Gisteravond training, en zoals velen van jullie weten, zit ik in een gemengd kleurenteam in Utrecht's grootste ghetto. Die met dat hek ja... Maargoed, wij bezig aan de warming up, rijdt er een politiebusje langs op de weg naast het veld. Mijn gekleurde medemens voelde de gangster in zichzelf bovenkomen en zeker 10 man begon te schreeuwen naar die politiewagen. "Kankerlijers", "kankerpolitie" en "teringhonden" is mij meerdere malen ten ore gekomen. Ik liep daar met een kankergrote huillach op m'n gezicht en ging maar verder met de warming up.
De politie hoorde het geschreeuw echter, en de autorijagent besloot zijn witte achterlichten te gebruiken en terug te rijden. Die Marokkaantjes begonnen weer te schreeuwen enzo
![]()
Waarna de megafoon op dat politiebusje aanging.
"Als jullie nog zoveel lucht over hebben kunnen jullie best nog wat rondjes lopen!", grapte oom agent.
Dit werd allemaal te veel voor onze Mohammedaanse vrienden. Ze begonnen te schreeuwen als gekken, de grootste gangster/thug life kreten kwamen uit de smoeltjes, en een aantal dachten daadwerkelijk dat ze Tupac waren. Ik lachte er maar een beetje om, ik vond de opmerking wel grappig
Die knaapjes denken ook echt dat de politie hun grootste vijand is en dat ze hun hood moeten verdedigen
[ Bericht 1% gewijzigd door Borkydude op 18-09-2007 23:36:59 ]