Heb sowieso weinig met R&B en hiphop. Niet vanwege het feit dat het meestal negers zijn die zulke muziek maken. Maar op een of andere manier vind ik het maar 'mwah'-muziek.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:57 schreef TherAngelina het volgende:
Kijk je ook geen films en luister je geen muziek met mensen van 'andere rassen'?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef dubidub het volgende:
Onderbouw 'es
Oké, maar what about movies? In vrijwel elke film zit wel iemand van een ander ras, kijk je die dan ook niet? Erger je je als je zo iemand ziet op TV? En wat is de reden van je racistzijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Heb sowieso weinig met R&B en hiphop.
Blank. Kan me overigens moeilijk voorstellen dat er ook veel zwarte racisten kunnen rondlopen.quote:
Nederlands?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Blank. Kan me overigens moeilijk voorstellen dat er ook veel zwarte racisten kunnen rondlopen.
Hoor vaak genoeg noord-afrikaans volk 'kk blanke' roepen, dus het kan wel, dunkt me.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Blank. Kan me overigens moeilijk voorstellen dat er ook veel zwarte racisten kunnen rondlopen.
Voordat je je antwoord (al 3 maal!!) aanpastte, had je het over dat "die scene" het alleen maar te doen is om ergens bij te horen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Heb sowieso weinig met R&B en hiphop. Niet vanwege het feit dat het meestal negers zijn die zulke muziek maken. Maar op een of andere manier vind ik het maar 'mwah'-muziek.
Verder begrijp ik niet waarop je doelt met films.
Hoe wil je het dan voorkomen? Dat is haast onontkoombaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef TherAngelina het volgende:
Oké, maar what about movies? In vrijwel elke film zit wel iemand van een ander ras, kijk je die dan ook niet?
Ligt eraan in welke vorm 't gepresenteerd wordt..quote:Erger je je als je zo iemand ziet op TV?
Omdat ik van mening ben dat de maatschappij door diversiteit of overheersing van andere rassen structureel 'zwak' gemaakt wordt.quote:En wat is de reden van je racistzijn?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:02 schreef MASD het volgende:
sterf?
Nou, in vrijwel elke film zit iemand van een ander ras. Hoe ga je daar mee om, kijk je dat gewoon of niet? Anders zou je dus bijna geen films kunnen zien. Als ik ergens een hekel aan heb wil ik het niet zien, eten, horen, etc.. Vermijd je dit? En wat als iemand van een ander ras je iets vraagt op straat, bijvoorbeeld? Geef je dan vriendelijk antwoord?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Heb sowieso weinig met R&B en hiphop. Niet vanwege het feit dat het meestal negers zijn die zulke muziek maken. Maar op een of andere manier vind ik het maar 'mwah'-muziek.
Verder begrijp ik niet waarop je doelt met films.
Ik verslik me in mijn eten.....thnx!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef DemonRage het volgende:
Heb je ook de voorkeur voor een bepaald honden-of kattenras?
Dat is juist een van de voorbeelden die ik niet zo volg. Bij honden bijvoorbeeld heeft ieder ras zo zijn specifieke eigenschappen. Waarom is dat onbespreekbaar bij mensen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef DemonRage het volgende:
Heb je ook de voorkeur voor een bepaald honden-of kattenras?
Klopt, ik interpreteerde Angelina's reply verkeerd. En ik kan met zekerheid zeggen dat er niks aan mij te zien is dat ik een racist ben. Waarom zou zou je het via uiterlijk vertoon duidelijk maken, als je het ook gewoon kunt zeggen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:05 schreef YoWilly het volgende:
Voordat je je antwoord (al 3 maal!!) aanpastte, had je het over dat "die scene" het alleen maar te doen is om ergens bij te horen.
Is dat in jou geval ook niet zo?
Ligt eraan welke maatstaven je hanteert.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Is de chinees superieur tov het blanke ras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |