewijst alleen maar de zwakte van JP en het CDA om in te geven terwijl ze een dikke meerderheid hebben binnen de regering.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:52 schreef wise het volgende:
[..]
zoals balkenende zei;
"de hard werkende man betaald voor het linkse kabinet'![]()
dus hoe wordt je beloond door de regering met het harde werken? juist inleveren![]()
Kolere, dat ik daar overheen keek.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Delen niet vermenigvuldigen.![]()
Fobo check..quote:Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kolere, dat ik daar overheen keek.![]()
![]()
shame on youquote:Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kolere, dat ik daar overheen keek.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |