Post morgen even een foto met je 2 voortanden in dat bakje wat ze je gaan meegevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:35 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb er zelf geen problemen mee
maar misschien is dat optisch bedrog vandaag naar de tandarts geweest
en foto gemaakt moet morgen met spoed terug komen. wat de neuk?
ben benieuwd wat ze ontdekt hebben?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:28 schreef Brechtje het volgende:
Ach tief toch allemaal op met die kutfabels.
Het hangt er helemaal vanaf waar je piercing precies zit in je tong debiel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
http://www.csun.edu/~shcenter/pdfs/education/tongue_piercing.pdf
Enlighten yourself.....
quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:35 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal vanaf waar je piercing precies zit in je tong debiel.
Want ik heb nérgens last van en mijn tongpiercing heb ik toch al een poosje.
Onzeker knaapje met je gemene verwensingen over het internet!quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:38 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Kut kind,.......
Hoop dat al je tanden uit je bek vallen![]()
Ik ben niet onzeker. Jij daarintegen draagt in jouw reacties alle symptomen van onzekerheid.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Onzeker knaapje met je gemene verwensingen over het internet!![]()
Held!![]()
Een duidelijke aanwijzing dat je zelf enigzins bang bent dat je zelf tandbeschadigingen zal oplopen. Je valt mensen aan die in jouw ogen wellicht de waarheid verkondigen. Uit zelfbescherming bestempel je het als fabeltjes.quote:Ach tief toch allemaal op met die kutfabels.
Aangezien het niet uitmaakt waar de piercing in de mondholte zit zal je er na verloop van tijd (6 jaar ofzo) ook last van hebben. Door jezelf gerust te stellen door aan te geven dat jouw piercing wel goed geplaatst is probeer je je onzekerheid te verminderen.quote:Het hangt er helemaal vanaf waar je piercing precies zit in je tong debiel.
Want ik heb nérgens last van en mijn tongpiercing heb ik toch al een poosje
Nou ik heb al gelezen dat bij iemand zijn eikel eraf is gevallen dankzij die piercing derinquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:53 schreef Brechtje het volgende:
Weet je wat gast, je hebt gelijk.
Iedereen in de wereld met een tongpiercing gaat binnenkort zn tanden verliezen. 14.gif
En het maakt wel degelijk uit waar je piercing precies zit, ik ben pas nog bij de tandarts geweest met deze vraag over de tongpiercing of ik er ernstige schade over kon houden. Nee dus. Is alleen niet goed voor je glazuur af en toe. En mn tandvlees zit nog helemaal prima, maar ey, we zullen het zien over 3,5 jaar.
dat was wel zeker mooi kut voor die boomquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik heb al gelezen dat bij iemand zijn eikel eraf is gevallen dankzij die piercing derin![]()
Maar dat zal wel een hele andere reden zijn dan bij een tongpiercing.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik heb al gelezen dat bij iemand zijn eikel eraf is gevallen dankzij die piercing derin![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef Adelante het volgende:
Mijn vriendin heeft een piercing.Moet ik bang zijn dat mijn piemel er af valt binnenkort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |