Inderdaad, echter hoorde Z dat van die lijst pas nadat Z gezongen had van vrienden, kennisen, fam. enzow.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:16 schreef Jordy-B het volgende:
Dus persoon Z moest zingen om 14.45, maar het was zes uur en drie kwartier uitgelopen... Toen Z eindelijk mocht zingen, hoorde hij van de man die naar beneden kwam gelopen dat zijn naam al op de lijst stond met een beoordeling?
Charles Z.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:36 schreef punksquad het volgende:
wie heet er nu Z
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb de OP 2 keer gelezen, maar ik snap het nog steeds niet![]()
aaah gossie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Chinless het volgende:
Beste Mensen,
Zoals velen weten was afgelopen zaterdag een auditie voor Idols in Eindhoven. Echter tot mijn grote verbasing merkte ik op dat het niet helemaal eerlijk verliep.
Voorbeeld:
Persoon Z moest om 14:45 zingen, om de 5min kom er een andere kandidaat. Persoon Z mocht pas zingen om 21:30 door het uitgelopen van e.e.a. de kandidaten werken toen pas om de 15min rond geroepen. Afijn. Toen persoon Z de trap op ging om te gaan "zingen" was er een andere man die naar beneden ging, op die lijst stond de naam van Persoon Z al dat Z niet doorging, terwijl persoon Z nog moest zingen !.
Vreemd toch ?
Nog meer mensen zoiets ervaren afgelopen zaterdag ?
Het was al bekend dat iemand niet door mocht naar de volgende ronde, terwijl hij nog niet eens bij de jury was geweest om te "zingen".quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb de OP 2 keer gelezen, maar ik snap het nog steeds niet![]()
Blijkbaar kan ze niet zingen, lekker boeiend dus....quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Chinless het volgende:
Persoon Z is een collega van mij op het werk.
Het komt erop neer, dat er al bekend was dat ze niet doormocht, terwijl ze nog moest zingen.
nu wel duidelijk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |