Ik verstuur enkelquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:58 schreef The_stranger het volgende:
Waar af te halen, of verstuur je ook?
hehehe ja ik wilde jusit een pizza zonder groenten, maar de smaak blijft in mijn pizza zitten ookal haal ik de groentes eraf en om het aantreekkelijk te houden laat ik de groente er denk ik opquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil alleen de groentes zonder bodem en kaas.
Hoeveel is dat?
Hmmmm kan denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:59 schreef Wopper1 het volgende:
Ik wil wel een halve van je kopen. Kan dat ook?
Kaas, gewone voor zover ik weetquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:07 schreef super-muffin het volgende:
Wat voor kaar zit er op?
Heilig nijlpaard! wat een ranzig ding!quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Holmaat_Pierrebetfair het volgende:
net genomen met mobiel
[afbeelding]
Kun je verwachten als je in lombok je vreten gaat halen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:43 schreef ransbal het volgende:
getver, die pizza ziet er precies zo uit als een 'echte italiaanse' pizza van zon al qaida bakker hier in de anaalstraat..
Ziet eruit alsof ie net is uitgekotstquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Holmaat_Pierrebetfair het volgende:
net genomen met mobiel
[afbeelding]
gatverdamme, dat hoopje mag je niet eens pizza noemenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:03 schreef Holmaat_Pierrebetfair het volgende:
net genomen met mobiel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |